Geen grote bek over alfa's... anders zoek ik je op.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 08:42 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik zag zojuist Krea richting huis rijden.Zouden er wat onderdelen van zijn Alfa af zijn gevallen?
![]()
[ afbeelding ]
Zeker wel.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Die film blijft baas, en die vent ook
Ik was vergeten dat ik mijn baasch op moest halen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 08:42 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik zag zojuist Krea richting huis rijden.Zouden er wat onderdelen van zijn Alfa af zijn gevallen?
![]()
[ afbeelding ]
KOM DAN JONGUH! IK MAAK JE KAPOT!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:06 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Geen grote bek over alfa's... anders zoek ik je op.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat ik mijn baasch op moest halen..
Kon je aan z'n kop zien dat het een Serviër was?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:19 schreef Kreator het volgende:
Ik zag gisteravond een Serviër hardlopen. Die moet haast wel een moord hebben gepleegd.
quote:
Ik kwam dat leuke hardloopmeisje later wéér tegen. Hihihi.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:19 schreef Kreator het volgende:
Ik zag gisteravond een Serviër hardlopen. Die moet haast wel een moord hebben gepleegd.
Mwa, ie dan?quote:
Korte broekquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Iedereen jassen en alles aanik loop in korte broek en T-shirt
Iedereen is gek behalve ik
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De baas der bazen is jarig vandaag
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De baas der bazen is jarig vandaag
Ik mag geen korte broek aan van mijn werk, maar mijn jas heb ik al tijden niet meer aanquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Iedereen jassen en alles aanik loop in korte broek en T-shirt
Iedereen is gek behalve ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |