abonnement Unibet Coolblue
  maandag 23 oktober 2000 @ 23:59:36 #1
6603 apps
"Yadda, yadda, yadda...&q
pi_411712
Eindelijk is het dan zover Zoë zit op de bank, misschien dat ze eindelijk wat voor wat meer entertainmentgehalte zal gaan zorgen. Nu moet ze eindelijk eens werken voor een plaatsje in de Bus. Zich van haar zonnige kant laten zien. Of nog beter zich eens laten zien. Meid, doe wat en lig niet de hele dag te hangen bij je maatje!!!!!!! Steek een sigaret op, misschien ben je dan niet meer zo chagrijnig!!!!!
Vanavond werd eindelijk bevestigd waarom Zoë, Aminata al die keren genomineerd heeft. Dat zogenaamde gevoel van haar was dus de strijd om de aandacht van Bart. Wat een verwend krengetje!!!!
Nou weet ik dat mensen een sympathie hebben voor weerloze niets wetende naïeve meisjes, die iedere keer maar weer in haar valkuilen trapt OF stille, verwende krengetjes, die zich alleen uiten wanneer er iets tegen haar “Gevoel” (het alles is voor Bassie-gevoel) in gaat, dit laatste bewijst haar populariteit.
Maar laten we nou eerlijk zijn, een nieuw frivool meisje dat toevallig ook nog eens een plezierige tijd wilt beleven in die Bus, zien ik toch liever dan iemand die bijna onzichtbaar is en verder geen nieuwe positieve impulsen aan de groep toe kan voegen. Zoë mag van mij vertrekken.
Is it that I'm so sane that you just blew your mind??
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 24 oktober 2000 @ 00:05:10 #2
862 Arcee
Look closer
pi_411730
quote:
Op 23 oktober 2000 23:59 schreef apps het volgende:
Zoë mag van mij vertrekken.
Maar ze hoort bij de 3 populairste passagiers, waar de andere 2 genomineerden juist niet bij behoren, dus de kans dat je wens uitkomt lijkt me erg klein.
  dinsdag 24 oktober 2000 @ 00:15:36 #3
6603 apps
"Yadda, yadda, yadda...&q
pi_411760
quote:
Op 24 oktober 2000 00:05 schreef Arcee het volgende:
Maar ze hoort bij de 3 populairste passagiers, waar de andere 2 genomineerden juist niet bij behoren, dus de kans dat je wens uitkomt lijkt me erg klein.
Had jij 2 weken geleden gedacht dat Koen de populairste passagier zou worden vandaag? Nee, hé ik dacht het niet. Nou ik wel!!!!!!
Is it that I'm so sane that you just blew your mind??
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 24 oktober 2000 @ 00:24:17 #4
862 Arcee
Look closer
pi_411778
quote:
Op 24 oktober 2000 00:15 schreef apps het volgende:
Had jij 2 weken geleden gedacht dat Koen de populairste passagier zou worden vandaag? Nee, hé ik dacht het niet.
Bedankt dat je even voor mij denkt op dit late tijdstip

Had ik dus wèl verwacht. Koen rules! Dat wil zeggen: hij is dè smaakmaker van De Bus.

  dinsdag 24 oktober 2000 @ 02:26:54 #5
272 R@b
No-nonsens
pi_411948
Zoë wordt echt niet weggestemd. Richard is wat dat betreft eeder de lul, maar Nancy kan net zo goed sneuvelen.

http://debus.mediahits.nl

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  dinsdag 24 oktober 2000 @ 13:45:11 #6
6603 apps
"Yadda, yadda, yadda...&q
pi_412571
quote:
Op 24 oktober 2000 00:24 schreef Arcee het volgende:
Koen rules! Dat wil zeggen: hij is dè smaakmaker van De Bus.
Dat wilde ik ook maar ff zeggen!!!!!!!!
Is it that I'm so sane that you just blew your mind??
pi_412866
quote:
Op 23 oktober 2000 23:59 schreef apps het volgende:

Maar laten we nou eerlijk zijn, een nieuw frivool meisje dat toevallig ook nog eens een plezierige tijd wilt beleven in die Bus, zien ik toch liever


Bedoel je daar "dikke tieten" Nancy mee? Dan snap ik wel waarom je die liever ziet! Jij bent duidelijk meer op uiterlijk ingesteld, wel erg oppervlakkig, hoor.
Problemen maken is in beweging zijn!
  woensdag 25 oktober 2000 @ 01:08:38 #8
5785 VanDattum
Van dittum en van dattum...
pi_414586
Komop allemaal, APPS heeft toch helemaal gelijk! Wat draagt Zoë nou bij aan het geheel: helemaal nix! Als een no-no met wipneus door die bus struinen, daar hebben we niets aan. Laat Nancy maar blijven, leuk voor roeler Koen. Richard ook blijven: wel een enorme eikel, maar kan nog confronterende televisie opleveren. Alle nietszeggende figuren eruit AUB, om te beginnen met Zoë!!!
Je moet gewoon jezelluf blijve...!!!
  woensdag 25 oktober 2000 @ 11:42:28 #9
6439 kijknooit
kijk jij DAARnaar ?
pi_415308
helemaal mee eens,
afgezien van het feit dat ze niets bijdraagt aan het programma heeft ze ook nog eens een lagere-school-meisjes-attitude naar vrouwen die mogelijkerwijs leuker zouden kunnen worden gevonden, JECH !!

Zoe oprottuh !!! (en daarna de stookster Sandra)

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')