SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar idd nog een jaartje Fifa 14. Speelt best oké, en iederen zoekt het maar uit met park the bus in de nieuwe Fifa.![]()
Ach waarom ook niet. Zo enorm vernieuwend zal het niet zijn en anders moet je ook weer helemaal op 0 beginnen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:05 schreef Toefjes het volgende:
Maar idd nog een jaartje Fifa 14. Speelt best oké, en iederen zoekt het maar uit met park the bus in de nieuwe Fifa.GRAAG VERWIJDEREN![]()
Waarom vinden jullie TOTS Immobile zo aids?Een stuk of 10 potjes mee gespeeld en vind het wel een baasje
![]()
![]()
Hoop op een legio nieuwe Legends in Fifa15 en dat de cardweight een stuk hoger is zodat de prijzen niet zo hoog liggen![]()
Dat ligt niet aan de cardweight hoorquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:09 schreef Maver24 het volgende:
Hoop op een legio nieuwe Legends in Fifa15 en dat de cardweight een stuk hoger is zodat de prijzen niet zo hoog liggen![]()
als ze een stuk meer in pakjes zouden zitten zal de prijs niet zo hoog uitvallen als dit jaar al moet ik zeggen dat ze tijden de WC FUT opening wel heel erg laag waren in prijs.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:10 schreef appelen het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan de cardweight hoor![]()
Legends waren altijd al duur en dat lag wel aan de cardweight.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:10 schreef appelen het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan de cardweight hoorAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Dan is het ook niet meer leuk om een legend te pullenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:12 schreef Maver24 het volgende:
[..]
als ze een stuk meer in pakjes zouden zitten zal de prijs niet zo hoog uitvallen als dit jaar al moet ik zeggen dat ze tijden de WC FUT opening wel heel erg laag waren in prijs.![]()
![]()
In het begin zeker wel. Toen Ibra bij AC Milaan speelde was hij bijvoorbeeld betaalbaar voor iedereen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:10 schreef appelen het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan de cardweight hoor![]()
Denk niet dat er veel hem überhaupt gebruikt hebben door zijn 2* skills en (in mindere mate) 3* wf.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:06 schreef appelen het volgende:
Waarom vinden jullie TOTS Immobile zo aids?Een stuk of 10 potjes mee gespeeld en vind het wel een baasje
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ah ja, gebruik geen skills want ibgsquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Denk niet dat er veel hem überhaupt gebruikt hebben door zijn 2* skills en (in mindere mate) 3* wf.![]()
![]()
wat?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:14 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Zolang jij mijn vriendin stalkt krijg jij geen naam tt![]()
![]()
Bedimo lijkt me echt een baas jaquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De 2e.
Bedimo is de beste LB die ik dit jaar heb gehad (al is Armero ook niet verkeerd). Wel wat vaker uit positie voor mijn gevoel. Sirigu is echt een superfijne keeper, wat ook erg belangrijk is. Ik vind Thiago Silva erg fijn (heb de TOTY, maar ook de NIF was fijn). Weliswaar niet beter dan Benatia, maar zo groot is dat verschil niet.Moet ik deze FIFA nog wel geprobeerd hebben.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
ga toch lekker coffee drinkenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:19 schreef Toefjes het volgende:
Rijst, open anders een topic in KLB, dat je geen naamtopic hebt gehad![]()
is hij ookquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:18 schreef Reemi het volgende:
[..]
Bedimo lijkt me echt een baas jaMoet ik deze FIFA nog wel geprobeerd hebben.
![]()
![]()
echt not normaalquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
echt annoying als mensen suddenly engels gaan talken![]()
echt I am sofa king we Todd itquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
echt annoying als mensen suddenly engels gaan talkenGRAAG VERWIJDEREN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |