Toentertijd niet.quote:
kkdikkequote:Op donderdag 31 juli 2014 14:20 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Yup. Er is maar één Arnold.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:58 schreef .sfinx het volgende:
die ser_carpaccioecht zo'n roid leeghoofd. ik met mijn ecto lichaam neuk zijn vriendin, trek haar baarmoeder eruit en ram dat lege hoofd van hem door tweeën
quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:16 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
leeghoofd in de mond nemen en dan dat er zelf allemaal achter schrijven
Maar het enige dat jij dus hebt in je leven is trainen en pillen slikken? Dit terwijl ik de chicks neuk die wonen in de huizen die ik geverft hebquote:
Heb jij uberhaupt wel eens iemand geneukt?quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:00 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar het enige dat jij dus hebt in je leven is trainen en pillen slikken? Dit terwijl ik de chicks neuk die wonen in de huizen die ik geverft heb
Hij is een keer met vogeltjesdans naar de hoeren geweest.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:02 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb jij uberhaupt wel eens iemand geneukt?
Hij was iig geen 30 kg lichter.quote:
Nou ja, ik heb ook een baan, een sociaal leven, ik doe nog een opleiding, ik heb hobby's, af en toe als ik iemand vind die gek genoeg is om het toe te laten, neuk ik zelfs een beetje. Er is dus meer in het leven dan trainen en pillen slikken. Net zoals er meer is in het leven dan verven en neuken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:00 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar het enige dat jij dus hebt in je leven is trainen en pillen slikken? Dit terwijl ik de chicks neuk die wonen in de huizen die ik geverft heb
Zo is het accurater.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij is een keer met bij vogeltjesdans naar de hoeren geweest.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:46 schreef oxy88 het volgende:
Lekker vieren met een bezoek aan de Mac dat je 3 kilo lichter bent na het schijten.
Jaquote:Op donderdag 31 juli 2014 17:02 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb jij uberhaupt wel eens iemand geneukt?
Oh dat geloof je dus wel maar dat ik tarot doe geloof je weer niet, en dat ik dit en dat doe geloof je ook niet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij is een keer met vogeltjesdans naar de hoeren geweest.
Ik ben nu eenmaal verver van beroep.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:17 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb ook een baan, een sociaal leven, ik doe nog een opleiding, ik heb hobby's, af en toe als ik iemand vind die gek genoeg is om het toe te laten, neuk ik zelfs een beetje. Er is dus meer in het leven dan trainen en pillen slikken. Net zoals er meer is in het leven dan verven en neuken.
Ik weet niet meer wat ik moet geloven en wat niet sahbi ik kan het niet hendelenquote:Op donderdag 31 juli 2014 17:54 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja
[..]
Oh dat geloof je dus wel maar dat ik tarot doe geloof je weer niet, en dat ik dit en dat doe geloof je ook niet.
Nouja ik heb heel veel hoerentopics gemaakt in de omloop...quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ik moet geloven en wat niet sahbi ik kan het niet hendelen
en ik maar denken dat ze zoiets schilder noemen....quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:54 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja
[..]
Oh dat geloof je dus wel maar dat ik tarot doe geloof je weer niet, en dat ik dit en dat doe geloof je ook niet.
[..]
Ik ben nu eenmaal verver van beroep.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:16 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
leeghoofd in de mond nemen en dan dat er zelf allemaal achter schrijven
ga toch agressief met gewichtjes gooien man, levensgenietloze tokkiesquote:
Helemaal niet leukquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En zilvervisjes he sanasoufileuk dat je er weer bent hoor
quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:56 schreef .sfinx het volgende:
[..]
[..]
ga toch agressief met gewichtjes gooien man, levensgenietloze tokkies
tof manquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |