AUTIST GESPOT!quote:
Hm... spot er maar weer mee....quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:53 schreef moho-ad het volgende:
Okay, dank voor de reacties. Ik ben er een beetje niet bij vandaag, vandaar in het foute topic gepostMaar voor mijn part mag dit topic gesloten worden.
Was alleen een vraagje, meer niet van mijn kant. Dacht post het even hier voor het gemak
Verwacht wel "autist gespot" maar ja, laat maar komen dan haha
Op donderen! Hierbij beveel ik, Koning Bierpens der Verenigde Koninkrijk FOK! de doodstraf toe. Geen dank bij deze.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:49 schreef moho-ad het volgende:
Als reactie op toch sommige reacties waarvan ik denk "waarom een dergelijke reactie?"
Waarom wordt er soms gepost van "autist gespot" in een forum? Is alleen een vraag, meer niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
Hihiquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:53 schreef moho-ad het volgende:
Okay, dank voor de reacties. Ik ben er een beetje niet bij vandaag, vandaar in het foute topic gepostMaar voor mijn part mag dit topic gesloten worden.
Was alleen een vraagje, meer niet van mijn kant. Dacht post het even hier voor het gemak
Verwacht wel "autist gespot" maar ja, laat maar komen dan haha
Beetje raar dat je dan iemand een autist noemt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:30 schreef berthoogst het volgende:
Wijzen op andermans (vermeende) tekortkomingen geeft je een gevoel van superioriteit.
Nee hoor. Autisme is een tekortkoming die bij hen gevoelig ligt. Zeker als anderen het kunnen merken. Dat hebben ze zelf liever niet. Iemand ervan beschuldigen is dus jo ho grappig, want je raakt ze ermee. En als het geen autist is, zeg je in wezen dat-ie tunnelvisie heeft.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:41 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Beetje raar dat je dan iemand een autist noemt.
Weet je zeker dat jij geen autist bent?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:30 schreef berthoogst het volgende:
Wijzen op andermans (vermeende) tekortkomingen geeft je een gevoel van superioriteit. En in het geval dat het onterecht is is het gewoon een trollpoging, en daarmee automatisch grappig.
AUW AUWquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:56 schreef moho-ad het volgende:
[..]
Weet je zeker dat jij geen autist bent?
Dat is wel autistisch als je dat vindt. Ben je zelf een autist?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:01 schreef moho-ad het volgende:
Neen, maar vond het zelf wel beledigend naar iemand toe
Pfsht, andermans grappen kopiëren. Smerige autist-vuilak die je bent.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:02 schreef Goldenrush het volgende:
[..]
Dat is wel autistisch als je dat vindt. Ben je zelf een autist?
Sorry, ik lees nooit een topic helemaal door. Dat is namelijk nogal autistisch.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:03 schreef berthoogst het volgende:
[..]
Pfsht, andermans grappen kopiëren. Smerige autist-vuilak die je bent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |