Frituur eet ik zelden 2 keer per jaar maximaal.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:42 schreef wise het volgende:
Gewoon genoeg bewegen.
En frituuren andere vette shit laten staan.
Speciale dieeten volgen
quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:53 schreef pijltjegooien het volgende:
Beter drink je gewoon zwarte koffie.
dat je niet te dik bent betekent niet dat je een normaal postuur hebt. De helft van jullie zijn graatmagere bleekneusjes die hoog nodig met wat gewichten in de weer moeten.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom is gewoon een normaal postuur jezelf aan meten zo moeilijk?al die dikzakken op de wereld
Leef mijn hele leven al gewoontjes, beetje gezond eten doordeweeks, groenten en fruit en hoef nooit op dieet. Hele leven al niet.
Of heb ik dan gewoon een normale schildklier?
Jullie?quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:50 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
dat je niet te dik bent betekent niet dat je een normaal postuur hebt. De helft van jullie zijn graatmagere bleekneusjes die hoog nodig met wat gewichten in de weer moeten.
[ afbeelding ]
Eindelijk nu snap ik het, jij bent zo'n Gym rat. Daarom doe je altijd zo lullig in topics, jij hebt alleen de gym dat is jouw alles, buiten dat is er niets in jouw leven daarom geef je op iedereen af wiens biceps niet aan een omtrek van 60 centimeter voldoet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jullie?
Ik kan jou bench pressen wat wil jij nu danfoto staat in wat draag jij topic.
Precies ik lach dikzakjes en emotionele losertjes zoals jij uitquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:04 schreef Spongeboss het volgende:
Van suiker in de koffie wordt je dik.
[..]
Eindelijk nu snap ik het, jij bent zo'n Gym rat. Daarom doe je altijd zo lullig in topics, jij hebt alleen de gym dat is jouw alles, buiten dat is er niets in jouw leven daarom geef je op iedereen af wiens biceps niet aan een omtrek van 60 centimeter voldoet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |