Hey, dat lijkt op iets waar Demon zichzelf op af zou trekken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:50 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
dat je niet te dik bent betekent niet dat je een normaal postuur hebt. De helft van jullie zijn graatmagere bleekneusjes die hoog nodig met wat gewichten in de weer moeten.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hey, dat lijkt op iets waar Demon zichzelf op af zou trekken.
Misschien is het Demon?quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hey, dat lijkt op iets waar Demon zichzelf op af zou trekken.
Hari: ιιn brok spieren.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Simon Sapp American football speler. Rusht op Badr Hari af als een wilde bizon, Hari ontwijkt en trapt met een paar trappen Sapp compleet van de wereld.
Sapp 130kg
Hari 80kg
quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:03 schreef deadprez het volgende:
Wat is dit allemaal voor kansloos gelul trouwens?
Ser, is een bodybuilder gast die nu het bodybuilder zo hard verdedigt als een molsim extremist van ISIS de koran verdedigt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:03 schreef deadprez het volgende:
Oh, okι.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:05 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ser, is een bodybuilder gast die nu het bodybuilder zo hard verdedigt als een molsim extremist van ISIS de koran verdedigt.
Ik heb een keer kendo genoemd omdat kendo een mooie balans heeft tussen actief bezig zijn en concentratie, pijl en boog schieten is daar ook mooi voor, en dingen als judo ook wel. Maar nu blijft hij praten over kendo en hij blijft erin hangen volgens mij is hij eens in een steeg in elkaar geslagen door iemand met een houten zwaard of zo.
Maar de samenvatting van de discussie is, Ser zegt dat gespierde lui altijd winnen van lui met minder spieren aldus een bodybuilder klapt iedereen in elkaar. En ik zeg dat dat niet zo is, daar draait het eigenlijk puur om.quote:
Maakt niet uit ik klap jullie allemaal.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:06 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar de samenvatting van de discussie is, Ser zegt dat gespierde lui altijd winnen van lui met minder spieren aldus een bodybuilder klapt iedereen in elkaar. En ik zeg dat dat niet zo is, daar draait het eigenlijk puur om.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maakt niet uit ik klap jullie allemaal.
Kickboxers en freefighters. Kendo ken ik niet. Maar gezien Spongeboss er mee kwam zal het wel gay zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:03 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Hari: ιιn brok spieren.
Bob Sapp: een vadsige linebacker.
Ga anders eens vragen wie er steeds die MMA-tournaments in Japan wint. Zijn dat dat kendofags met hun geweldige techniek, of de kickboksers met hun enorme kracht?
Ik ookquote:Op donderdag 31 juli 2014 12:40 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
TS is wat zwaarder dan TS zou willen![]()
![]()
![]()
![]()
Goed TS ging op dieet hield het een kwartaal vol resultaat 1 kilo zwaarder![]()
![]()
TS is nu een maand gestopt met zijn dieet en is 3 kilo afgevallen![]()
![]()
![]()
![]()
Conclusie als TS af wil vallen moet TS geen dieet aanhouden![]()
WTF
gasten die hun onzekerheid 'verbergen' door stoer te doen op sportschool. En hopen zo erkenning te krijgen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:03 schreef deadprez het volgende:
En zilvervisjes he sanasoufiquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:11 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik ookTenminste ik woog vorige week weer netjes 50 kilo, maar door die warmte blijf ik maar ijs vreten
. En nu een week later weeg ik 52 kilo
![]()
Ik haat warm weer en ik haat dikker worden
Het is een soort schermen, maar met echte zwaarden zijn ze heel precies.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kickboxers en freefighters. Kendo ken ik niet. Maar gezien Spongeboss er mee kwam zal het wel gay zijn.
quote:
Het is van oorsprong training voor de samurai.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:12 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Het is een soort schermen, maar met echte zwaarden zijn ze heel precies.
Ik kan 105/110 benchen, aanbid mijquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:22 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers. Ik heb alleen een hekel aan ecto's die 100 kilo willen benchen, de stang vervolgens twee centimeter laten zakken, keihard beginnen te struggelen waarna de spotter de stang rerackt, en dan keihard claimen dat ze zojuist 100kg hebben gebencht. Zoals jij, dus.
vegeta swsquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:22 schreef Vortix het volgende:
Jezus ik kan me een discussie onder oud-collega's herinneren over wie er zou winnen in een gevecht, Hulk of Vegeta.
En die discussie was minder kansloos dan al het bovenstaande.
Ai, ik was team Hulk destijds...quote:
quote:
Hulk kan niet in super saiyan mode.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |