Yil'driz knoflooksaus is matig at best, maar die bbq-sausquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:47 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Oliehoorn vind ik wel lekker, Yil'driz is overrated
Ik moet toch met 40 euro leefgeld per week doenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:47 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nogmaals hoe/wat?
Krijg nu trouwens ook honger.
Knoflooksaus moet je gewoon zelf maken maat, is echt 100000x lekkerder, en eens zelfgemaakt vreetje je die saus nooit meer uit een potje.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:48 schreef 2dope het volgende:
[..]
Yil'driz knoflooksaus is matig at best, maar die bbq-sausSoberzo unmatched
Probeer er eens 1 van deze reeksquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:48 schreef 2dope het volgende:
[..]
Yil'driz knoflooksaus is matig at best, maar die bbq-sausSoberzo unmatched
Vind ik 'n beetje 'n cliché, zelf maken is alles lekkerder. Je hebt wel gelijk tho, maak wel eens zelf knoflookboter of guacamole en die zijn beter dan de voorverpakte shit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:49 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Knoflooksaus moet je gewoon zelf maken maat, is echt 100000x lekkerder, en eens zelfgemaakt vreetje je die saus nooit meer uit een potje.
Ik heb nog nooit goede knoflooksaus gehad in de supermarkt, njah niet liegen, bij de Lidl die ambachtelijke in die kleine bakjes, die zijn goed
Zeker + 2 euro per flesje?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:51 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
Probeer er eens 1 van deze reeks
[ afbeelding ]
Hoezo 40e? Sta jij onder bewind ofzo?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:48 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik moet toch met 40 euro leefgeld per week doen
Ik heb nog zat over... stukkie spare-rib hebben?
Och, dan kun je best af en toe wat laten brengen hoor. Mits je het de rest van de week niet te gek maakt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:48 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik moet toch met 40 euro leefgeld per week doen
Ik heb nog zat over... stukkie spare-rib hebben?
Waar te krijgen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:51 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
Probeer er eens 1 van deze reeks
[ afbeelding ]
Omdat hun meestal emmers tegelijk zelf mixenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:52 schreef 2dope het volgende:
Knoflooksauzen die de turken (hier Ozan/Hasret etc.) meeleveren zijn meestal ook wel nice.
Ja soort van jaquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:52 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hoezo 40e? Sta jij onder bewind ofzo?
Je kan ook yoghurt gebruikenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:53 schreef Bananapeel het volgende:
Knoflook sausen uit potjes etc zijn idd vaak niet lekker. Vaak op pure mayonaise basis. Vind ik te vettig en zwaar.
Helaas alleen via internet. Jumbo heeft ze een tijdje gehad. Die remia black jack zijn idd ook lekker.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:54 schreef 2dope het volgende:
[..]
Waar te krijgen?
Had laatst wel deze:
[ afbeelding ]
Goed te doen bij tosti's
Doe ik ook regelmatig, maar vergeet meestal de yoghurt te kopenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:56 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
Daar doel ik ook op. Als ik het zelf maak altijd yoghurt en beetje mayo.
Bestellen bij de yoghurtboer :pquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:57 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Doe ik ook regelmatig, maar vergeet meestal de yoghurt te kopen
Boodschappen zijn nog 1 van de weinige dingen die ik fysiek in de winkel haal, puur om het feit dat ik dan het (vers)product met de langste houdbaarheidsdatum kan pakken en niet zoals ze bij Albert doen, de minst lang houdbare shit bij je bezorgen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:57 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
Bestellen bij de yoghurtboer :p
Agree, denk dat ik uit bed ga om wat te eten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:58 schreef 2dope het volgende:
Godver, honger. Ik verdoem dit soort topics.
Tsjah, als avondmaal moet het geen kwaad kunnen toch een keer?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:59 schreef Harvest89 het volgende:
Ik krijg er ook honger van. Maar ben op dieet
Chipsquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:59 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
Agree, denk dat ik uit bed ga om wat te eten.
Ja maar heb een maagzweer (gelukkig al bijna weg). Dus moet vettig eten vermijdenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:00 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Tsjah, als avondmaal moet het geen kwaad kunnen toch een keer?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |