SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
wat is het meest efficiënte manier om coins te verdienen, zonder echte geld aan uit te geven natuurlijk. Wagers kan ik nu niet winnen denk ik, met mijn minuscule ervaring en slechte team.
Ben van plan om een Nederlandse team op te bouwen. Heb nu dit:
En kun je bronzen spelers überhaupt verkopen op de transfermarkt? Of is er helemaal geen interesse voor en moet je het snel verkopen?Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.![]()
zit je op PS of Xbox?quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:22 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
wat is het meest efficiënte manier om coins te verdienen, zonder echte geld aan uit te geven natuurlijk. Wagers kan ik nu niet winnen denk ik, met mijn minuscule ervaring en slechte team.
[ afbeelding ]
En kun je bronzen spelers überhaupt verkopen op de transfermarkt? Of is er helemaal geen interesse voor en moet je het snel verkopen?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
DS2 deelt wel eens gratis Ronaldos uit, kan je flink winst op maken danquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:22 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[ afbeelding ]
En kun je bronzen spelers überhaupt verkopen op de transfermarkt? Of is er helemaal geen interesse voor en moet je het snel verkopen?wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Ik zou er niet al te veel werk meer van maken, gewoon lekker potjes spelen, en wachten tot FUT15 uitkomtquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:22 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[ afbeelding ]
En kun je bronzen spelers überhaupt verkopen op de transfermarkt? Of is er helemaal geen interesse voor en moet je het snel verkopen?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
3EU per 100k ook echtquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:27 schreef Maver24 het volgende:
bij http://www.vipcoinsfifa.com/ kan je al coins kopen voor Fifa 15 als het straks uitkomt![]()
![]()
ook voor 75 centquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:27 schreef Maver24 het volgende:
bij http://www.vipcoinsfifa.com/ kan je al coins kopen voor Fifa 15 als het straks uitkomt
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:22 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[ afbeelding ]
En kun je bronzen spelers überhaupt verkopen op de transfermarkt? Of is er helemaal geen interesse voor en moet je het snel verkopen?
Maat maak deze wollah![]()
Dan voorzie ik nu al sky high prijzen vanaf het begin van fifa15 als ze echt Fifa15 coins gaan verkopen voor maar 3 euro per 100k. Das helemaal niks![]()
30eu per miljoen echt helemaal niks nee.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:30 schreef Maver24 het volgende:
Dan voorzie ik nu al sky high prijzen vanaf het begin van fifa15 als ze echt Fifa15 coins gaan verkopen voor maar 3 euro per 100k. Das helemaal niks'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Klinkt als een briljante scamquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:27 schreef Maver24 het volgende:
bij http://www.vipcoinsfifa.com/ kan je al coins kopen voor Fifa 15 als het straks uitkomt![]()
Klinkt als een stomme vraag misschien, maar hoe weten ze nu al dat hun glitches en trucjes om coins te maken in FUT14 ook gaat werken in FUT15 (en misschien ook nog op een nieuwe console)?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Geen idee wie DS2 is. Heb gegoogled op "DS2 Ronaldo" maar niets kunnen vinden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:25 schreef Revontulet het volgende:
[..]
DS2 deelt wel eens gratis Ronaldos uit, kan je flink winst op maken danIk shuffel je woorden naar een hoogtepunt.![]()
Ja niet. Dus zou maar niks kopenquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Klinkt als een stomme vraag misschien, maar hoe weten ze nu al dat hun glitches en trucjes om coins te maken in FUT14 ook gaat werken in FUT15 (en misschien ook nog op een nieuwe console)?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Leg mij aub uit waarom mensen hier zo anti PC zijn als het om fut gaat? Misschien mis ik iets...Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.![]()
Omdat FUT op PCquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:36 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Leg mij aub uit waarom mensen hier zo anti PC zijn als het om fut gaat? Misschien mis ik iets...![]()
![]()
Belangrijkste reden: gamen op de PC wordt door velen gezien als "niet echt" gamen. Beetje net niet, zeg maar. En de FUT-markt op de PC is totaal niet te vergelijken met die op Xbox en PS...om maar niet te zeggen dat de verhouding op de PC een beetje zoek is.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:36 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Leg mij aub uit waarom mensen hier zo anti PC zijn als het om fut gaat? Misschien mis ik iets...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat eerste is dan best wel onzinquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Belangrijkste reden: gamen op de PC wordt door velen gezien als "niet echt" gamen. Beetje net niet, zeg maar. En de FUT-markt op de PC is totaal niet te vergelijken met die op Xbox en PS...om maar niet te zeggen dat de verhouding op de PC een beetje zoek is.
misschien nemen ze de gok dat de 500 gehackte consoles die ze nu hebben staan straks ook het signaal van een gespeelde wedstrijd door kunnen gaan geven in FUT 15 (en EA kennende is de kans groot dat ze er niet aan wijzigen). of ze hebben al een vroege versie te pakken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Klinkt als een stomme vraag misschien, maar hoe weten ze nu al dat hun glitches en trucjes om coins te maken in FUT14 ook gaat werken in FUT15 (en misschien ook nog op een nieuwe console)?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Of dat temperen voor de 3e keer op rij weer gaat werken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
misschien nemen ze de gok dat de 500 gehackte consoles die ze nu hebben staan straks ook het signaal van een gespeelde wedstrijd door kunnen gaan geven in FUT 15 (en EA kennende is de kans groot dat ze er niet aan wijzigen). of ze hebben al een vroege versie te pakken.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat mag jij vinden, ik merk dat het aantal mensen (ook vrienden van me), het zo wel zien. Gamen op de PC is niet echt de "ultieme game experience", zeg maar.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat eerste is dan best wel onzin
Overigens heb ik het wel over mensen die veelal FIFA spelen...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Niet zo'n beetje ook. Competitief gamen is bijna altijd op PC.. alleen FIFA is kut op PC.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat eerste is dan best wel onzin![]()
Moet je maar eens Googlen op SMLENO, daar is hij beroemd mee geworden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:35 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Geen idee wie DS2 is. Heb gegoogled op "DS2 Ronaldo" maar niets kunnen vinden.World knownquote:DS2 is a world known FIFA 13 Ultimate Team player trader.![]()
![]()
Het is minder relex zitten, niet op je bank ploffen en spelen maar. maar niet echt game? Dat heb ik nog nooit iemand over pc game horen zeggen. Ja of je moet facebook en internet spelletjes ook game noemen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, ik merk dat het aantal mensen (ook vrienden van me), het zo wel zien. Gamen op de PC is niet echt de "ultieme game experience", zeg maar.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Moet je maar eens Googlen op SMLENO, daar is hij beroemd mee geworden.
[..]
World known![]()
kom ik bij de VZ-account van Steefie
![]()
![]()
Tering, dit had ik nog nooit gezienquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Moet je maar eens Googlen op SMLENO, daar is hij beroemd mee geworden.
[..]
World known![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Godverdomme, kansloos zeg, dan leef je echt in je eigen wereldquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]kom ik bij de VZ-account van Steefie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alsof iemand op VZ daarop zit te wachten...
[ Bericht 6% gewijzigd door PrideoftheSouth op 31-07-2014 16:50:06 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:42 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]wauw
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Hoe beter je teams worden, des te minder lijkt het te werken. De snelle jongens bewegen of ze in de modder moeten rennen![]()
![]()
Oké Rijstquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:35 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Geen idee wie DS2 is. Heb gegoogled op "DS2 Ronaldo" maar niets kunnen vinden.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Uhhhh nee?quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:40 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Niet zo'n beetje ook. Competitief gamen is bijna altijd op PC.. alleen FIFA is kut op PC.![]()
Welke mongool gaat er nu al fut 15 coins kopen terwijl fifa 15 nog niet eens uit is
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Dat account is niet eens van mij.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:42 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
ik vraag me afquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:57 schreef The_Yakuza het volgende:
Welke mongool gaat er nu al fut 15 coins kopen terwijl fifa 15 nog niet eens uit iswaar boeken ze het heen
op je tijdelijke accountje vast
jij 1M gekocht voor 30 eu. week voordat FUT 15 komt. bestaat vipcoinsfifa niet meer want het heet nu vipscoinsfifaPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Heb via draadloos hdmi gewoon mijn pc op mijn 50 inch scherm in de woonkamer hangen. Zit nu gewoon op de bank fut te spelen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Het is minder relex zitten, niet op je bank ploffen en spelen maar.e maar niet echt game? Dat heb ik nog nooit iemand over pc game horen zeggen. Ja of je moet facebook en internet spelletjes ook game noemen.Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.![]()
Inderdaad, of fifa 15 is anders geprogrammeerd, geen transfermarkt meer (voorbeeld), etc.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik vraag me afwaar boeken ze het heen
jij 1M gekocht voor 30 eu. week voordat FUT 15 komt. bestaat vipcoinsfifa niet meer want het heet nu vipscoinsfifa
En dan?
GRAAG VERWIJDEREN![]()
ben je mooi naaitquote:Op donderdag 31 juli 2014 17:02 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Inderdaad, of fifa 15 is anders geprogrammeerd, geen transfermarkt meer (voorbeeld), etc.
En dan?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nogmaals, dat is niet mijn account. Volgens mij van Ajacied7.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Godverdomme, kansloos zeg, dan leef je echt in je eigen wereld
Alsof iemand op VZ daarop zit te wachten...![]()
laat je niet opnaaien manquote:Op donderdag 31 juli 2014 17:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nogmaals, dat is niet mijn account. Volgens mij van Ajacied7.VZ zitten ze daar echt wel op te wachten hoor. daar is niemand 100%
#FreeTrapz![]()
Ik wilde het toch even rechtzetten.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
laat je niet opnaaien manVZ zitten ze daar echt wel op te wachten hoor. daar is niemand 100%
![]()
Gaaa je meeeet me meeeeeeeequote:Op donderdag 31 juli 2014 17:10 schreef The_Yakuza het volgende:
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey DSTweeeeeeeeeeeeeeeePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Tegen die tijd kun je ook geen PayPal claim meer doen. Slimme jongens.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik vraag me afwaar boeken ze het heen
jij 1M gekocht voor 30 eu. week voordat FUT 15 komt. bestaat vipcoinsfifa niet meer want het heet nu vipscoinsfifaSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
PSV gaat ene Andrija Lukovic contracteren, 19 jarige Servische middenvelder van 189cm die de winnende goal maakte in de EK U19 finale.
Ben benieuwd, zal wel bij Jong PSV beginnen.
/liefdagboek
edit. een winger blijkbaar, met zoveel lengte, soort Arnautovic![]()
Heeee zaaaaal ik jouuuuuu eeeeeeens ff lekkeeeeeeeer in je beeeeeek schijjjjjjtuhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 31 juli 2014 17:16 schreef The_Yakuza het volgende:
Naaaaaaaaaaaaaaaar suaaaaaaaaaaaaaaaaarez op de wceeeeeeeeeeeeeePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Is ook onzin dat er iets mis is met gamen op de PC. Probleem met FIFA is dat EA dikke schijt heeft aan PC gamers (nog dikkere schijt dan aan console gamers). Daardoor is het vaak gewoon een slechte port die je zit te spelen. Grootste probleem met FUT icm PC zijn de hackers. Alle spelers zijn debiel duur daardoor en voor een casual gamer is het amper mogelijk om iets fatsoenlijks op te bouwen. Daarnaast zitten de divisions ook vol met mensen die een trainer ofzo hebben geïnstalleerd waarbij ze automatisch leaven steeds en maar match coins blijven binnenharken. Daardoor kan je amper potjes spelen in de hogere divisies heb ik begrepen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:01 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Heb via draadloos hdmi gewoon mijn pc op mijn 50 inch scherm in de woonkamer hangen. Zit nu gewoon op de bank fut te spelen.
En daarnaast is het posten van "FUT op de PC" hier ook een beetje een running gag
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
hi ha ho #nounounouquote:Op donderdag 31 juli 2014 17:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Heeee zaaaaal ik jouuuuuu eeeeeeens ff lekkeeeeeeeer in je beeeeeek schijjjjjjtuhhhhhhhhhhGRAAG VERWIJDEREN![]()
gewoon een quote uit een bestaand liedje hoorquote:![]()
2 dark sonic's 1 C...Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
of heb je al poep poep in je hoofd?!quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Heeee zaaaaal ik jouuuuuu eeeeeeens ff lekkeeeeeeeer in je beeeeeek schijjjjjjtuhhhhhhhhhh![]()
Als je de relatie legt tussen online stuff en geldwaarde, dan zijn dit best reële prijzen. Voor 17 euro speel je met Ibra in een voetbalspelletje. Een half jaar terug betaalde je daar 100 euro voor, of iets in die orde van grootte.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Toch vind ik dit prachtig. EA laat je voor een premium gold pack ¤ 1,42 betalen. Koop je coins en daarvan een premium pack, dan betaal je 6 cent. EA wordt hier het hardste genaaid, en dat is ook best wel eens leukquote:Op donderdag 31 juli 2014 17:33 schreef Reemi het volgende:
[..]
Spelers stijgen net zo hard in prijs helaas![]()
Ik kan het hier alleen maar roerend mee eens zijn. De enige partij die gebaat was bij deze prijzen was EA zelf. Als je nu 600 euro in FUT investeert, kun je 80 miljoen kopenquote:Op donderdag 31 juli 2014 17:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als je de relatie legt tussen online stuff en geldwaarde, dan zijn dit best reële prijzen. Voor 17 euro speel je met Ibra in een voetbalspelletje. Een half jaar terug betaalde je daar 100 euro voor, of iets in die orde van grootte.
Benieuwd wat er gaat gebeuren met de prijzen in FUT 14 als FUT 15 uitkomt![]()
Haha, je zal het maar als uitdaging krijgen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:40 schreef Reemi het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ezelf-in-brand.dhtml
Ik zie het Deji nog doen ook binnenkort.![]()
darwin awardsquote:Op donderdag 31 juli 2014 17:40 schreef Reemi het volgende:
Ik zie het Deji nog doen ook binnenkort.![]()
![]()
Probleem met de niet-rennende spelers is opgelost door de modem te resetten, en de PS4 af te sluiten en opnieuw op te starten. Net al rennend 2-3 verloren.![]()
Wie had van te voren kunnen bedenken dat deze prijzen zo goedkoop zouden zijn. Niemand dusquote:Op donderdag 31 juli 2014 17:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kan het hier alleen maar roerend mee eens zijn. De enige partij die gebaat was bij deze prijzen was EA zelf. Als je nu 600 euro in FUT investeert, kun je 80 miljoen kopen
Benieuwd wat er gaat gebeuren met de prijzen in FUT 14 als FUT 15 uitkomt![]()
http://wefut.com/en/player-databasequote:Op donderdag 31 juli 2014 17:45 schreef Maver24 het volgende:
is er buiten Ljungberg nog een andere redelijke Zweedse rechtsbuiten ?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Sanaquote:Op donderdag 31 juli 2014 17:45 schreef Maver24 het volgende:
is er buiten Ljungberg nog een andere redelijke Zweedse rechtsbuiten ?![]()
Ik had nog nooit uitgerekend wat zo'n gold pack kostte in PSN punten, maar het is bizar duur. EA heeft zichzelf volledig uit de markt geprijsd. En het grappige ervan is ook nog dat ze dit zelf in de hand hebben gewerkt doordat ze simpelweg een game niet op orde hebben (want glitches enz)quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kan het hier alleen maar roerend mee eens zijn. De enige partij die gebaat was bij deze prijzen was EA zelf. Als je nu 600 euro in FUT investeert, kun je 80 miljoen kopen
Benieuwd wat er gaat gebeuren met de prijzen in FUT 14 als FUT 15 uitkomt
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het komt inderdaad door de matchcoins glitch.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wie had van te voren kunnen bedenken dat deze prijzen zo goedkoop zouden zijn. Niemand dus
Ter illustratie, de nummer 1 dus in juni opgericht, nu 9 miljoen uit wedstrijd inkomsten.![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het komt inderdaad door de matchcoins glitch.
[ afbeelding ]
Ter illustratie, de nummer 1 dus in juni opgericht, nu 9 miljoen uit wedstrijd inkomsten.
[ afbeelding ]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ze hebben die match coins glitch gelaten voor wat het was. En daar betalen ze nu hopelijk de rekening voor. Al zullen er nog best sukkels zijn die fifa points kopenquote:Op donderdag 31 juli 2014 17:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had nog nooit uitgerekend wat zo'n gold pack kostte in PSN punten, maar het is bizar duur. EA heeft zichzelf volledig uit de markt geprijsd. En het grappige ervan is ook nog dat ze dit zelf in de hand hebben gewerkt doordat ze simpelweg een game niet op orde hebben (want glitches enz)![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het komt inderdaad door de matchcoins glitch.
[ afbeelding ]
Ter illustratie, de nummer 1 dus in juni opgericht, nu 9 miljoen uit wedstrijd inkomsten.
[ afbeelding ]![]()
das wel sick
![]()
Sanaquote:Op donderdag 31 juli 2014 17:45 schreef Maver24 het volgende:
is er buiten Ljungberg nog een andere redelijke Zweedse rechtsbuiten ?![]()
Het ergste is dat de hele top 100 vol met deze accounts staat. Wellicht de top 1000 ook. En dan zijn er inmiddels misschien wel nog honderden accounts gebanned.quote:![]()
Op de Xbox precies hetzelfde.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het ergste is dat de hele top 100 vol met deze accounts staat. Wellicht de top 1000 ook. En dan zijn er inmiddels misschien wel nog honderden accounts gebanned.![]()
Als je nu een miljoen coins koopt, zijn ze morgen alweer een stuk minder waard. Misschien is het dan nog een beter idee om voor een miljoen packs te kopen en te hopen op een Ibra, Messi of een Ronaldo![]()
Wat ga jij dan doen?quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:50 schreef Maver24 het volgende:
Ik voorzie echt chaos in Fifa15 als EA het niet fixed.![]()
Ik zou je zeker adviseren absoluut voorzichtig aan te doen met Fifa Points aan te schaffenquote:Op donderdag 31 juli 2014 17:50 schreef Maver24 het volgende:
Ik voorzie echt chaos in Fifa15 als EA het niet fixed.![]()
Ik was ook niet van plan om heel veel uit te gaan geven zoals dit jaar. Daar heb ik wel van geleerd nuquote:Op donderdag 31 juli 2014 17:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zou je zeker adviseren absoluut voorzichtig aan te doen met Fifa Points aan te schaffen![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:52 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan om heel veel uit te gaan geven zoals dit jaar. Daar heb ik wel van geleerd nu
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik ken best een paar figuren die dat mogen doen hoor.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:40 schreef Reemi het volgende:
Ik zie het Deji nog doen ook binnenkort.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Reemi, moet je die FUTDB shizzle niet weghalen op jouw website nu ze er mee gestopt zijn?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat is echter niet genoeg voor 1 van die 3.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:51 schreef Toefjes het volgende:
Als je nu een miljoen coins koopt, zijn ze morgen alweer een stuk minder waard. Misschien is het dan nog een beter idee om voor een miljoen packs te kopen en te hopen op een Ibra, Messi of een Ronaldo![]()
Wat bedoel je met "Leaven"?quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is ook onzin dat er iets mis is met gamen op de PC. Probleem met FIFA is dat EA dikke schijt heeft aan PC gamers (nog dikkere schijt dan aan console gamers). Daardoor is het vaak gewoon een slechte port die je zit te spelen. Grootste probleem met FUT icm PC zijn de hackers. Alle spelers zijn debiel duur daardoor en voor een casual gamer is het amper mogelijk om iets fatsoenlijks op te bouwen. Daarnaast zitten de divisions ook vol met mensen die een trainer ofzo hebben geïnstalleerd waarbij ze automatisch leaven steeds en maar match coins blijven binnenharken. Daardoor kan je amper potjes spelen in de hogere divisies heb ik begrepen.
En daarnaast is het posten van "FUT op de PC" hier ook een beetje een running gag
Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.![]()
Matchcoins glitch??? Die ken ik nietquote:Op donderdag 31 juli 2014 17:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ze hebben die match coins glitch gelaten voor wat het was. En daar betalen ze nu hopelijk de rekening voor. Al zullen er nog best sukkels zijn die fifa points kopen![]()
Ps. gisteren/vandaag wel een klein winstje gemaakt op Neuertje
Dit 2x..![]()
Ik heb al een tijdje fifa(pc), maar heb sinds vandaag pas een xbox 360 joystick. Ik heb dus al paar maanden fifa gespeeld met toetsenbord. Ik ben er best wel goed mee geworden, maar heb vandaag een joystick gekocht omdat iedereen zegt dat je met joystick veel beter kan spelen.
Ik probeer al een uur gewend te raken aan joystick besturing maar het lukt maar niet. Ik heb zelf op amateur niveau moeite met scoren. WTF.Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.![]()
kwestie van gewenning, je kunt ook met een ps controller spelen als je dat wel kentquote:Op donderdag 31 juli 2014 18:09 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Ik heb al een tijdje fifa(pc), maar heb sinds vandaag pas een xbox 360 joystick. Ik heb dus al paar maanden fifa gespeeld met toetsenbord. Ik ben er best wel goed mee geworden, maar heb vandaag een joystick gekocht omdat iedereen zegt dat je met joystick veel beter kan spelen.
Ik probeer al een uur gewend te raken aan joystick besturing maar het lukt maar niet. Ik heb zelf op amateur niveau moeite met scoren. WTF.![]()
Dan is er maar één conclusie mogelijk, je bent gewoon slechtquote:Op donderdag 31 juli 2014 18:09 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Ik probeer al een uur gewend te raken aan joystick besturing maar het lukt maar niet. Ik heb zelf op amateur niveau moeite met scoren. WTF.![]()
![]()
Wat houdt die 10 eigenlijk in? en wat kun je met ervaring?Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.![]()
in de EA FC Catalogus wat shizzle kopen (Ballen, kits, doelpuntvieringen enz enz)quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:12 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[ afbeelding ]
Wat houdt die 10 eigenlijk in? en wat kun je met ervaring?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zijn nog niet permanent gestopt, dus ik wacht nog even afquote:Op donderdag 31 juli 2014 18:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Reemi, moet je die FUTDB shizzle niet weghalen op jouw website nu ze er mee gestopt zijn?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Vorig jaar was dat nog eenquote:Op donderdag 31 juli 2014 18:08 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Matchcoins glitch??? Die ken ik niet![]()
Ps. gisteren/vandaag wel een klein winstje gemaakt op Neuertje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit 2x..waard. Nu een
omdat je niet meer dan 4 ton winst hebt gemaakt.
Week geleden 92 Robben gekocht voor 1.7 miljoen
Trapz postte vanmiddag nog een screen waar hij een tonnetje duurder was nog. Over een paar weken staan alle bijzondere spelers op 15 miljoen denk ik.![]()
Hmmm... 15 mil.... Welke speler zal ik ff kopen voor extra investering?quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vorig jaar was dat nog eenwaard. Nu een
[ afbeelding ]
Trapz postte vanmiddag nog een screen waar hij een tonnetje duurder was nog. Over een paar weken staan alle bijzondere spelers op 15 miljoen denk ik.![]()
![]()
Elke bijzondere TOTS is goed. Gisteren TOTS James gekocht voor 750K.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:25 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Hmmm... 15 mil.... Welke speler zal ik ff kopen voor extra investering?
Nu:![]()
![]()
thanksquote:Op donderdag 31 juli 2014 18:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
IF Armero voor 80k Bin erop. Instant profit.
Edit: gone.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Haal ik die wel ff binnenquote:Op donderdag 31 juli 2014 18:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Elke bijzondere TOTS is goed. Gisteren TOTS James gekocht voor 750K.
Nu:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Maver in echt geldquote:Op donderdag 31 juli 2014 18:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
Wie heeft hier het grootste vermogen op fut?GRAAG VERWIJDEREN![]()
Timquote:Op donderdag 31 juli 2014 18:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
Wie heeft hier het grootste vermogen op fut?![]()
Als ik een paar tientjes neerleg ik.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
Wie heeft hier het grootste vermogen op fut?![]()
Dreetjequote:Op donderdag 31 juli 2014 18:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
Wie heeft hier het grootste vermogen op fut?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik gebruik gewoon LT.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:50 schreef Toefjes het volgende:
Containen met de X knop is een aanrader![]()
dit is ook niet niksquote:Op donderdag 31 juli 2014 18:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vorig jaar was dat nog eenwaard. Nu een
[ afbeelding ]
Trapz postte vanmiddag nog een screen waar hij een tonnetje duurder was nog. Over een paar weken staan alle bijzondere spelers op 15 miljoen denk ik.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik een paar tientjes neerleg ik.![]()
Ik ben een rijke tata in fut maar een arme sloeber in het echtquote:Op donderdag 31 juli 2014 18:54 schreef Joodnl het volgende:
Ben een arme sloeber op Fut
Owja.... en in het echte leven ook!
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Legends zullen ook nog wel steeds verder stijgen. Larsson is binnen voor 653k. 50k onder de normale prijs![]()
Neuer kost nu 70k en ik had hem voor 48k. iMotM Rodriguez is ook 60k ofzo en ik had hem voor 20k. Voor de rest maak ik geen winst behalve als ik iets goeds in een silver pack heb.![]()
Max bid is toch 15 miljoen?quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Op het EA forum zijn er mensen die Pele niet eens voor 50 miljoen willen verkopenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja min of meer.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:04 schreef The_Yakuza het volgende:
Maldini en Gullit zijn zeker al 15 miljoen?
Bierhoff blijft want eindbaas. Enige die hem misschien gaat vervangen is Crespo.
Maar eerst Futre op LM naar de bank verwijzen en Pires daar neerzetten.
Nu bronze mongols kopen voor mijn bank![]()
![]()
Godver legends op de bankquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja min of meer.
Bierhoff blijft want eindbaas. Enige die hem misschien gaat vervangen is Crespo.
Maar eerst Futre op LM naar de bank verwijzen en Pires daar neerzetten.
Nu bronze mongols kopen voor mijn bank![]()
![]()
O dat kan ook ja. nog nooit gezienquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:06 schreef Maver24 het volgende:
[..]
volgens mij kan je wel hoger bieden in open bid
Weggaan uit een wedstrijd. Quit. Maar dan via een of andere glitchmanier waardoor ze gewoon een win krijgen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:06 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "Leaven"?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ach, dan moet het alsnog wel lukken tegen een club van niveau FC Oss. Die gasten spelen niet eens op het hoogste niveau in Oostenrijkquote:
Bij de return hebben ze de internationals ook weer.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
AZ is ook klaar voor het nieuwe seizoen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lekker Firminoquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:25 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ancilla en Gigi in Expeditie Robinson..wat een fapfest
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jezusquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:30 schreef Tim86 het volgende:
Ancilla en Gigi in Expeditie Robinson..wat een fapfest
Tevens:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik verwacht veel FIFS.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:30 schreef Tim86 het volgende:
Ancilla en Gigi in Expeditie Robinson..wat een fapfest![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jezus
Tevens:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat had je niet hoeven zeggen hoor want iedereen weet dat jij dat verwacht.quote:
Al die Palenstijnse vlaggen in Amsterdam.
Turken in Nederland die mogen stemmen voor het presidentschap in Turkije.
zo dat was mijn dagelijksemomentje.
Kan gewoon in het consulaat, niet bij het gemeentehuis ofzo.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Al die Palenstijnse vlaggen in Amsterdam.
Turken in Nederland die mogen stemmen voor het presidentschap in Turkije.
zo dat was mijn dagelijksemomentje.
Dat je daar al last van hebt.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Dat is mooi.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat had je niet hoeven zeggen hoor want iedereen weet dat jij dat verwacht.
Holy fuck Rekik en Campbell achter elkaar in packs![]()
![]()
het is toch ook gewoon raar, stemmen op mensen waar je niet eens woontquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:51 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kan gewoon in het consulaat, niet bij het gemeentehuis ofzo.Dat je daar al last van hebt.
![]()
![]()
kut, Gigi zit er helemaal niet bij. Zat eerst wel bij een paar namen van deelnemers die al gelekt waren, maar die klopte dus niet..
Acteur Manuel Broekman
Zangeres Krystl
Acteur Ferry Doedens
(musical)Actrice Lone van Roosendaal
Acteur/cabaretier Leo Alkemade
Zangeres Coosje Smid
Rapper Mr. Polska
(musical)Actrice Anouk Maas
Acteur Loek Peters
Zeilster Lobke Berkhout
Rapper Vieze Fur
Presentatrice Ancilla Tilia
Zanger/model Kay Nambiar
Zangeres Sabrina StarkeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
2x Rekik al dus? Nicequote:Op donderdag 31 juli 2014 19:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is mooi.
Holy fuck Rekik en Campbell achter elkaar in packs
Nu Zoumagod nog. En Markovic.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Trapzie heeft last van alles wat hij op Geenstijl leestquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:51 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kan gewoon in het consulaat, niet bij het gemeentehuis ofzo.Dat je daar al last van hebt.
![]()
Mr Polskaquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:54 schreef Tim86 het volgende:
kut, Gigi zit er helemaal niet bij. Zat eerst wel bij een paar namen van deelnemers die al gelekt waren, maar die klopte dus niet..
[ afbeelding ]
Acteur Manuel Broekman
Zangeres Krystl
Acteur Ferry Doedens
Zangeres Coosje Smid
Rapper Mr. Polska
Acteur Loek Peters
Zeilster Lobke Berkhout
Rapper Vieze Fur
Zanger/model Kay Nambiar
Zangeres Sabrina Starke![]()
![]()
![]()
Dit.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het is toch ook gewoon raar, stemmen op mensen waar je niet eens woontEn ik zag het op het nieuws.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:55 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Trapzie heeft last van alles wat hij op Geenstijl leest
RTL Nieuws voor de duidelijkheid.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Beste 2 packs achter elkaar ooit voor mij.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
2x Rekik al dus? Nice
Nu Zoumagod nog. En Markovic.
En ik kreeg weer Schindler.. dat is serieus de 5e keer in 2 dagen ofzo.![]()
die kok+vrouw kwamen er later toch bij? of zaten die er in het begin welg ewoon bij? cant even rememberquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:54 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Acteur Manuel Broekman
Zangeres Krystl
Acteur Ferry Doedens
Zangeres Coosje Smid
Rapper Mr. Polska
Acteur Loek Peters
Zeilster Lobke Berkhout
Rapper Vieze Fur
Zanger/model Kay Nambiar
Zangeres Sabrina Starke'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
teringtwitter:Tussendelinies twitterde op donderdag 31-07-2014 om 19:57:19Luuk de Jong maakte 481 dagen geleden voor het laatst een doelpunt. #psvpol reageer retweet
![]()
![]()
Tegen Hertha scoorde hijquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:58 schreef wieisboos het volgende:
teringtwitter:Tussendelinies twitterde op donderdag 31-07-2014 om 19:57:19Luuk de Jong maakte 481 dagen geleden voor het laatst een doelpunt. #psvpol reageer retweet
Geen officiële wedstrijd maar daar heb ik schijt aan![]()
Ik denk dat het een voorteken is en dat ik mijn BPL silver team moet aanpassen.. maar ik wil Campbell eigenlijk niet met zijn M/H. Rekik ga ik denk ik houden.![]()
Later erbij ja. Die zaten samen op een apart eiland en moesten teams maken op basis van de foto's die ze hadden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
die kok+vrouw kwamen er later toch bij? of zaten die er in het begin welg ewoon bij? cant even rememberAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zoveel goede CB's in de BPL. Rekik is echt matig.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik denk dat het een voorteken is en dat ik mijn BPL silver team moet aanpassen.. maar ik wil Campbell eigenlijk niet met zijn M/H. Rekik ga ik denk ik houden.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb nu Caulker + Okore in mijn BPL silver team met Davies en Mariappa nog in de club. Zouma wil ik sowieso nog wel hebben maar hij is me nog wat te duur.![]()
Potverdrie. Gelukkig spelen we geen Europees. Dat is voor het eerst sinds 2008-2009. En we weten allemaal nog hoe dat seizoen afliep.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:25 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
hopelijk zelfde met Gigi?quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Later erbij ja. Die zaten samen op een apart eiland en moesten teams maken op basis van de foto's die ze hadden.
Laten we het hopen jaquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je had Chinees moeten zijn, had je helemaal niks meegekregen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dit.
[..]
En ik zag het op het nieuws.
RTL Nieuws voor de duidelijkheid.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Sowieso altijd B-garnituur. Of eigenlijk C-garnituur. En met Ancilla wat dubbel D-garnituur.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:10 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Zonder Gigi valt me aantal BN-ers erg tegen....Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
LuuukkkkkkkkkkAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat ik nu zie lijkt wel E-garnituur....quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sowieso altijd B-garnituur. Of eigenlijk C-garnituur. En met Ancilla wat dubbel D-garnituur.
80% ervan ken ik niet eens...als het geen 90% is![]()
Niet goed opgelet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Obinna is nu een ST.. dat wist ik ook niet.![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:00 schreef wieisboos het volgende:
bohhh 15 en Scandinavisch. beter haalt Ajax hem![]()
![]()
Zag laatst al een topic over hem op EA forum jaquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die hont wil gewoon transfervrij weg.twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 31-07-2014 om 20:29:28Brands meldt dat #PSV nu rond is met #Atletico over #Bakkali. Ik begreep vandaag vanuit zijn kamp dat hij er niet naar toegaat. reageer retweet
![]()
Doet die slimquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:45 schreef ThadCastle het volgende:
Die hont wil gewoon transfervrij weg.twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 31-07-2014 om 20:29:28Brands meldt dat #PSV nu rond is met #Atletico over #Bakkali. Ik begreep vandaag vanuit zijn kamp dat hij er niet naar toegaat. reageer retweet
![]()
Jezus![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
jodenzoon
Ik ben het niet echt met de commentator eens eigenlijk..hij duikt toch gewoon over die poot heen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
jongens ik zal hier wat minder komen gok ik zomaar
#FreeTrapz![]()
Ja, zag ik ookquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.omroepbrabant.(...)+bij+NAC+Breda+.aspx
![]()
![]()
Maar nog met een handvol andere clubs ook, dus niet echt iets unieks
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Waarom?quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:11 schreef FCsuarez het volgende:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
inb4 rijstquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:11 schreef FCsuarez het volgende:
maar hoezo?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Internetslot?quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:11 schreef FCsuarez het volgende:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ahjoh gewoon tegen je begeleider zeggen dat je echt niet verslaafd bentquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:11 schreef FCsuarez het volgende:
Heb ik toch een reden om naar NAC te kijken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.omroepbrabant.(...)+bij+NAC+Breda+.aspx
![]()
![]()
![]()
Als je zo gaat doen, lekker naar Ajax blijven kijken dan, clownquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb ik toch een reden om naar NAC te kijken.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Sorry, ik kijk liever naar mooi voetbal.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als je zo gaat doen, lekker naar Ajax blijven kijken dan, clown![]()
ik heb geen ideequote:Op donderdag 31 juli 2014 21:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Huh?? Wat heb je gedaan Sjon?dat gaan ze me zo vertellen in de chat denk ik.
#FreeTrapz![]()
Ik heb ook liever dat gloryhunters wegblijven bij mijn cluppie, dus primaquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Sorry, ik kijk liever naar mooi voetbal.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
nee kan op alle account inloggen alleen niet op mainquote:
#FreeTrapz![]()
Nee dat doen ze niet.. je moet een mail sturen naar dispute@nogwatvanea.com en dan krijg je een mailtje terug.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik heb geen ideedat gaan ze me zo vertellen in de chat denk ik.
we hebben een kenner hier hoor ikquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee dat doen ze niet.. je moet een mail sturen naar dispute@nogwatvanea.com en dan krijg je een mailtje terug.![]()
ach zal het zo wel horen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Kortom, al je spelers en coins weg?quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee kan op alle account inloggen alleen niet op mainNAC Breda
Rèsbaarge![]()
uhhm nou ja heb bij elkaar nog 5.4K op 8 accounts maar mocht het echt een ban zijn die ze er niet meer af halen kopen ik ook geen EA producten meer.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kortom, al je spelers en coins weg?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Heb je coins gekocht en verkocht?
Ik snap je post niet.. ik ben opgegroeid met Ajax.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb ook liever dat gloryhunters wegblijven bij mijn cluppie, dus prima
Voor de rest kijk ik altijd alle samenvattingen van de Eredivisie en ook veel hele wedstrijden.![]()
Heel erg benieuwd met welke argumenten aankomen, ik vond jou juist het braafste jongetje van de klasquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
uhhm nou ja heb bij elkaar nog 5.4K op 8 accounts maar mocht het echt een ban zijn die ze er niet meer af halen kopen ik ook geen EA producten meer.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ze hebben veel mensen die de app van JP gebruiken een ban gegeven blijkbaar. En JP's eigen accounts ook weer. Net nadat ze unbanned waren.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
gekocht zoals de halve wereld ja.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
zat er nog wel in begin van de avond. dus zou zomaar kunnen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:20 schreef Tim86 het volgende:
Ze hebben veel mensen die de app van JP gebruiken een ban gegeven blijkbaar. En JP's eigen accounts ook weer. Net nadat ze unbanned waren.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik verkoop al 2 jaar coins. Alleen laatste tijd wel buitensporig veel coins gekocht.. Als dat een reden is... Dan zal hier een aardige leegloop volgenquote:![]()
![]()
Opgegroeid met Ajax, in Friesland. Curieus, maar het zal wel aan mij liggen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik snap je post niet.. ik ben opgegroeid met Ajax.
Voor de rest kijk ik altijd alle samenvattingen van de Eredivisie en ook veel hele wedstrijden.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die trade app voor de IPhone? Ik heb nog geen mail hoorquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:20 schreef Tim86 het volgende:
Ze hebben veel mensen die de app van JP gebruiken een ban gegeven blijkbaar. En JP's eigen accounts ook weer. Net nadat ze unbanned waren.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En dan nog, wat maakt het uit dat ik voor de grootste club van Nederland ben? Je bent wel heel makkelijk te trollen als het over NAC gaat![]()
![]()
Ook niet iedereen. Maar blijkbaar wel veel gebruikers van die app. Maar kan ook stom toeval zijn, best veel gebruikers van die app.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die trade app voor de IPhone? Ik heb nog geen mail hoorAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jij vroeg om uitleg, ik nietquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
En dan nog, wat maakt het uit dat ik voor de grootste club van Nederland ben? Je bent wel heel makkelijk te trollen als het over NAC gaat
Nogmaals, lekker Ajax blijven kijken dan
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zijn vader was ook voor Ajax...dan groei je daar toch mee op.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Opgegroeid met Ajax, in Friesland. Curieus, maar het zal wel aan mij liggen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Iedereen die coins koopt en iedereen die van de app gebruik maakt bannen.. Dat zal veel eentoniger zijn dan 100 non rare contracten op de TP zetten voor 200c BIN na een pack openingquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ook niet iedereen. Maar blijkbaar wel veel gebruikers van die app. Maar kan ook stom toeval zijn, best veel gebruikers van die app.![]()
![]()
Nee nee nee je moet elke week in het stadion zitten anders ben je geen ecktequote:Op donderdag 31 juli 2014 21:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn vader was ook voor Ajax...dan groei je daar toch mee op.![]()
Maar wel klote zeg Suarez..hoeveel had je gekocht afgelopen tijd dan?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nou, mijn vader was en is voor KFC Turnhout. En heeft er zelfs nog gevoetbald ook (1e divisie België destijds). Nooit wat mee gehad hoorquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn vader was ook voor Ajax...dan groei je daar toch mee op.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
200 hele K'squote:Op donderdag 31 juli 2014 21:25 schreef Tim86 het volgende:
Maar wel klote zeg Suarez..hoeveel had je gekocht afgelopen tijd dan?
#FreeTrapz![]()
Ik ben als Brabo ook altijd voor Ajax geweest. Ook met de paplepel ingegoten. Maar mijn pa was wel Amsterdammerquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou, mijn vader was en is voor KFC Turnhout. En heeft er zelfs nog gevoetbald ook (1e divisie België destijds). Nooit wat mee gehad hoor
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ook met zo'n Mokums accent enzo?quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ben als Brabo ook altijd voor Ajax geweest. Ook met de paplepel ingegoten. Maar mijn pa was wel Amsterdammer
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
en in een trainingsbroekquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ook met zo'n Mokums accent enzo?met een matje en een petje op.
#FreeTrapz![]()
![]()
Heb ik zo'n legend team word ik helemaal kapot gehandicapped.
Net 3-4 gewonnen. Hij scoorde 2 headers met Lucas (won van Campbell).
Hij had 4 schoten op doel, ik 8. Merk echt duidelijk het verschil tussen teams met meerdere legends en teams met slechts 1 legend.![]()
Maar wat ik wilde zeggen is dat als ik naar NAC ga kijken dat ik dan buiten het voetbal ook naar de reclameborden ga kijkenIk wilde NAC niet beledigen.
![]()
En maar zingen over de Jordaan enzoquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en in een trainingsbroekmet een matje en een petje op.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
twitter:jpflathead twitterde op woensdag 30-07-2014 om 18:16:55It seems I lost one of my accounts today. I transferred the coins I got from selling the new Arsenal silver and boom: ban hammer! reageer retweet
twitter:jpflathead twitterde op donderdag 31-07-2014 om 14:23:17So, what do you think? Should I take the apps off the market now that the ban hammers are in full swing? reageer retweet
twitter:jpflathead twitterde op donderdag 31-07-2014 om 20:19:15It's starting to get annoying now. All my tracker accounts that were supposed to be white listed have been banned again. reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
dat word 11 teams maken met 1 legendquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:31 schreef ThadCastle het volgende:
Heb ik zo'n legend team word ik helemaal kapot gehandicapped.
Net 3-4 gewonnen. Hij scoorde 2 headers met Lucas (won van Campbell).
Hij had 4 schoten op doel, ik 8. Merk echt duidelijk het verschil tussen teams met meerdere legends en teams met slechts 1 legend.
#FreeTrapz![]()
Nee, dat niet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ook met zo'n Mokums accent enzo?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maar even serieus...let jij echt op de reclameborden tijdens een voetbalwedstrijd?quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar wat ik wilde zeggen is dat als ik naar NAC ga kijken dat ik dan buiten het voetbal ook naar de reclameborden ga kijkenIk wilde NAC niet beledigen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 31-07-2014 om 21:19:01Bakkali heeft trouwens z'n zaakwaarnemer Frenay aan de dijk gezet, #PSV mag alleen nog communiceren met een advocaat van de familie. reageer retweet
!
![]()
Ja. Ik zie alles.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar even serieus...let jij echt op de reclameborden tijdens een voetbalwedstrijd?![]()
Toch een doelgroep voor die bordenquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar even serieus...let jij echt op de reclameborden tijdens een voetbalwedstrijd?
Het wordt helemaal niks meer met dat kutkindquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:34 schreef ThadCastle het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 31-07-2014 om 21:19:01Bakkali heeft trouwens z'n zaakwaarnemer Frenay aan de dijk gezet, #PSV mag alleen nog communiceren met een advocaat van de familie. reageer retweet
!
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:![]()
Wat heb jij uitgespookt dan?
Coins gekocht? Verkocht? Las verder in het topic ook over die app van JP Flathead dat daar dus ook veel bans zijn. Heb jij die ook gebruikt?![]()
Of je leest even verder dan die post.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]![]()
Wat heb jij uitgespookt dan?
Coins gekocht? Verkocht? Las verder in het topic ook over die app van JP Flathead dat daar dus ook veel bans zijn. Heb jij die ook gebruikt?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
zegt ie eerst dat hij er naar gaat kijken en of ik een paar minuten heb komt ie 10 minuten later terug. vraag ik wat het probleem is zegt ie dat ie dat niet kan zien![]()
hou hou je de chat hulp bezet
#FreeTrapz![]()
Ja net gedaan dus. Sorry voor de ongeduldigheid.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of je leest even verder dan die post.
Ik zit even naar de Twitter reacties te kijken op JP Flathead zijn tweets maar er zijn er dus wel veel gebanned die de app van JP hebben gebruikt omdat het dus geen offcieel EA App is. Ik heb persoonlijk die app nooit gebruikt omdat ik het nogal irritant vind om alles via de telefoon te doen![]()
Toefjes variant op de kick off glitch:
- Doe de kick off glitch.
- Bij een volgende kick off gaat de tegenstander mee rennen met je opkomende speler
- Speel de bal naar de vleugelspits
- Doordat de tegenstander zich fixeert op de radar en het onder controle houden van je opkomende speler, kun je rustig opstomen met je vleugelspits
- Crossen
- Goal.
- Celebration naar eigen keuze.![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:49 schreef Toefjes het volgende:
- Bij een volgende kick off gaat de tegenstander mee rennen met je opkomende speler
- Doordat de tegenstander zich fixeert op de radar en het onder controle houden van je opkomende speler, kun je rustig opstomen met je vleugelspits
- Crossen
- Goal.
![]()
- Crossen
- Goal.
![]()
![]()
Maar ik hoef altijd maar 1x af te trappen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:51 schreef Toefjes het volgende:
Werkt echt een stuk effectiever dan de kick off glitch zelf![]()
- Crossen
- Goal.
- Celebration naar eigen keuze.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:51 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Maar ik hoef altijd maar 1x af te trappen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wie van jullie hier gebruikt ook die app van JP Flathead?
Ik weet wel dat ik die app zelf 1x heb opgestart op me telefoon maar dat was 3 maanden geleden ofzo. Vond het er verwarrend uitzien en heb het daarna weer verwijderd van me telefoon![]()
Met de inflatie van de rest van de markt kan je niet ineens meer kopen ofzo doordat je nu winst hebt. Al kan er best een pricecrash komen als EA zo blijft bannen..quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:53 schreef appelen het volgende:
Bij hoeveel winst zal ik mijn team verkopen? Heb nu pas 750k winstAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zolang de prijzen blijven stijgen zou ik lekker niks verkopen. Tenminste, als winst je oogmerk is.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:53 schreef appelen het volgende:
Bij hoeveel winst zal ik mijn team verkopen? Heb nu pas 750k winst![]()
Even een random team bedacht met SIF Fierro en CAM Danilinho.. SIF Fierro is goedkoper dan de IF![]()
zal wel niet goed spelen. #wieheeftverdedigersnodig![]()
Ik vertrouw mijn inlogcodes niet toe aan derden, dus ik maak geen gebruik van dit soort diensten.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:53 schreef Maver24 het volgende:
Ik weet wel dat ik die app zelf 1x heb opgestart op me telefoon maar dat was 3 maanden geleden ofzo. Vond het er verwarrend uitzien en heb het daarna weer verwijderd van me telefoon![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met de inflatie van de rest van de markt kan je niet ineens meer kopen ofzo doordat je nu winst hebt. Al kan er best een pricecrash komen als EA zo blijft bannen..Dankquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zolang de prijzen blijven stijgen zou ik lekker niks verkopen. Tenminste, als winst je oogmerk is.![]()
![]()
Ik gebruik hem niet omdat het niet goed werkt icm 2 step verificationquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:53 schreef Maver24 het volgende:
Ik weet wel dat ik die app zelf 1x heb opgestart op me telefoon maar dat was 3 maanden geleden ofzo. Vond het er verwarrend uitzien en heb het daarna weer verwijderd van me telefoonAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
dan sta je al geregistreerd dus je hebt best kans dat je de lul bentquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:53 schreef Maver24 het volgende:
![]()
gebruikte dat ding standaardquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik gebruik hem niet omdat het niet goed werkt icm 2 step verificationmooi makkelijk nooit gezeik dat je UP tussen NUPs vandaan moest filteren of SIF en IF door elkaar
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:57 schreef ThadCastle het volgende:
Gewonnen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rijkaard, Desailly, Campbell en Lehmann zijn dikke hondenpoep![]()
Je team werkt gewoon niet lekker volgens mij. Soms heb je dat weleens..hoe goed de spelers ook zijn. En 3-5-2 vind ik zelf ook niet echt fijn spelen dit jaar.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die jury gast van Lingo heeft een app gemaakt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:59 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ben echt te lang weg geweest... JP Flathead?![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:00 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Die jury gast van Lingo heeft een app gemaakt.![]()
![]()
[..]
Die jury gast van Lingo heeft een app gemaakt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
1 keer inloggen is genoeg voor een permanently ban.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:53 schreef Maver24 het volgende:
Ik weet wel dat ik die app zelf 1x heb opgestart op me telefoon maar dat was 3 maanden geleden ofzo. Vond het er verwarrend uitzien en heb het daarna weer verwijderd van me telefoonPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
[..]
Die jury gast van Lingo heeft een app gemaakt.Meh nee dat was het niet. 1 van mijn goals was ook nog een pingelquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
Je team werkt gewoon niet lekker volgens mij. Soms heb je dat weleens..hoe goed de spelers ook zijn. En 3-5-2 vind ik zelf ook niet echt fijn spelen dit jaar.
Zijn goal was een LB Y, Jovetic wint van Rijkaard en de bal komt (buiten de 16) in de voeten van Aguero die volleyt --> goal.![]()
![]()
Er zijn accounts die in 1 maand 9 miljoen matchcoins maken, maar ze gaan mensen bannen die een app gebruiken van ene JP Plathoofd![]()
![]()
ditquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:02 schreef Toefjes het volgende:
Er zijn accounts die in 1 maand 9 miljoen matchcoins maken, maar ze gaan mensen bannen die een app gebruiken van ene JP Plathoofd![]()
![]()
Cool... binnenkort maar Lingo gaan spelen...quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:00 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Die jury gast van Lingo heeft een app gemaakt.![]()
![]()
ik wil je er wel vanaf helpen hoorquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:57 schreef ThadCastle het volgende:
Gewonnen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rijkaard, Desailly, Campbell en Lehmann zijn dikke hondenpoep![]()
![]()
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2902913.page
Goed smleno'en op de PC hoor DS2. Dan kan je IF Onazi verkopen voor 3miljoen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nope...worden ook mensen gebanned die deze nog nooit gebruikt hebben!quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:02 schreef Toefjes het volgende:
dan roepen ze in de chat we gaan het onderzoeken. moet je mailen en nog 24 uur wachtenquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:02 schreef Toefjes het volgende:
Er zijn accounts die in 1 maand 9 miljoen matchcoins maken, maar ze gaan mensen bannen die een app gebruiken van ene JP Plathoofdhoe hou je jezelf bezig
![]()
heb zomaar een idee dat dit einde relatie FcSuarez - EA is.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
https://twitter.com/DarthEsso/with_repliesquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan sta je al geregistreerd dus je hebt best kans dat je de lul bent
hier een paar reacties van DarthEssoquote:@afward @jpflathead @balalmatloob So if you’re not using an App to abuse the market most will likely not be caught.quote:@afward @jpflathead @balalmatloob Any non-EA app is a violation of TOS, & used at own risk. But, we ban based on how any app is used first![]()
Dit bedacht ik me ook. En ga nou niet vertellen dat ze die matchcoin-accounts niet kunnen vinden, want de ergste 100 staan gewoon netjes geordend in een lijstjequote:Op donderdag 31 juli 2014 22:02 schreef Toefjes het volgende:
Er zijn accounts die in 1 maand 9 miljoen matchcoins maken, maar ze gaan mensen bannen die een app gebruiken van ene JP Plathoofd
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gaat nergens over idd. Hoe moeilijk kan het zijn. Gewoon blijven bannen zulke accounts.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit bedacht ik me ook. En ga nou niet vertellen dat ze die matchcoin-accounts niet kunnen vinden, want de ergste 100 staan gewoon netjes geordend in een lijstjeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
HE bannen is echt niet leuk hoorquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gaat nergens over idd. Hoe moeilijk kan het zijn. Gewoon blijven bannen zulke accounts.
#FreeTrapz![]()
Ja zelfs die mongols in Canada moeten toch snappen dat het praktisch en theoretisch (indien legaal) niet mogelijk is om zoveel matches te spelen in een weekquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit bedacht ik me ook. En ga nou niet vertellen dat ze die matchcoin-accounts niet kunnen vinden, want de ergste 100 staan gewoon netjes geordend in een lijstje![]()
![]()
Heb het over die glitch accountsquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Records kloppen ook niet..aantal cups, wins en match coins..klopt geen zak van.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja zelfs die mongols in Canada moeten toch snappen dat het praktisch niet mogelijk is om zoveel matches te spelen in een weekAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik wil wel compensatie die 120K die nu niet geinvesteerd is op mijn account had tegen de tijd dat ik weer kan spelen zeker 590K kunnen zijnquote:
#FreeTrapz![]()
Wil je best een 120K sponseren hoor!quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik wil wel compensatie die 120K die nu niet geinvesteerd is op mijn account had tegen de tijd dat ik weer kan spelen zeker 590K kunnen zijn![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: