Ik vertrouw mijn inlogcodes niet toe aan derden, dus ik maak geen gebruik van dit soort diensten.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:53 schreef Maver24 het volgende:
Wie van jullie hier gebruikt ook die app van JP Flathead?
Ik weet wel dat ik die app zelf 1x heb opgestart op me telefoon maar dat was 3 maanden geleden ofzo. Vond het er verwarrend uitzien en heb het daarna weer verwijderd van me telefoon
quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met de inflatie van de rest van de markt kan je niet ineens meer kopen ofzo doordat je nu winst hebt. Al kan er best een pricecrash komen als EA zo blijft bannen..
Dankquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zolang de prijzen blijven stijgen zou ik lekker niks verkopen. Tenminste, als winst je oogmerk is.
Ik gebruik hem niet omdat het niet goed werkt icm 2 step verificationquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:53 schreef Maver24 het volgende:
Ik weet wel dat ik die app zelf 1x heb opgestart op me telefoon maar dat was 3 maanden geleden ofzo. Vond het er verwarrend uitzien en heb het daarna weer verwijderd van me telefoon
dan sta je al geregistreerd dus je hebt best kans dat je de lul bentquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:53 schreef Maver24 het volgende:
gebruikte dat ding standaardquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik gebruik hem niet omdat het niet goed werkt icm 2 step verification
quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:57 schreef ThadCastle het volgende:
Gewonnen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rijkaard, Desailly, Campbell en Lehmann zijn dikke hondenpoep
Die jury gast van Lingo heeft een app gemaakt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:59 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ben echt te lang weg geweest... JP Flathead?
quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:00 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Die jury gast van Lingo heeft een app gemaakt.
[..]
1 keer inloggen is genoeg voor een permanently ban.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Meh nee dat was het niet. 1 van mijn goals was ook nog een pingelquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
Je team werkt gewoon niet lekker volgens mij. Soms heb je dat weleens..hoe goed de spelers ook zijn. En 3-5-2 vind ik zelf ook niet echt fijn spelen dit jaar.
ditquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:02 schreef Toefjes het volgende:
Er zijn accounts die in 1 maand 9 miljoen matchcoins maken, maar ze gaan mensen bannen die een app gebruiken van ene JP Plathoofd
Cool... binnenkort maar Lingo gaan spelen...quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:00 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
ik wil je er wel vanaf helpen hoorquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:57 schreef ThadCastle het volgende:
Gewonnen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rijkaard, Desailly, Campbell en Lehmann zijn dikke hondenpoep
Nope...worden ook mensen gebanned die deze nog nooit gebruikt hebben!quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:02 schreef Toefjes het volgende:
Er zijn accounts die in 1 maand 9 miljoen matchcoins maken, maar ze gaan mensen bannen die een app gebruiken van ene JP Plathoofd
dan roepen ze in de chat we gaan het onderzoeken. moet je mailen en nog 24 uur wachtenquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:02 schreef Toefjes het volgende:
https://twitter.com/DarthEsso/with_repliesquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan sta je al geregistreerd dus je hebt best kans dat je de lul bent
quote:@afward @jpflathead @balalmatloob So if you’re not using an App to abuse the market most will likely not be caught.
quote:@afward @jpflathead @balalmatloob Any non-EA app is a violation of TOS, & used at own risk. But, we ban based on how any app is used first
Dit bedacht ik me ook. En ga nou niet vertellen dat ze die matchcoin-accounts niet kunnen vinden, want de ergste 100 staan gewoon netjes geordend in een lijstjequote:Op donderdag 31 juli 2014 22:02 schreef Toefjes het volgende:
Gaat nergens over idd. Hoe moeilijk kan het zijn. Gewoon blijven bannen zulke accounts.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit bedacht ik me ook. En ga nou niet vertellen dat ze die matchcoin-accounts niet kunnen vinden, want de ergste 100 staan gewoon netjes geordend in een lijstje
HE bannen is echt niet leuk hoorquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gaat nergens over idd. Hoe moeilijk kan het zijn. Gewoon blijven bannen zulke accounts.
Ja zelfs die mongols in Canada moeten toch snappen dat het praktisch en theoretisch (indien legaal) niet mogelijk is om zoveel matches te spelen in een weekquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit bedacht ik me ook. En ga nou niet vertellen dat ze die matchcoin-accounts niet kunnen vinden, want de ergste 100 staan gewoon netjes geordend in een lijstje
Heb het over die glitch accountsquote:
Records kloppen ook niet..aantal cups, wins en match coins..klopt geen zak van.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja zelfs die mongols in Canada moeten toch snappen dat het praktisch niet mogelijk is om zoveel matches te spelen in een week
ik wil wel compensatie die 120K die nu niet geinvesteerd is op mijn account had tegen de tijd dat ik weer kan spelen zeker 590K kunnen zijnquote:
Wil je best een 120K sponseren hoor!quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik wil wel compensatie die 120K die nu niet geinvesteerd is op mijn account had tegen de tijd dat ik weer kan spelen zeker 590K kunnen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |