okequote:
Als je qua ontwikkeling gelijk bent aan een 18 jarige.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:15 schreef HCFeestbeest het volgende:
wanneer krijg ik nou eindelijk kpd toegang
Jochie, je zegt al tijden dat je 16 bent en nu je toegang wil tot KPD beweer je opeens 18 te zijn.quote:
ik liegdequote:Op donderdag 31 juli 2014 16:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jochie, je zegt al tijden dat je 16 bent en nu je toegang wil tot KPD beweer je opeens 18 te zijn.
liegdequote:
je bedoelt dat je eigenlijk 14 bentquote:
Jawel. Was gewoon de 1-aprilgrap van dit jaar toch? Was in ieder geval de dag daarvoor.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:46 schreef o.us2.0 het volgende:
Niemand die die dag herinnert waar je door een bug iedereen zijn notes kon zien én bewerken voor een paar uur?
Lijkt mij sterk, anders werden de consequenties daarvan teruggedraaid.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jawel. Was gewoon de 1-aprilgrap van dit jaar toch? Was in ieder geval de dag daarvoor.
Kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat zoiets per ongeluk gebeurt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:48 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk, anders werden de consequenties daarvan teruggedraaid.
nee 18 jongequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:37 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
je bedoelt dat je eigenlijk 14 bent
oh dus daarom heb ik zoveel notesquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jawel. Was gewoon de 1-aprilgrap van dit jaar toch? Was in ieder geval de dag daarvoor.
Nee die heb je waarschijnlijk omdat je een klapjosti bent. Tevens 31 notes veel vindenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:21 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
oh dus daarom heb ik zoveel notes
pas op hoor.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee die heb je waarschijnlijk omdat je een klapjosti bent. Tevens 31 notes veel vinden![]()
Oh ik vond het best leuk om die van mij te lezen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:23 schreef summer2bird het volgende:
Een keer een pimp abonnement genomen om mijn noten te kunnen zien.
Mij nog nooit zo opgelicht gevoelt.
Ligt eraan. Ik heb tot juni 2015 geloof ik.quote:
Mijn eigen noten waren wel je geld waard geweest.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:23 schreef summer2bird het volgende:
Een keer een pimp abonnement genomen om mijn noten te kunnen zien.
Mij nog nooit zo opgelicht gevoelt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |