jonge vegeta wordt gewoon super saiyanquote:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:24 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Hulk kan niet in super saiyan mode.
En kan Hulk vliegen? Ik bedoel Vegeta kan vliegen en dingen schieten naar de grond.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
jonge vegeta wordt gewoon super saiyan
Precies, Hulk is sowieso kansloos.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:25 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
En kan Hulk vliegen? Ik bedoel Vegeta kan vliegen en dingen schieten naar de grond.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Precies, Hulk is sowieso kansloos.
Zwaar voor een lilyputterquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:11 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik ookTenminste ik woog vorige week weer netjes 50 kilo, maar door die warmte blijf ik maar ijs vreten
. En nu een week later weeg ik 52 kilo
![]()
Ik haat warm weer en ik haat dikker worden
Kan je lang of kort over praten, maar de discussie is van precies hetzelfde niveau. Omdat apples and oranges.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
De discussie tussen verschillende vechtstijlen en bodybuilding triest noemen en dan verder gaan op fictieve tekenfilm karakters![]()
Mensen moeten ergens wat goeds uit halen. Of je het nou uit WoW haalt of uit bankdrukken. Alleen kankermongolen kan het schelen wat de ander doet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:07 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja maar eigenlijk heeft jouw leven dus totaal geen betekenis buiten je spieren? Dat vind ik nog zieliger eigenlijk, ik kom hier ooit bovenop en dan is het prima, jij daarentegen bent altijd met je spieren bezig... Pak je wel genoeg eiwitten vandaag? Overigens heb ik ook een periode gebenched etc ik kon 120 kilo squaten en 78 kilo bankdrukken maar toen besefte ik hoe bedeutungslos het allemaal was.
Is dat van Dragonball GT ofzo?quote:
Ja alleen nooit echt gekeken ik vond het tof tot aan Freeza daarna werd het voorspelbaar. Ik bedoel.... Ze krijgen zoon, zoon wordt sterker dan vader, die zoon weer sterker dan zijn vader, dan nog de fusions etc. En super saiyan 1 tot en met weet ik wat.quote:
Heb het volgens mij tot die Cell shit gekeken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:29 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja alleen nooit echt gekeken ik vond het tof tot aan Freeza daarna werd het voorspelbaar. Ik bedoel.... Ze krijgen zoon, zoon wordt sterker dan vader, die zoon weer sterker dan zijn vader, dan nog de fusions etc. En super saiyan 1 tot en met weet ik wat.
Daar is Picolo wel een baasquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb het volgens mij tot die Cell shit gekeken.
Sorry dude, maar het moest gebeuren.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:30 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
Waar gaat mijn briljante topic heen
Zijn jullie er wel uitgekomen? Want Vegeta wint toch echt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:32 schreef Vortix het volgende:
[..]
Sorry dude, maar het moest gebeuren.
Maar in elk geval minstens zo triestquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:27 schreef Vortix het volgende:
[..]
Kan je lang of kort over praten, maar de discussie is van precies hetzelfde niveau. Omdat apples and oranges.
Nee helaas, was een gevecht zonder eind. Net zoals een knokpartij tussen Hulk en Vegeta.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:32 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Zijn jullie er wel uitgekomen? Want Vegeta wint toch echt.
Dikke kans.quote:
Buu, want die kwam later in de serie en de vijanden worden steeds sterker.quote:
Je bent gewoon een vet lui biggetje die een excuus zoekt om niet te bewegen en tegelijkertijd lekker ongezond door te kunnen vreten. Zolang ik maar niet naast je dikke fatsige gedaante in de bus hoef te zittenquote:Op donderdag 31 juli 2014 12:40 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
TS is wat zwaarder dan TS zou willen![]()
![]()
![]()
![]()
Goed TS ging op dieet hield het een kwartaal vol resultaat 1 kilo zwaarder![]()
![]()
TS is nu een maand gestopt met zijn dieet en is 3 kilo afgevallen![]()
![]()
![]()
![]()
Conclusie als TS af wil vallen moet TS geen dieet aanhouden![]()
WTF
dat weet ik nietquote:
praten over ongezond en dan zelf redbulkid heten, oooh sweet ironyquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:38 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Je bent gewoon een vet lui biggetje die een excuus zoekt om niet te bewegen en tegelijkertijd lekker ongezond door te kunnen vreten. Zolang ik maar niet naast je dikke fatsige gedaante in de bus hoef te zitten
Hari zit rond de 110.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Simon Sapp American football speler. Rusht op Badr Hari af als een wilde bizon, Hari ontwijkt en trapt met een paar trappen Sapp compleet van de wereld.
Sapp 130kg
Hari 80kg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |