Man, ik ben al weken doodquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je leeft niet meer.Ik zag gisteren het laatste seizoen.
Hoe vond je het laatste seizoen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Man, ik ben al weken dood![]()
(erg he....)
Uitermate teleurstellend (na het vorige)quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoe vond je het laatste seizoen?
Ik vind het ook wat minder worden. Het is ook niet meer zo onvoorspelbaar zoals in het begin. En de verhaallijn van dat drakenmeisje vind ik behoorlijk saai.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Uitermate teleurstellend (na het vorige)
Ja, vind het allemaal beetje saai en langdraderig. Had ik met de boeken op de duur ook. Zit er geen gang meer in.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik vind het ook wat minder worden. Het is ook niet meer zo onvoorspelbaar zoals in het begin. En de verhaallijn van dat drakenmeisje vind ik behoorlijk saai.
Dat bij die muur klopte ook niet. Ze waren daar maar met 100 man. Je ziet de ene na de andere afgeslacht worden en op het eind leek het wel alsof ze nog steeds 100 man sterk waren.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, vind het allemaal beetje saai en langdraderig. Had ik met de boeken op de duur ook. Zit er geen gang meer in.
Ben jij bewust een pionnetje of weet je niet hoe je dat moet veranderen? Ik was ook een pionnetje maar van de week ben ik een mannetje geworden. Ik kwam er eindelijk achter hoe ik het moest veranderen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, vind het allemaal beetje saai en langdraderig. Had ik met de boeken op de duur ook. Zit er geen gang meer in.
Enige wat tof was, was dat the Mountain de schedel plette van Oberyn Martell.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:10 schreef Braindead2000 het volgende:
De manier waarop die 100.000 wildlings ten noorden van de muur verslagen werden vond ik ook een anticlimax.
Ik ben bewust een pionnetje, hoewel er in mijn profiel man staat, dus dat vind ik dan weer raarquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:19 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ben jij bewust een pionnetje of weet je niet hoe je dat moet veranderen? Ik was ook een pionnetje maar van de week ben ik een mannetje geworden. Ik kwam er eindelijk achter hoe ik het moest veranderen.
Ja dat begreep ik ook niet. Bij mij was dat ook. Toen ik mijn geboortedatum invulde veranderde het pionnetje in een mannetje.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben bewust een pionnetje, hoewel er in mijn profiel man staat, dus dat vind ik dan weer raar
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:51 schreef Ygritte het volgende:
Zat even terug te lezen (doe ik eigenlijk nooit) Maar nu kan ik dus niet meer loslaten met wie Choco het doet. Dit vind ik een hele leuke speurpuzzel zo voor de komende paar uren/dagen/weken (gezien het aantal posts van Choco)![]()
Dus ik heb het druk
Maar die heb ik ook niet ingevuldquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik ook niet. Bij mij was dat ook. Toen ik mijn geboortedatum invulde veranderde het pionnetje in een mannetje.
Wat is je vermoeden?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden, following leads...![]()
![]()
Toen Nouuuuquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daar kan ik nog geen uitspraken over doen, gebaseerd op gevoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |