quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:20 schreef Santello het volgende:
[..]
Denk dat zij Anne Besselink is of Rashena Baidjoe.
Dat wist ik niet?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Had ik maar zo veel skills. Ze spelen gewoon met mij mee.
Nee, ik ben zelf van Marokkaanse komaf en moslim. Hoewel erg vernederlandst en te los naar de smaak van mijn ouders. Ze sprongen bijna uit hun dak toen ik laatst een chick mee naar huis nam. Trouwen dit en trouwen zus.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ssssssttt, laat hem in de waan.
Moslim zijn is niet erfelijk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:25 schreef Vergo het volgende:
[..]
Nee, ik ben zelf van Marokkaanse komaf en moslim. Hoewel erg vernederlandst en te los naar de smaak van mijn ouders. Ze sprongen bijna uit hun dak toen ik laatst een chick mee naar huis nam. Trouwen dit en trouwen zus.
Logisch. Het kan bij mij allemaal wat vromer voordat ik dat predicaat 100% overtuigend kan verkondigen.quote:
Ik wilde dus 't volgende appen:quote:Zij: >stuurt foto van haar schaduw op de muur<
ik: wauwie xD
Zij; jahe
Ik: Jaman
.....xD
Zij: xD
.....uit verveling
Ik: Je bent vervelend
Zij: T
.....y
(bedoelt ze dus dank je)
Ik: <JA WAT MOET K HIER DUS ZEGGEN?>
Alleen de hele betekenis van mijn humor niet snappen is al weg omdat er geen emo.gif zit in whatsappquote:Mijn ''humor'' niet snappen
In shaa allah broeder.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:29 schreef Vergo het volgende:
[..]
Logisch. Het kan bij mij allemaal wat vromer voordat ik dat predicaat met 100% trots en overtuigend kan verkondigen.
Doe wat je wil, niet mijn zaak, maar dat je bijna je ouders te kakke zet omdat ze Islamitische waarderen hanteren is een beetje jammer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:29 schreef Vergo het volgende:
[..]
Logisch. Het kan bij mij allemaal wat vromer.
Weleens geprobeerd met het versturen van dat plaatje dan? Werkt alleen niet zo soepel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:30 schreef darkmond het volgende:
Van die momenten dat je je afvraagt waarom de beruchte emo.gif ( >) niet bestaat in whatsapp wereld... bv...
[..]
Ik wilde dus 't volgende appen:
[..]
Alleen de hele betekenis van mijn humor niet snappen is al weg omdat er geen emo.gif zit in whatsapp
Ik begrijp je volledig.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:30 schreef darkmond het volgende:
Van die momenten dat je je afvraagt waarom de beruchte emo.gif ( >) niet bestaat in whatsapp wereld... bv...
[..]
Ik wilde dus 't volgende appen:
[..]
Alleen de hele betekenis van mijn humor niet snappen is al weg omdat er geen emo.gif zit in whatsapp
Bij elk van mijn vrienden een back-up van van 1000 emo.gifs maken voor 't geval dat?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:32 schreef Santello het volgende:
[..]
Weleens geprobeerd met het versturen van dat plaatje dan? Werkt alleen niet zo soepel.
Welke foto? Op mijn UI?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:19 schreef darkmond het volgende:
[..]![]()
Ben jij dat op die foto trouwens?
😔 < dit is mijn smiley daarvoor.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:34 schreef darkmond het volgende:
[..]
Bij elk van mijn vrienden een back-up van van 1000 emo.gifs maken voor 't geval dat?![]()
werkt niet soepel... maar volgens mij is de hele betekenis weg als ik 't als afbeelding verstuur.
Je kan er kwaad om worden niet? Het spat bijna van deze post af.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Doe wat je wil, niet mijn zaak, maar dat je bijna je ouders te kakke zet omdat ze Islamitische waarderen hanteren is een beetje jammer.
Ik speel niet, is allemaal true.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Had ik maar zo veel skills. Ze spelen gewoon met mij mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |