abonnement Unibet Coolblue
pi_143052608
Sorry mensen, ik haal die 2 telkens door elkaar :@
pi_143053129
quote:
11s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Sorry mensen, ik haal die 2 telkens door elkaar :@
[ afbeelding ]
Vuurwerk en Roy Donders, wat wil je nog meer.
pi_143053134
HAHAHAH
pi_143053573
Trouwens, over het weer:

dit was de verwachting op 4 augustus 2 jaar geleden
festivalweer twitterde op zaterdag 04-08-2012 om 20:21:01 Voorlopig 70% kans op wisselvallig weer met middagtemperatuur rond 23 graden #LL12 reageer retweet
pi_143053708
quote:
6s.gif Op maandag 4 augustus 2014 15:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Trouwens, over het weer:

dit was de verwachting op 4 augustus 2 jaar geleden
festivalweer twitterde op zaterdag 04-08-2012 om 20:21:01 Voorlopig 70% kans op wisselvallig weer met middagtemperatuur rond 23 graden #LL12 reageer retweet
Die editie ken ik nog ja :r
pi_143053725
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 15:29 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Die editie ken ik nog ja :r
Onmenselijk warm toen ja, was niet echt prettig.
pi_143053936
Begin steeds meer twijfels te krijgen,

Oscar & The Wolf of Larry Gus.

Laatst genoemde was erg vet op BKS, maar Oscar & The Wolf kan ik op plaat ook wel goed aanhoren en dus niet eerder gezien.

Elende!
pi_143054317
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:57 schreef indiaantje89 het volgende:
Iemand hier nog naar Fiddlers Green geweest vorig jaar?

Is dat live een beetje pruimen?
Yes sir, was zeker gaaf! Ala Flogging Molly/Dropkick, feest en bier gooien. Vooral omdat het vorig jaar in de Lima stond. Nu staat het in de Grolsch tent dacht ik? Ik ga denk wel weer kijken!

Ik ben trouwens nieuw hier, nog nooit op forums iets gedaan. Leek me leuk om is een bericht nu en dan te plaatsen :)
pi_143054357
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 15:48 schreef Gevarenzone het volgende:

[..]

Yes sir, was zeker gaaf! Ala Flogging Molly/Dropkick, feest en bier gooien. Vooral omdat het vorig jaar in de Lima stond. Nu staat het in de Grolsch tent dacht ik? Ik ga denk wel weer kijken!

Ik ben trouwens nieuw hier, nog nooit op forums iets gedaan. Leek me leuk om is een bericht nu en dan te plaatsen :)
Welkom :W,

En ze staan in de India dit jaar. Dus de biergooi afstand valt nog best mee.
pi_143054647
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 15:36 schreef indiaantje89 het volgende:
Begin steeds meer twijfels te krijgen,

Oscar & The Wolf of Larry Gus.

Laatst genoemde was erg vet op BKS, maar Oscar & The Wolf kan ik op plaat ook wel goed aanhoren en dus niet eerder gezien.

Elende!
Ik ga voor Larry Gus (denk ik..)
pi_143054675
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 15:48 schreef Gevarenzone het volgende:

[..]

Yes sir, was zeker gaaf! Ala Flogging Molly/Dropkick, feest en bier gooien. Vooral omdat het vorig jaar in de Lima stond. Nu staat het in de Grolsch tent dacht ik? Ik ga denk wel weer kijken!

Ik ben trouwens nieuw hier, nog nooit op forums iets gedaan. Leek me leuk om is een bericht nu en dan te plaatsen :)
Welkom!
pi_143054720
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 15:57 schreef theodoor9 het volgende:

[..]

Ik ga voor Larry Gus (denk ik..)
Ik heb alleen die BKS-sessie bij die Safariwagens gezien. Ik werd daar toch wel zo nerveus van.
pi_143054866
quote:
6s.gif Op maandag 4 augustus 2014 15:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Trouwens, over het weer:

dit was de verwachting op 4 augustus 2 jaar geleden
festivalweer twitterde op zaterdag 04-08-2012 om 20:21:01 Voorlopig 70% kans op wisselvallig weer met middagtemperatuur rond 23 graden #LL12 reageer retweet
's Nachts wel ideale temperaturen toen.
pi_143055097
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:37 schreef friekin_ het volgende:

[..]

I am Legion doen mallerd
Ik zal er eens naar luisteren :)

quote:
14s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:04 schreef JetLife het volgende:

[..]

's Nachts wel ideale temperaturen toen.
Mee eens! Het was 2 jaar terug wel te warm, maar 's nachts was het heerlijk. Het jaar ervoor zat ik 's nachts met jas en trui aan te rillen in de bioscoop, maar daar had ik in de 2012-editie geen last van :D
pi_143055168
quote:
6s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Ik heb alleen die BKS-sessie bij die Safariwagens gezien. Ik werd daar toch wel zo nerveus van.
Totaal niet te vergelijken met de live show, die man ging los _O_
pi_143055304
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:13 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Totaal niet te vergelijken met de live show, die man ging los _O_
Ik weet niet of ik dat positief vind. Jammert-ie dan nog meer?
pi_143055335
quote:
6s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik dat positief vind. Jammert-ie dan nog meer?
pi_143055396
Verschrikkelijk
pi_143055480
Vroegâh hadden we gewoon relaxed zijn onderkoelde Ijslandse broer Gus op LL. _O_
Toen electronische muziek nog dansbaar was, zeg maar.
pi_143055753
3voor12 over Larry Gus:

Een bomvol Stage 5 springt massaal in het rond, ballonnen vliegen heen en weer en een artiest die een kwartier na het verlaten van het podium nog massaal wordt toegezongen. Surprise-gig van Kees van Hondt? Nee, want geen struiken en rondvliegend meubilair hier. Enkel een koddige Griek luisterend naar de artiestennaam 'Larry Gus', die zorgt voor volslagen hysterie.

DE ACT:
Griek Panagiotis Melidis, alias Larry Gus, is bezig aan een stiekeme zegetocht door Nederland. Als een eenmansleger in een houten paard veroverde hij Eurosonic, Motel Mozaique en nu ook Best Kept Secret. Gewapend met een bataljon aan apparaten, floor tom, bekken en zijn stem tovert de dikkige Gus een muzikale lappendeken uit de speakers dat nog het dichtst in de buurt komt van een ADHD-versie van Animal Collective. Alleen heeft iemand de Ritalin geswitcht voor een pak Dextro Energy. Gus vibreert, huppelt, heft het vingertje, schreeuwt, zweet, nee, vloeit over het podium. De bezwerende beats krijgen meerdere malen een Oosters sausje door samples van blazers en tablas. Extase = compleet.

HET NUMMER:
Gejuich als de intro van single 'The Night Patrols' begint: een sample wordt snel ingewisseld voor diepe trommels, een hypnotiserende baslijn die geen moment afwijkt en een dikke galmbak op de stem van Larry Gus. Een kolkende Stage 5 swingt en laat zich gewillig betoveren door de Griek.

HET MOMENT:
Het laatste nummer is bijna gespeeld, Gus kijkt even naar zijn horloge en dan naar de coulissen. Een knikje volgt en de vingers wijzen van 'ik ga stoppen'. Het zit erop, maar niet voor het publiek: dat klapt zijn handen stuk, joelt en hoopt op meer. Gus is dan inmiddels al vertrokken, maar komt onder nóg harder geschreeuw het podium op en pakt de microfoon. Het is echt gedaan, zegt hij, maar hij dankt het publiek uit de punten van zijn lichtvoetige tenen. De muzikant trippelt naar de zijkant, een uitzinnig Stage 5 zingt een gedeelte uit het laatste nummer mee, klapt een ritme en weigert te vertrekken. Een kwartier later pakt Gus zijn spullen in onder het nog altijd doorbulderende gescandeer van zíjn naam.

OOK OPMERKELIJK:
Technische mankementen zouden roet in het eten moeten gooien, maar dat gebeurt niet. De speakers aan de rechterkant vallen onder luid gekraak meerdere malen uit. Gek genoeg klinken de floor tom en bekken wél, dus het kan niet anders dan dat de kabels aan zijn apparaten niet goed zijn aangesloten, of door het heftig gespring van Gus zelf slecht contact maken. Gaat dat ten koste van de sfeer? Geen moment.

HET PUBLIEK:
Moshen bij Best Kept Secret; een vrij zeldzaam tafereel, maar Larry Gus krijgt het voor mekaar. Er zijn ook opzwepende nummers, die diverse stelletjes lokken tot een stevig potje huighockey en schuurpartijen. Zelfs wie aanvankelijk denkt "what the fuck is dit voor een Griekse gek?", is binnen tien minuten om en doet eigen interpretaties van die gestoorde sirtaki die Larry Gus danst. De vloer lijkt op het einde bijna te bezwijken onder het gespring. Dat je als eenmansact zoveel emoties kan oproepen, dat is een vak apart.

HET OORDEEL:
Larry Gus' wanorde in zijn performance en muziek is een demonstratie van gecontroleerde chaos van de hoogste orde. Conventionele waardeoordelen zijn niet van toepassing. Dit is buitenaards.
  maandag 4 augustus 2014 @ 16:37:07 #271
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_143055941
pi_143055975
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:37 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn ze nog te bestellen voor die tijd?
  maandag 4 augustus 2014 @ 16:39:51 #273
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_143056045
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:37 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Zijn ze nog te bestellen voor die tijd?
Nein...

De inschrijving is afgelopen. De rest kan een armbandje krijgen op het festival terrein voor de foto's en het tracken waar je bent.
pi_143056060
Speciale fastlane van het campingterrein naar het festivalterrein? Daar heeft één keer een grote opstopping gestaan (vrijdag 2011), ik denk niet dat de voordelen zo groot zijn :)
pi_143056180
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:40 schreef BillDauterive het volgende:
Speciale fastlane van het campingterrein naar het festivalterrein? Daar heeft één keer een grote opstopping gestaan (vrijdag 2011), ik denk niet dat de voordelen zo groot zijn :)
Die opstopping was toen voor iedereen.
Van horen zeggen dan, niks van gemerkt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')