quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:45 schreef Kreator het volgende:
DiamondClean Oplaadbare, sonische tandenborstel:
209,99HOLY FUCKING FUCKER MOTHERFUCKING FUCK FUCK.
.
Jij hebt momenteel toch geld als drek.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:30 schreef Kreator het volgende:
ik weet het
Maar ik wil gewoon de Diamond Anal Super Shaker.
I wish.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jij hebt momenteel toch geld als drek.
Uh-huh.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
I wish.. 2 fulltime salarissen is sappelen...
quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Besloot net even een stukje te gaan fietsen. Kwam in Zenderen aan en had nog geen zin om om te keren, dus gewoon doorgebaggerd naar Bornerbroek. Toen pas terug. 18km afgelegd in een uur tijd
[ afbeelding ]
Boh.
Fanatiek hoor!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Besloot net even een stukje te gaan fietsen. Kwam in Zenderen aan en had nog geen zin om om te keren, dus gewoon doorgebaggerd naar Bornerbroek. Toen pas terug. 18km afgelegd in een uur tijd
[ afbeelding ]
Boh.
Voor je logge lichaam best rap.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Boh.
quote:
quote:
Geen grote bek over alfa's... anders zoek ik je op.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 08:42 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik zag zojuist Krea richting huis rijden.Zouden er wat onderdelen van zijn Alfa af zijn gevallen?
![]()
[ afbeelding ]
Zeker wel.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Die film blijft baas, en die vent ook
Ik was vergeten dat ik mijn baasch op moest halen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 08:42 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik zag zojuist Krea richting huis rijden.Zouden er wat onderdelen van zijn Alfa af zijn gevallen?
![]()
[ afbeelding ]
KOM DAN JONGUH! IK MAAK JE KAPOT!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:06 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Geen grote bek over alfa's... anders zoek ik je op.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat ik mijn baasch op moest halen..
Kon je aan z'n kop zien dat het een Serviër was?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:19 schreef Kreator het volgende:
Ik zag gisteravond een Serviër hardlopen. Die moet haast wel een moord hebben gepleegd.
quote:
Ik kwam dat leuke hardloopmeisje later wéér tegen. Hihihi.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:19 schreef Kreator het volgende:
Ik zag gisteravond een Serviër hardlopen. Die moet haast wel een moord hebben gepleegd.
Mwa, ie dan?quote:
Korte broekquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Iedereen jassen en alles aanik loop in korte broek en T-shirt
Iedereen is gek behalve ik
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De baas der bazen is jarig vandaag
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De baas der bazen is jarig vandaag
Ik mag geen korte broek aan van mijn werk, maar mijn jas heb ik al tijden niet meer aanquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Iedereen jassen en alles aanik loop in korte broek en T-shirt
Iedereen is gek behalve ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |