abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 juli 2014 @ 14:47:45 #101
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_142921774
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 14:44 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Zet eens een kendo-fag tegenover iemand met serieuze spieren en laat ze een potje boksen. Tien tegen één dat die kendo-fag binnen no time op de vloer ligt te spartelen als een vis.
quote:
10s.gif Op donderdag 31 juli 2014 14:44 schreef RaymondK het volgende:

[..]

ja, maar je schreef super gespierd...
Ja hij was zeker gespierd... Hoe denk je dat hij de kampioen werd in boksen? Dat hij slap was?

quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 14:45 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk, die gast ziet er namelijk totaal niet gespierd uit. Eerder skinny-fat.
Willard was wel de kampioen...
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 14:46 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Het helpt wel. Net zoals het helpt wanneer een of andere Aziatische chingchongvechter probeert je arm te blokkeren. What the fuck gaat hij doen met z'n schriele armpje tegen 50kg pure spier die met hoge snelheid op z'n hoofd af komen? Dan heb je geen fuck aan al dat ge-aaayah!.
:') Het is niet puur kracht idioot, er komt ook de angel bij kijken hoe ver hij kan doorslaan etc. Al is iemand zo breed als een deur, je hebt snelheid, als je hem vol couterpunched krijgt hij zijn volle kracht plus de kracht van de counter op zich. Ook kun je gewoon ontwijken en op die biceps slaan.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  donderdag 31 juli 2014 @ 14:47:54 #102
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_142921784
quote:
10s.gif Op donderdag 31 juli 2014 14:44 schreef RaymondK het volgende:

[..]

ja, maar je schreef super gespierd...
Nou, zo'n reus moet in verhouding gespierder zijn dan een kleiner iemand om er visueel even gespierd uit te zien. Daarom zie je eiigenlijk nooit iemand van 2 meter een bodybuilding wedstrijd winnen, die zien er minder breed uit door die lengte.
pi_142921830
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 14:47 schreef Spongeboss het volgende:
Dat maakt hem nog niet gespierd.
pi_142921831
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 13:29 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Zelfs sportschoolhomo's kunnen calorieën tellen, en die hebben het IQ van een pinda dankzij alle poedertjes die ze nemen. Maar TS kan het niet.

Gefeliciteerd, TS. Je bent officieel geestelijk gehandicapt.
w/
  donderdag 31 juli 2014 @ 14:49:49 #105
419250 Spongeboss
pi_142921854
Kijk deze baas, hij ontwijkt gewoon en mept terug op de juiste momenten.
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  donderdag 31 juli 2014 @ 14:51:10 #106
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142921900
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 14:47 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

[..]

Ja hij was zeker gespierd... Hoe denk je dat hij de kampioen werd in boksen? Dat hij slap was?

[..]

[..]

:') Het is niet puur kracht idioot, er komt ook de angel bij kijken hoe ver hij kan doorslaan etc. Al is iemand zo breed als een deur, je hebt snelheid, als je hem vol couterpunched krijgt hij zijn volle kracht plus de kracht van de counter op zich. Ook kun je gewoon ontwijken en op die biceps slaan.
Ja, een angel moet je als kendofag wel hebben om niet volledig doodgeslagen te worden door iemand die wél z'n eigen sporttas binnen kon dragen. Een guardian angel, welteverstaan.

Maar doe dat vooral. De volgende keer dat je ruzie hebt met iemand die serieus aan de gewichten hangt, mep hem gewoon op z'n biceps. Dat zal hem leren. Als je geluk hebt, doe je hem genoeg pijn zodat hij jou niet helemaal in een pulp slaat.
  donderdag 31 juli 2014 @ 14:51:42 #107
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_142921915
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 14:46 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Het helpt wel. Net zoals het helpt wanneer een of andere Aziatische chingchongvechter probeert je arm te blokkeren. What the fuck gaat hij doen met z'n schriele armpje tegen 50kg pure spier die met hoge snelheid op z'n hoofd af komen? Dan heb je geen fuck aan al dat ge-aaayah!.
Tuurlijk helpt het maar jij staart je nogal dood op 100kg aan spieren hebben als je het mij vraagt.
Mooi voorbeeld was bijv. Bruce Lee. woog waarschijnlijk nog geen 60kg, niet super breed maar oh wat had die man een kracht.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  donderdag 31 juli 2014 @ 14:51:47 #108
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142921919
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 14:49 schreef Spongeboss het volgende:
Kijk deze baas, hij ontwijkt gewoon en mept terug op de juiste momenten.

Hier op 30 seconde.
Dat zijn boksers. Geen kendohuppelnichten.
pi_142921923
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 14:09 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Aan van je lichaam een tank te maken, en je geest te vergeten en nooit eens aan de ziel te werken ja. Maak een eind aan de gym en de eiwitten en ga je ziel eens gebruiken.
Wat denk jij zwart-wit zeg.
Mens sana in corpore sano vriendje!!
  donderdag 31 juli 2014 @ 14:52:17 #110
419250 Spongeboss
pi_142921936
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 14:51 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ja, een angel moet je als kendofag wel hebben om niet volledig doodgeslagen te worden door iemand die wél z'n eigen sporttas binnen kon dragen. Een guardian angel, welteverstaan.

Maar doe dat vooral. De volgende keer dat je ruzie hebt met iemand die serieus aan de gewichten hangt, mep hem gewoon op z'n biceps. Dat zal hem leren. Als je geluk hebt, doe je hem genoeg pijn zodat hij jou niet helemaal in een pulp slaat.

Spoel voor naar 25 seconde, hoe kan het dat hij gewoon ontwijkt en hem neer knocked? snelheid is ook heel wat waard, maar nee als je spieren hebt ben je opeens een super man.
pi_142921956
Net een ruim uur buiten wezen bewegen :P *O*

Volgens mijn endomondo app ruim 700 kcal verbruikt.

Eens zien hoe ik ze kan aanvullen :Y)
  donderdag 31 juli 2014 @ 14:53:06 #112
419250 Spongeboss
pi_142921962
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 14:51 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dat zijn boksers. Geen kendohuppelnichten.
Ja nou jij hebt het over vechten, een kendo kerel met een echt zwaard slaat een body builder met enkel spieren neer, maar ook in boksen zie je, een goeie counterpuncher die sneller is kan een gespierde kerel zo neerleggen.
  donderdag 31 juli 2014 @ 14:53:45 #113
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142921985
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 14:51 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Tuurlijk helpt het maar jij staart je nogal dood op 100kg aan spieren hebben als je het mij vraagt.
Mooi voorbeeld was bijv. Bruce Lee. woog waarschijnlijk nog geen 60kg, niet super breed maar oh wat had die man een kracht.
Bruce Lee was één brok spieren man. Die kerel liftte meer dan de hele gym samen. Die kendofags zijn gewoonlijk iets te dikke aspies die al moeite hebben hun houten zwaardje op te tillen. Een beetje lifter beukt hun neus plat tegen hun gezicht, dwars door die mieterige viziertjes heen.
  donderdag 31 juli 2014 @ 14:54:21 #114
419250 Spongeboss
pi_142922013
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 14:53 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Bruce Lee was één brok spieren man. Die kerel liftte meer dan de hele gym samen. Die kendofags zijn gewoonlijk iets te dikke aspies die al moeite hebben hun houten zwaardje op te tillen. Een beetje lifter beukt hun neus plat tegen hun gezicht, dwars door die mieterige viziertjes heen.
Maar volgens jou wint de gene met de meeste spieren altijd? :') Man man...
  donderdag 31 juli 2014 @ 14:54:40 #115
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142922023
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 14:53 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Ja nou jij hebt het over vechten, een kendo kerel met een echt zwaard slaat een body builder met enkel spieren neer, maar ook in boksen zie je, een goeie counterpuncher die sneller is kan een gespierde kerel zo neerleggen.
Fuck, als je mij een zwaard geeft mep ik ook iedereen neer. Een fucking zwaard is wel even wat anders hé. :')
  donderdag 31 juli 2014 @ 14:55:32 #116
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142922057
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 14:54 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Maar volgens jou wint de gene met de meeste spieren altijd? :') Man man...
Nee. De lifter wint het altijd van de kendofag, omdat kendofags zielige ecto's zijn die met al hun gezoemzoem niets vermogen tegen een beetje kracht.
  donderdag 31 juli 2014 @ 14:55:57 #117
419250 Spongeboss
pi_142922072
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 14:54 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Fuck, als je mij een zwaard geeft mep ik ook iedereen neer. Een fucking zwaard is wel even wat anders hé. :')
Ja maar een kendo kerel zijn discipline ligt bij het zwaard. Ok laten we het zo doen een gespierde bodybuilder met zwaard tegen een kendo beoefenaar met zwaard? Maar wat jij doet is je zegt we gaan boksen met vuisten en kicks, dat doet een kendo mens toch ook niet? Een Judoka kan echt wel een bodybuilder vloeren hoor.

Bodybuilders zijn fucking langzaam...
  donderdag 31 juli 2014 @ 14:57:11 #118
64831 2NutZ
pi_142922123
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 14:53 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

:') _O-
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_142922175
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 13:51 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Jullie? :')
Ik kan jou bench pressen wat wil jij nu dan :') foto staat in wat draag jij topic.
jullie fokkers.

Als jij niet graatmager bent hoef je je niet aangesproken te voelen. Ik weeg overigens 115 kg maar bied me graag aan om te bench pressen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 31 juli 2014 @ 14:58:58 #120
64831 2NutZ
pi_142922205
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 14:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

jullie fokkers.

Als jij niet graatmager bent hoef je je niet aangesproken te voelen. Ik weeg overigens 115 kg maar bied me graag aan om te bench pressen.
Oh dat lukt mij niet :@
  donderdag 31 juli 2014 @ 14:59:03 #121
419250 Spongeboss
pi_142922210
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 14:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

jullie fokkers.

Kaptein_Scheurbuik altijd een baas _O_
  donderdag 31 juli 2014 @ 14:59:04 #122
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142922211
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 14:55 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Ja maar een kendo kerel zijn discipline ligt bij het zwaard. Ok laten we het zo doen een gespierde bodybuilder met zwaard tegen een kendo beoefenaar met zwaard? Maar wat jij doet is je zegt we gaan boksen met vuisten en kicks, dat doet een kendo mens toch ook niet? Een Judoka kan echt wel een bodybuilder vloeren hoor.

Bodybuilders zijn fucking langzaam...
Geeft maar weer eens aan dat je geen idee hebt wat bodybuilding inhoudt. Bodybuilders trainen op explosiviteit. En niet met lege knuistjes, nee, met een fatsoenlijk gewicht. Zij zijn gewende om enkele honderden kilo's met snelheid omhoog te rammen.

Maar nee, kendofag zal wel sneller zijn want die heeft een zwaard.
  donderdag 31 juli 2014 @ 14:59:39 #123
395200 deadprez
One more rail
pi_142922228
ik ben nog nooit in een sportschool geweest
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 31 juli 2014 @ 15:00:53 #124
64831 2NutZ
pi_142922258
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 14:59 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Geeft maar weer eens aan dat je geen idee hebt wat bodybuilding inhoudt. Bodybuilders trainen op explosiviteit. En niet met lege knuistjes, nee, met een fatsoenlijk gewicht. Zij zijn gewende om enkele honderden kilo's met snelheid omhoog te rammen.

Simon Sapp American football speler. Rusht op Badr Hari af als een wilde bizon, Hari ontwijkt en trapt met een paar trappen Sapp compleet van de wereld.
Sapp 130kg
Hari 80kg
  donderdag 31 juli 2014 @ 15:01:09 #125
419250 Spongeboss
pi_142922268
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 14:59 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ik noemde kendo overigens omdat kendo meer om concentratie draait, ik snap niet waarom je zo haat op kendo. Drop de kendo mijn man, kendo is gewoon iets dat kan helpen bij concentratie en zen zijn.

Ik noem een Judoka, of Akido persoon.. Sowieso een bodybuilder, als die zo hard kunnen slaan, waarom kan die James Toney die klappen zien counteren en zo een knock down krijgen? Een bokser moet toch ook keihard snel kunnen meppen? Een bodybuilder is echt niet een one hit death punch, een lichter iemand kan gewoon achteruit springen en die explosiviteit is dan niets waard. Want hij gaat vooruit kan door die absurde kracht niet stoppen met slaan als hij dan uitgewsinged is dan spring je dichter bij en counter je hem vol op zijn gezicht, en ik zeg het je die bodybuilder gaat down.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')