abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143392874
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 21:30 schreef Victuss het volgende:

[..]

Het gaat niet om jouw normen en waarden - het gaat om jouw foutieve idee van de definitie van een open relatie, welke jij gelijkstelt aan 'friends with benefits'. Vervolgens heb je het over een gebrek aan trouw (je snapt dus duidelijk het beginsel van een open relatie niet) en over het feit dat mensen in een open relatie niet echt om elkaar geven. Je moet gewoon je mening lekker voor je houden als je geen idee hebt waar je over lult.
Ik moet helemaal niks. Ik geef m'n mening wanneer ik wil en daar heb ik jouw toestemming niet ovor nodig aap.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 21:35:50 #127
406777 Victuss
Tally-ho, chaps.
pi_143392964
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 21:33 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

Ik moet helemaal niks. Ik geef m'n mening wanneer ik wil en daar heb ik jouw toestemming niet ovor nodig aap.
Prima, ventje. Lekker uitgesproken zijn over onderwerpen waar je nog geen moment de moeite voor hebt genomen onderzoek naar te doen - je merkt vanzelf wel wat mensen daarvan vinden.
If only Africa had more mosquito nets, then every year we could save millions... of mosquitoes from dying needlessly of aids.
pi_143393029
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 21:35 schreef Victuss het volgende:

[..]

Prima, ventje. Lekker uitgesproken zijn over onderwerpen waar je nog geen moment de moeite voor hebt genomen onderzoek naar te doen - je merkt vanzelf wel wat mensen daarvan vinden.
Wat jij kennelijk niet merkt is dat het me vrij weinig interesseer wat mensen daarvan vinden.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 21:38:11 #129
406777 Victuss
Tally-ho, chaps.
pi_143393058
quote:
13s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 21:37 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

Wat jij kennelijk niet merkt is dat het me vrij weinig interesseer wat mensen daarvan vinden.
Goed zo.
If only Africa had more mosquito nets, then every year we could save millions... of mosquitoes from dying needlessly of aids.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 21:48:34 #130
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_143393503
Het is mijn ding ook niet. Een relatie heb je met iemand waarmee het echt klikt en dan heb je niemand anders nodig. Rondneuken doe ik wel zonder relatie, dat maakt me niet uit.

Maar goed, er zijn mensen die er anders over denken en ze doen er niemand kwaad mee dus wat mij betreft gaan ze hun gang maar.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')