denk het nietquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:10 schreef ADQ het volgende:
[..]
Bijna goed.
Neem een stamboek hond en hoop dat hij/zij 9 jaar leeft. 6 jaar minder dan de asbakkenras hond.
Is wel zo.quote:
nee, wel met je tweede nichtquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:02 schreef Renzoku het volgende:
TS wil weten of hij het beste met zijn zus kan trouwen
Wat is een zwarte Aziaat?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Zwarte Aziaten.
Fysieke kracht gecombineerd met intelligentie
Vuilnisbakkenras man.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:10 schreef ADQ het volgende:
[..]
Bijna goed.
Neem een stamboek hond en hoop dat hij/zij 9 jaar leeft. 6 jaar minder dan de asbakkenras hond.
dat ligt voornamelijk aan de levensstijlquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:58 schreef mig72 het volgende:
Ik vroeg me af wie er gezonder blijft in het leven, niet zozeer wie langer leeft maar wie heeft er de minste medische kwalen en dergelijke? Is er hier ooit onderzoek naar gedaan? Benieuwd.
Ik zelf gok dat volbloeden beter af zjn ivm sterkere DNA die niet uit allerlei verschillende elementen bestaat waardoor het zwak en krakkemikkig wordt.
Maar is een gok.
Jongen ga mij nou niet tegenspreken je hebt nog niet eens haar op je ballen. Gewoon zeggen ja oke eend112 sorry het spijt me je hebt gelijk zoals altijd en ik hou nu mijn mond weer.quote:
wil jij.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:17 schreef eend112 het volgende:
[..]
Jongen ga mij nou niet tegenspreken je hebt nog niet eens haar op je ballen. Gewoon zeggen ja oke eend112 sorry het spijt me je hebt gelijk zoals altijd en ik hou nu mijn mond weer.
Hahaquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:17 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
wil jij.
een klap.
op je muil.
hebben?
Haha.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:19 schreef eend112 het volgende:
[..]
Haha![]()
Doe dan![]()
Dan breek je al je knokkels
Ik begrijp dat het een gok is, maar lukt het jou misschien dit iets duidelijker uit te leggen?quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:58 schreef mig72 het volgende:
Ik zelf gok dat volbloeden beter af zjn ivm sterkere DNA die niet uit allerlei verschillende elementen bestaat waardoor het zwak en krakkemikkig wordt.
Zoals?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:08 schreef HCFeestbeest het volgende:
de slechte eigenschappen van beide rassen
Heb je downsyndroom dat je na 2 woorden 2 seconde rust moet hebben om het slijm weg te werken door je overactieve speekselklier?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:19 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Haha.
Ik denk.
Het niet.
Ik denk.
Namelijk dat.
Jij.
Dood gaat.
jaquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:25 schreef eend112 het volgende:
[..]
Heb je downsyndroom dat je na 2 woorden 2 seconde rust moet hebben om het slijm weg te werken door je overactieve speekselklier?
Dit dus.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:50 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Hoe nauwer de verwantschap, hoe groter de kans dat foute genen samen komen.
Met je zus heb je een grote kans op samenkomst van slechte genen. Met je nicht een kleinere kans. Met een vreemde van hetzelfde ras nog minder kans en met een totaal ander ras nog minder kans.
Bepaalde aandoeningen komen (bijna) alleen bij bepaalde rassen voor. Taai slijmziekte is een typische blanke ziekte. Sikkelcel is een typische negroïde ziekte. Alcohol flush reactie is een typische Aziatische aandoening. Deze ziektes komen bij halfbloeden juist bijna niet voor.
Of een dom klein persoon.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Zwarte Aziaten.
Fysieke kracht gecombineerd met intelligentie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |