quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:10 schreef Scuidward het volgende:
Ik denk dat je hele frisse winden zult laten.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:12 schreef DeJori het volgende:
Kapot gebruiken als alternatief voor heel of erg
TS is twaalf.
Ik vulde de flacon, goot de inhoud van de flacon in mijn mond maar als soort van relax of gewenning, slikte ik het per ongeluk doorquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
Serieus?gebruik het ook altijd, nog nooit gebeurd en ik spoel gewoon mijn mond normaal als een normaal persoon. Hoe spoel jij, TS?
Ah ok. Heb ik eigenlijk nooit, maar kan gebeuren i guess.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:14 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ik vulde de flacon, goot de inhoud van de flacon in mijn mond maar als soort van relax of gewenning, slikte ik het per ongeluk door
Dat is gewoon kapot stoer anders.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:12 schreef DeJori het volgende:
Kapot gebruiken als alternatief voor heel of erg
TS is twaalf.
Ik denk dat je met een flacon Listerine ook wel wat aanspraak zal krijgen in de kroeg.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
Misschien kun je vanavond in de stad ergens gaan vuurspuwen, wellicht pik je nog een leuke dame op.
Dit. Kots het op en hou er een vuurtje bij.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
Misschien kun je vanavond in de stad ergens gaan vuurspuwen, wellicht pik je nog een leuke dame op.
Moet hij wel alles uitspuwen voor hij gaat beffen anders staat de boel in de hens.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:17 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dit. Kots het op en hou er een vuurtje bij.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:28 schreef shadowseer het volgende:
Heb eens gehoord dat er alcoholisten zijn die mondspoeling zoals listerine drinken om dronken te worden, zit iets van een 25% alcohol in. Gezond is wel anders denk ikMaar 1 slok zal zeker geen kwaad kunnen.
Dat kapselquote:
"wel eens gehoord"quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:28 schreef shadowseer het volgende:
Heb eens gehoord dat er alcoholisten zijn die mondspoeling zoals listerine drinken om dronken te worden, zit iets van een 25% alcohol in. Gezond is wel anders denk ikMaar 1 slok zal zeker geen kwaad kunnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |