Nee dankje, dan zou ik dus het bed moeten delen met jouquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:35 schreef antfukker het volgende:
Kanker kut kick van TS himself. Krijg AIDS!!!
Misschien moet je eens verder kijken dan bullchatquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:20 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
Omdat ik de indruk heb dat
PlanetRomeo is ook klote.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:39 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Misschien moet je eens verder kijken dan bullchat
Goed verwoordquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:49 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Ik heb nooit een lover gehad. Maar ik vind het inderdaad een treurige gedachte dat er waarschijnlijk geen enkele man is die genoeg zou hebben aan alleen mij. Dat ik iets zal zijn dat al snel ''verveeld''.
Dat mijn toekomstige vent dan wel weer eens een andere lul wil, of een ander kontje. Dat ik slechts hetgeen ben waar hij bij aan kan kloppen wanneer hij niets ''nieuws en spannends'' op internet heeft kunnen vinden. Ja het ergert me dat de wereld zo in elkaar schijnt te zitten.
Nou gelukkig, ben ik toch niet de enige die dit zo zietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:41 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Goed verwoordZo voel ik dat ook altijd.
al eens proberen buiten te komen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:41 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
PlanetRomeo is ook klote.
haha, of een darkroom proberenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:44 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Ja, maar het licht was gelijk al zo fel aan m'n ogen
Daarvoor ben ik te visueel ingesteld xDquote:
moeilijke homo jij...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:46 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Daarvoor ben ik te visueel ingesteld xD
Ik weet, gaybar. Maar momenteel ben ik ook niet echt in de mood. Ik dans niet graag.
''melding verzonden''quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:45 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
''melding verzonden''
Facebook? Ben juist blij dat ik daar niets mee te maken heb.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:49 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Social media proberen?
Neejoh, twitter bijv. Heb daar ook ooit wel eens leuke conversaties met homo's gehad.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:51 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Facebook? Ben juist blij dat ik daar niets mee te maken heb.
Ik ga wel naar die gaybar vroeg of laat. Ik heb het wel een beetje gehad met alle contacten via het net.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:52 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Neejoh, twitter bijv. Heb daar ook ooit wel eens leuke conversaties met homo's gehad.
Och ja zelf weten natuurlijkquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:56 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Ik ga wel naar die gaybar vroeg of laat. Ik heb het wel een beetje gehad met alle contacten via het net.
Wel via het internet dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:57 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Och ja zelf weten natuurlijkAlleen heb ik zelf nooit het idee mijn soulmate te vinden in een bar
Daar ken ik mijn huidige liefde ook van jaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:59 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Wel via het internet dan?
Tja, je moet maar net geluk hebben hè.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:59 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Daar ken ik mijn huidige liefde ook van ja
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:59 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Daar ken ik mijn huidige liefde ook van ja
Ja dat is zeker een factor. Maar het feit dat introverten en autisten (mijn doelgroepquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:00 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Tja, je moet maar net geluk hebben hè.
Dat maakt dingen er niet gemakkelijker op nee.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:00 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Ja dat is zeker een factor. Maar het feit dat introverten en autisten (mijn doelgroep) nooit in een bar te vinden zijn helpt zeker ook mee
Voor mij wel, dan hoef ik daar gelukkig niet heenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:02 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Dat maakt dingen er niet gemakkelijker op nee.
Ik heb altijd het gevoel dat de schifting die je maakt in een bar (door de blik-manier van babbelen-lichaamshouding) vele keren efficiënter is dan een selectie die je online maakt...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:57 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Och ja zelf weten natuurlijkAlleen heb ik zelf nooit het idee mijn soulmate te vinden in een bar
Je zou maar eens naar buiten gaan. Bleh.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:56 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
Ik ga wel naar die gaybar vroeg of laat. Ik heb het wel een beetje gehad met alle contacten via het net.
Dat is ook wel mijn gedachtegang. IRL is toch niet hetzelfde als www. En uiteindelijk draait het toch om IRL en niet om www.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:09 schreef B83 het volgende:
[..]
Ik heb altijd het gevoel dat de schifting die je maakt in een bar (door de blik-manier van babbelen-lichaamshouding) vele keren efficiënter is dan een selectie die je online maakt...
Ik heb best een parcours van online dating achter de rug maar mijn 2 relaties heb ik gehad met gasten die ik ergens tegenkwam, niks www...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |