Ben jij zo'n onhygienische metalliefhebber met veiligheidsspelden in je ontstoken oorlellen en neusvleugels?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:01 schreef helldeskr het volgende:
"elektronische muziek "
Pauperherrie voor homo's
quote:
Heb een stukje geluisterd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:58 schreef Pulzzar het volgende:
5 a 10 jaar geleden was Aphex Twin een hele bekende naam. Hij is vooral bekend geworden door Windowlicker:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:35 schreef Sfeermaker het volgende:
Richard James heeft naar mijn weten ook geen conservatorium opleiding gevolgd.
Frank doe je ogen toe, je bent moe en schrijft wartaal.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat is muziek die het mooiste klinkt met het geluid uit.
Hah, herkenbaar. Veel muziek van hem vind ik leuk, maar ik heb ook wel eens gedacht 'is ie nu aan het trollen of zo'? Zoveel mogelijk rare bliepjes in één nummer..quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:25 schreef pokkerdepok het volgende:
veel is een beetje een soort electronisch jazz-achtig noten mierenneuken met zoveel mogelijk nare combinaties die je koppijn geven.
ja haha hij doet het expres natuurlijk, dat is dan wel weer lekker anti.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:54 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Hah, herkenbaar. Veel muziek van hem vind ik leuk, maar ik heb ook wel eens gedacht 'is ie nu aan het trollen of zo'? Zoveel mogelijk rare bliepjes in één nummer..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |