Oke en dat in eerste reactie niet kunnen. Is dat raar?quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:56 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Evolueren met die veranderingen mee
Je leven is geen compleet recept, zonder mij als ingrediënt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Goed. Ik kan juist niet tegen een monotoom leven. Ik heb veranderingen nodig in mijn leven.
Wutttquote:
Jou vond ik Altijd al leuk. Pfffff word er helemaal hotel de botel van.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:57 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Je gaat dissen omdat je zelf gedist wordt, maar in de werkelijkheid wil je me, maar om je niet afgewezen te voelen ga je je gevoelens ontkennen.
I feel ya.
Maar van jou hou ik wel. Dankjewel voor het bloemetje.quote:
Nee niet raar, maar het is wel nodig.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oke en dat in eerste reactie niet kunnen. Is dat raar?
Nee. Bedoel je gaat naar iemand en denkt we gaan dit en dat doen en ineens verandert de situatie 180 graden. Wat doe je dan?quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Goed. Ik kan juist niet tegen een monotoom leven. Ik heb veranderingen nodig in mijn leven. Ik pas me ook snel aan enzo.
Smoooth playboyquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:58 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Je leven is geen compleet recept, zonder mij als ingrediënt.
Wat happened to youuuquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:58 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Je leven is geen compleet recept, zonder mij als ingrediënt.
Je sarcasme is best pijnlijk.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Jou vond ik Altijd al leuk. Pfffff word er helemaal hotel de botel van.
Ik keek naar de horizon on een wens te doen, de sterren keken in mijn ogen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:55 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]jij mijn roxelana, ik jouw süleyman
Neger plzquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:56 schreef Crip het volgende:
[..]. De werkelijkheid is dat ik achter geen een van jullie ga. ;o
Ik moet specifieke voorbeelden hebben.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Bedoel je gaat naar iemand en denkt we gaan dit en dat doen en ineens verandert de situatie 180 graden. Wat doe je dan?
Hhhhhhhhhhquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:59 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Je sarcasme is best pijnlijk.
Ik wil gewild worden
Ha! Wie noem jij een neger broeder?quote:
Jij ik bij jou thuis playstation 4 ik breng de wokkelsquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:59 schreef Peunage het volgende:
Nee, dit gaat zo niet werken!![]()
abdul, ik jij agter fietshok kwart over half tien
Bleekscheet klinkt zo fout.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhhhhh
[..]
Ha! Wie noem jij een neger broeder?
Ik heb geen PS4. Ganzenbord dan?quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:00 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Jij ik bij jou thuis playstation 4 ik breng de wokkels
Rozen verwelken, maar bloeien bij jouw aangezicht.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik keek naar de horizon on een wens te doen, de sterren keken in mijn ogen.
Doe nou een wens zei een schitterende ster, ik wilde een een wens doen.
Toen verscheen jij.
Je hebt het tegen mij he?quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik vind dit iets te abstract om je van advies te kunnen voorzien.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:56 schreef Crip het volgende:
[..]. De werkelijkheid is dat ik achter geen een van jullie ga. ;o
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |