Nee Mike, nee. Ga maar met je condooms spelen.quote:
Onkruid vergaat niet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel weer terug.
Braddie is als een klein vervelend hondje dat constant aan je broekspijp blijft hangen. Je wilt hem niet wegtrappen, maar irritant is hij zeker.
Alleen hij gaat nu verder...quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:59 schreef Catkiller het volgende:
Je valt in de herhaling. KLB / Altijdgeslaagd.nl
Liever met condooms spelen dan met buitenlanders.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:17 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Nee Mike, nee. Ga maar met je condooms spelen.
True shit.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:43 schreef Elfletterig het volgende:
Pure walging heb ik bij het zien van dit soort mannetjes. Dit is wat je krijgt als criminele types ongestoord hun gang laat gaan en ze geen strobreed in de weg legt. Ze krijgen een ego van hier tot Tokio; wie doet mij wat? Kijk mij eens overal schijt aan hebben, alle regels negeren en ermee wegkomen.
En hij heeft nog gelijk ook, de bink. Want hij komt ermee weg, omdat we in dit land debiel naïef zijn wat betreft het aanpakken van dit soort gestoorde gekken. De man waant zich onaantastbaar en is een soort "held", ondanks zijn dubieuze praktijken. Het barst van de jongeren die zijn gedrag maar wat prachtig vinden.
Dit soort debielen hoort thuis in een gesticht. Maar daar zitten ze niet, omdat wij als land dit op z'n beloop laten, uit angst voor de discriminatie-troefkaart. Oppakken en strafrechtelijk vervolgen voor haatzaaien, graag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |