moeilijke homo jij...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:46 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Daarvoor ben ik te visueel ingesteld xD
Ik weet, gaybar. Maar momenteel ben ik ook niet echt in de mood. Ik dans niet graag.
''melding verzonden''quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:45 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
''melding verzonden''
Facebook? Ben juist blij dat ik daar niets mee te maken heb.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:49 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Social media proberen?
Neejoh, twitter bijv. Heb daar ook ooit wel eens leuke conversaties met homo's gehad.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:51 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Facebook? Ben juist blij dat ik daar niets mee te maken heb.
Ik ga wel naar die gaybar vroeg of laat. Ik heb het wel een beetje gehad met alle contacten via het net.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:52 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Neejoh, twitter bijv. Heb daar ook ooit wel eens leuke conversaties met homo's gehad.
Och ja zelf weten natuurlijkquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:56 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Ik ga wel naar die gaybar vroeg of laat. Ik heb het wel een beetje gehad met alle contacten via het net.
Wel via het internet dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:57 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Och ja zelf weten natuurlijkAlleen heb ik zelf nooit het idee mijn soulmate te vinden in een bar
Daar ken ik mijn huidige liefde ook van jaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:59 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Wel via het internet dan?
Tja, je moet maar net geluk hebben hè.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:59 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Daar ken ik mijn huidige liefde ook van ja
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:59 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Daar ken ik mijn huidige liefde ook van ja
Ja dat is zeker een factor. Maar het feit dat introverten en autisten (mijn doelgroepquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:00 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Tja, je moet maar net geluk hebben hè.
Dat maakt dingen er niet gemakkelijker op nee.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:00 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Ja dat is zeker een factor. Maar het feit dat introverten en autisten (mijn doelgroep) nooit in een bar te vinden zijn helpt zeker ook mee
Voor mij wel, dan hoef ik daar gelukkig niet heenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:02 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Dat maakt dingen er niet gemakkelijker op nee.
Ik heb altijd het gevoel dat de schifting die je maakt in een bar (door de blik-manier van babbelen-lichaamshouding) vele keren efficiënter is dan een selectie die je online maakt...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:57 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Och ja zelf weten natuurlijkAlleen heb ik zelf nooit het idee mijn soulmate te vinden in een bar
Je zou maar eens naar buiten gaan. Bleh.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:56 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
Ik ga wel naar die gaybar vroeg of laat. Ik heb het wel een beetje gehad met alle contacten via het net.
Dat is ook wel mijn gedachtegang. IRL is toch niet hetzelfde als www. En uiteindelijk draait het toch om IRL en niet om www.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:09 schreef B83 het volgende:
[..]
Ik heb altijd het gevoel dat de schifting die je maakt in een bar (door de blik-manier van babbelen-lichaamshouding) vele keren efficiënter is dan een selectie die je online maakt...
Ik heb best een parcours van online dating achter de rug maar mijn 2 relaties heb ik gehad met gasten die ik ergens tegenkwam, niks www...
Dus als je samen een huis koopt, kinderen neemt, maar elkaar wel de lichamelijke vrijheid geeft om met anderen naar bed te gaan heb je geen relatie?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:15 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
Wat is dat voor nonsens. Je hebt een relatie of je hebt het niet. Noem het dan ''friends with benefits''.
Ik erger me er vooral aan wanneer mensen met deze leefstijl ook nog pretenderen heel veel om hun partner te geven. Schei toch uit, je geeft kennelijk niet eens genoeg om de ander om diegene trouw te blijven. Dus probeer het dan niet te doen klinken als grootse liefde.
Klacht: Mensen die nooit genoeg hebben aan één muffin of discostick
Het gaat niet om de rest van de bevolking, het gaat om mijn eigen normen en waarden. Lezen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:49 schreef Victuss het volgende:
[..]
Dus als je samen een huis koopt, kinderen neemt, maar elkaar wel de lichamelijke vrijheid geeft om met anderen naar bed te gaan heb je geen relatie?Dat jij monogamie op een voetstuk zet betekent nog niet dat de rest van de bevolking zich daar naar schikt.
Het gaat niet om jouw normen en waarden - het gaat om jouw foutieve idee van de definitie van een open relatie, welke jij gelijkstelt aan 'friends with benefits'. Vervolgens heb je het over een gebrek aan trouw (je snapt dus duidelijk het beginsel van een open relatie niet) en over het feit dat mensen in een open relatie niet echt om elkaar geven. Je moet gewoon je mening lekker voor je houden als je geen idee hebt waar je over lult.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:08 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Het gaat niet om de rest van de bevolking, het gaat om mijn eigen normen en waarden. Lezen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |