Sparen hoef ik niet, maar er zijn zo weinig boeiende games op de markt nu voor de PS4. En zo zonde om nu nog voor dat eventjes FIFA14 te kopen.quote:
Straks na gamescom gaat het los, in oktober komen er gegarandeerd toffe gamesquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:42 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Sparen hoef ik niet, maar er zijn zo weinig boeiende games op de markt nu voor de PS4. En zo zonde om nu nog voor dat eventjes FIFA14 te kopen.
Ja, maar de graphics zijn zoveel beterquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:49 schreef Reemi het volgende:
Ik twijfel ook nog. Wil er wel graag een, maar aan de andere kant is het ook weer zo zonde voor die 2 games per jaar
Er is wel een offline MLS cup, maar nog geen MLS All Star team en geen online cup.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:53 schreef Freire het volgende:
Heb de laatste week weinig meegelezen hier ivm werk, maar is dit het moment om mijn amerikanen te verkopen?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er is wel een offline MLS cup, maar nog geen MLS All Star team en geen online cup.
133 premium gold packs voor 6 euroquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:09 schreef Alovenac het volgende:
Miljoentje binnen, maar eens kijken of er nog een magische pull in zit..
Mijne nog niet ontvangen..... Wacht met spanning af... Is net een uur geleden...!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:09 schreef Alovenac het volgende:
Miljoentje binnen, maar eens kijken of er nog een magische pull in zit..
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weer wat mooie toevoegingen op http://loldutchpeople.nl/
Originaliteit wordt overschat.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Grappig man. Heel origineel ook.
Ga maar wat vermaak zoeken. Het heeft bij mij laatst 12 uur geduurd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:16 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Mijne nog niet ontvangen..... Wacht met spanning af... Is net een uur geleden...!
out of stock na dat miljoen van net natuurlijkquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga maar wat vermaak zoeken. Het heeft bij mij laatst 12 uur geduurd.
Hoezo? Ze hebben niet gecheat door de app van JP te gebruiken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
out of stock na dat miljoen van net natuurlijk![]()
neem aan dat die pleuris accounts van hun ook gebanned zijn
12 uur????quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je moet gewoon even naar de livechat gaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:31 schreef Joodnl het volgende:
[..]
12 uur????
Damn....
Dan maar een potje ballen....
Hihi coins verkopen en kopen schijnt ook niet te mogenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoezo? Ze hebben niet gecheat door de app van JP te gebruiken.
Gewoon wat zeuren in de chat heb je ze in 1.5 uurquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik moest 11 minuten op antwoord wachten iigquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:38 schreef Joodnl het volgende:
Ik zit nu in de chat...![]()
Ff kijken of ze reageren
Weet niet wat je onder goed ziet en wat je leuk vindt, maar wat recent werk:quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zijn er nog goede films (ook perfecte kwaliteit) te "huur" ?
Captain America, Spider-manquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weet niet wat je onder goed ziet en wat je leuk vindt, maar wat recent werk:
Spider-man 2
Locke
Captain America 2
Need for Speed
Dead Snow 2
Noah
Sabotage
The Other Woman
Divergent
Duurt evenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:42 schreef Joodnl het volgende:
Fuckers reageren niet...behalve de standaard begintekst!
(01:36:02) Nero
hello, this is customer service, what can i do for you?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |