Waarom ben jij wakker op dit tijdstip?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 06:43 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Overdose!Overdose!Overdose!Overdose!Overdose!Overdose!Overdose!Overdose!Overdose!Overdose!Overdose!Overdose!Overdose!
Nog nooit gehad want ik leef nog en ben er wijzer van geworden. Goede dosering dus.
Duidelijke taal, verstaan wij allemaal.quote:
Nog niet geslapen voor de 2e nacht. Alleen maar wiet en tabak op.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 06:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom ben jij wakker op dit tijdstip?
Mits niet onbewust asociaal.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 06:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Duidelijke taal, verstaan wij allemaal.
Met vriendelijke groet,
SIRE.
Klinkt gezond !quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 06:47 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Nog niet geslapen voor de 2e nacht. Alleen maar wiet en tabak op.
Of eerlijk lomp.quote:
Bij een select clubje mensenquote:
Joh?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 06:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij een select clubje mensen
Heb ik het idee
Ik heb weleens dat ik dagdroom, zalig is datquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 06:53 schreef badtripbob het volgende:
[..]
I(s het ook. Als je kan dromen als je wakker bent heb je geen slaap nodig.
quote:
ik ook. Begint vaak als iemand begint te zanikenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 06:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb weleens dat ik dagdroom, zalig is dat
Ja. Klopt. Klagenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 07:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ook. Begint vaak als iemand begint te zaniken
Dan zie je wel die mond bewegen, maar ik hoor dan niet wat er gezegd wordtquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 07:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ook. Begint vaak als iemand begint te zaniken
Of je wil het niet horen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 07:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan zie je wel die mond bewegen, maar ik hoor dan niet wat er gezegd wordt
10 van de 10 keer niet neequote:
"Ja."quote:
Eerder: Grmblmorgnrochel.quote:
Goed zo, Huisman in de dopquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 07:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had het een beetje opgeschoond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |