quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:44 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Zet eens een kendo-fag tegenover iemand met serieuze spieren en laat ze een potje boksen. Tien tegen één dat die kendo-fag binnen no time op de vloer ligt te spartelen als een vis.
Ja hij was zeker gespierd... Hoe denk je dat hij de kampioen werd in boksen? Dat hij slap was?quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja, maar je schreef super gespierd...
Willard was wel de kampioen...quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:45 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, die gast ziet er namelijk totaal niet gespierd uit. Eerder skinny-fat.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:46 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Het helpt wel. Net zoals het helpt wanneer een of andere Aziatische chingchongvechter probeert je arm te blokkeren. What the fuck gaat hij doen met z'n schriele armpje tegen 50kg pure spier die met hoge snelheid op z'n hoofd af komen? Dan heb je geen fuck aan al dat ge-aaayah!.
Nou, zo'n reus moet in verhouding gespierder zijn dan een kleiner iemand om er visueel even gespierd uit te zien. Daarom zie je eiigenlijk nooit iemand van 2 meter een bodybuilding wedstrijd winnen, die zien er minder breed uit door die lengte.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja, maar je schreef super gespierd...
quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:29 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Zelfs sportschoolhomo's kunnen calorieën tellen, en die hebben het IQ van een pinda dankzij alle poedertjes die ze nemen. Maar TS kan het niet.
Gefeliciteerd, TS. Je bent officieel geestelijk gehandicapt.
Ja, een angel moet je als kendofag wel hebben om niet volledig doodgeslagen te worden door iemand die wél z'n eigen sporttas binnen kon dragen. Een guardian angel, welteverstaan.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:47 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Ja hij was zeker gespierd... Hoe denk je dat hij de kampioen werd in boksen? Dat hij slap was?
[..]
Willard was wel de kampioen...
[..]Het is niet puur kracht idioot, er komt ook de angel bij kijken hoe ver hij kan doorslaan etc. Al is iemand zo breed als een deur, je hebt snelheid, als je hem vol couterpunched krijgt hij zijn volle kracht plus de kracht van de counter op zich. Ook kun je gewoon ontwijken en op die biceps slaan.
Tuurlijk helpt het maar jij staart je nogal dood op 100kg aan spieren hebben als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:46 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Het helpt wel. Net zoals het helpt wanneer een of andere Aziatische chingchongvechter probeert je arm te blokkeren. What the fuck gaat hij doen met z'n schriele armpje tegen 50kg pure spier die met hoge snelheid op z'n hoofd af komen? Dan heb je geen fuck aan al dat ge-aaayah!.
Dat zijn boksers. Geen kendohuppelnichten.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:49 schreef Spongeboss het volgende:
Kijk deze baas, hij ontwijkt gewoon en mept terug op de juiste momenten.
Hier op 30 seconde.
Wat denk jij zwart-wit zeg.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:09 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Aan van je lichaam een tank te maken, en je geest te vergeten en nooit eens aan de ziel te werken ja. Maak een eind aan de gym en de eiwitten en ga je ziel eens gebruiken.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:51 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja, een angel moet je als kendofag wel hebben om niet volledig doodgeslagen te worden door iemand die wél z'n eigen sporttas binnen kon dragen. Een guardian angel, welteverstaan.
Maar doe dat vooral. De volgende keer dat je ruzie hebt met iemand die serieus aan de gewichten hangt, mep hem gewoon op z'n biceps. Dat zal hem leren. Als je geluk hebt, doe je hem genoeg pijn zodat hij jou niet helemaal in een pulp slaat.
Ja nou jij hebt het over vechten, een kendo kerel met een echt zwaard slaat een body builder met enkel spieren neer, maar ook in boksen zie je, een goeie counterpuncher die sneller is kan een gespierde kerel zo neerleggen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:51 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat zijn boksers. Geen kendohuppelnichten.
Bruce Lee was één brok spieren man. Die kerel liftte meer dan de hele gym samen. Die kendofags zijn gewoonlijk iets te dikke aspies die al moeite hebben hun houten zwaardje op te tillen. Een beetje lifter beukt hun neus plat tegen hun gezicht, dwars door die mieterige viziertjes heen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tuurlijk helpt het maar jij staart je nogal dood op 100kg aan spieren hebben als je het mij vraagt.
Mooi voorbeeld was bijv. Bruce Lee. woog waarschijnlijk nog geen 60kg, niet super breed maar oh wat had die man een kracht.
Maar volgens jou wint de gene met de meeste spieren altijd?quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:53 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Bruce Lee was één brok spieren man. Die kerel liftte meer dan de hele gym samen. Die kendofags zijn gewoonlijk iets te dikke aspies die al moeite hebben hun houten zwaardje op te tillen. Een beetje lifter beukt hun neus plat tegen hun gezicht, dwars door die mieterige viziertjes heen.
Fuck, als je mij een zwaard geeft mep ik ook iedereen neer. Een fucking zwaard is wel even wat anders hé.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:53 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja nou jij hebt het over vechten, een kendo kerel met een echt zwaard slaat een body builder met enkel spieren neer, maar ook in boksen zie je, een goeie counterpuncher die sneller is kan een gespierde kerel zo neerleggen.
Nee. De lifter wint het altijd van de kendofag, omdat kendofags zielige ecto's zijn die met al hun gezoemzoem niets vermogen tegen een beetje kracht.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:54 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar volgens jou wint de gene met de meeste spieren altijd?Man man...
Ja maar een kendo kerel zijn discipline ligt bij het zwaard. Ok laten we het zo doen een gespierde bodybuilder met zwaard tegen een kendo beoefenaar met zwaard? Maar wat jij doet is je zegt we gaan boksen met vuisten en kicks, dat doet een kendo mens toch ook niet? Een Judoka kan echt wel een bodybuilder vloeren hoor.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:54 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Fuck, als je mij een zwaard geeft mep ik ook iedereen neer. Een fucking zwaard is wel even wat anders hé.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:53 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Bruce Lee was één brok spieren man. Die kerel liftte meer dan de hele gym samen. Die kendofags zijn gewoonlijk iets te dikke aspies die al moeite hebben hun houten zwaardje op te tillen. Een beetje lifter beukt hun neus plat tegen hun gezicht, dwars door die mieterige viziertjes heen.
jullie fokkers.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jullie?
Ik kan jou bench pressen wat wil jij nu danfoto staat in wat draag jij topic.
Oh dat lukt mij nietquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
jullie fokkers.
Als jij niet graatmager bent hoef je je niet aangesproken te voelen. Ik weeg overigens 115 kg maar bied me graag aan om te bench pressen.
Kaptein_Scheurbuik altijd een baasquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
jullie fokkers.
Als jij niet graatmager bent hoef je je niet aangesproken te voelen. Ik weeg overigens 115 kg maar bied me graag aan om te bench pressen.
Geeft maar weer eens aan dat je geen idee hebt wat bodybuilding inhoudt. Bodybuilders trainen op explosiviteit. En niet met lege knuistjes, nee, met een fatsoenlijk gewicht. Zij zijn gewende om enkele honderden kilo's met snelheid omhoog te rammen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:55 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja maar een kendo kerel zijn discipline ligt bij het zwaard. Ok laten we het zo doen een gespierde bodybuilder met zwaard tegen een kendo beoefenaar met zwaard? Maar wat jij doet is je zegt we gaan boksen met vuisten en kicks, dat doet een kendo mens toch ook niet? Een Judoka kan echt wel een bodybuilder vloeren hoor.
Bodybuilders zijn fucking langzaam...
Simon Sapp American football speler. Rusht op Badr Hari af als een wilde bizon, Hari ontwijkt en trapt met een paar trappen Sapp compleet van de wereld.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:59 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Geeft maar weer eens aan dat je geen idee hebt wat bodybuilding inhoudt. Bodybuilders trainen op explosiviteit. En niet met lege knuistjes, nee, met een fatsoenlijk gewicht. Zij zijn gewende om enkele honderden kilo's met snelheid omhoog te rammen.
Maar nee, kendofag zal wel sneller zijn want die heeft een zwaard.
Ik noemde kendo overigens omdat kendo meer om concentratie draait, ik snap niet waarom je zo haat op kendo. Drop de kendo mijn man, kendo is gewoon iets dat kan helpen bij concentratie en zen zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:59 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Geeft maar weer eens aan dat je geen idee hebt wat bodybuilding inhoudt. Bodybuilders trainen op explosiviteit. En niet met lege knuistjes, nee, met een fatsoenlijk gewicht. Zij zijn gewende om enkele honderden kilo's met snelheid omhoog te rammen.
Maar nee, kendofag zal wel sneller zijn want die heeft een zwaard.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |