Ik ookquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:22 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers. Ik heb alleen een hekel aan ecto's die 100 kilo willen benchen, de stang vervolgens twee centimeter laten zakken, keihard beginnen te struggelen waarna de spotter de stang rerackt, en dan keihard claimen dat ze zojuist 100kg hebben gebencht. Zoals jij, dus.
Naar de gym gaan is als een hamster dat dagelijks in zijn rad loopt. Doe eens wat nuttigs met je leven, je lichaam is maar een lijk dat je doet meezeulen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ookik train overigens al meer dan 10 jaar. Maar prima toch.. ben ik een ecto en jij een jaloers sujet.
Weet jij overigens hoe zwaar die andere gebruiker is waar ik het tegen zei? misschien is die wel 70kg
Iets nuttigs? zoals dagelijks verzonnen topics maken en je voor doen als een tbs'er? bedoel je dat?quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:24 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Naar de gym gaan is als een hamster dat dagelijks in zijn rad loopt. Doe eens wat nuttigs met je leven, je lichaam is maar een lijk dat je doet meezeulen.
Meditatie klappen man, meditatie.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iets nuttigs? zoals dagelijks verzonnen topics maken en je voor doen als een tbs'er? bedoel je dat?
Gewoon maximaal water drinken en sporten/massa kweken met poeders en smerige shakes, vergeet dan niet om elke keer setjes van 5 te doen ongeacht het gewicht etc want je moet meer tijd over houden om je rust te pakken, cool te doen in de spiegel en om je heen kijken naar de chicks natuurlijk. Ohja en na verloop van tijd moet je elke zomer shirtloos naar een damce/techno festival of wat dan ook gaan.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:20 schreef Willoow het volgende:
Gewoon veel sporten ts, hoef je ook niet zo te letten op wat je eet. Misschien val je meer af als je niet dieet doordat je stofwisseling beter op gang blijft.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:25 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Meditatie klappen man, meditatie.
Sporten is juist goed en leuk. Niemand hoeft ook 24 uur per dag te sporten, is meestal maar een uurtje ofzo.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:24 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Naar de gym gaan is als een hamster dat dagelijks in zijn rad loopt. Doe eens wat nuttigs met je leven, je lichaam is maar een lijk dat je doet meezeulen.
Daarbij is deze gebruiker zoals hij zelf zegt dik met overgewicht en dan anderen afraden om te sportenquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:26 schreef Willoow het volgende:
[..]
Sporten is juist goed en leuk. Niemand hoeft ook 24 uur per dag te sporten, is meestal maar een uurtje ofzo.
Nee maar bij mannen die beginnen over hoeveel ze benchen gaat hun hele leven erom draaien. Qua eten alles, het moet heel precies etc, ze kunnen er niet tegen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:26 schreef Willoow het volgende:
[..]
Sporten is juist goed en leuk. Niemand hoeft ook 24 uur per dag te sporten, is meestal maar een uurtje ofzo.
Al 10 jaar en er dan nog zo schriel uit zien? Doe je soms crossfit of zo?quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ookik train overigens al meer dan 10 jaar. Maar prima toch.. ben ik een ecto en jij een jaloers sujet.
Weet jij overigens hoe zwaar die andere gebruiker is waar ik het tegen zei? misschien is die wel 70kg
Wat een rare reactie. Jij voelt je op je lul getrapt ofzo?quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:25 schreef Ivopiefo het volgende:
[..]
Gewoon maximaal water drinken en sporten/massa kweken met poeders en smerige shakes, vergeet dan niet om elke keer setjes van 5 te doen ongeacht het gewicht etc want je moet meer tijd over houden om je rust te pakken, cool te doen in de spiegel en om je heen kijken naar de chicks natuurlijk. Ohja en na verloop van tijd moet je elke zomer shirtloos naar een damce/techno festival of wat dan ook gaan.
Wauw, ik moet even m'n excuses aanbieden aan 2nutz. Ik dacht dat hij de grootse zeverzak was die hier rondloopt, maar een nieuwe kampioen is opgestaan.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:24 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Geweldig voor je. Ik denk dat je beeld gewoon totaal niet klopt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:28 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Al 10 jaar en er dan nog zo schriel uit zien? Doe je soms crossfit of zo?
Tering zeg, ik was op m'n 16e gespierder van het rukken dan jij na 10 jaar gym.
Nee, zo lang is mijn lul nietquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wat een rare reactie. Jij voelt je op je lul getrapt ofzo?
"Ik hoef geen kleerkast te worden".quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geweldig voor je. Ik denk dat je beeld gewoon totaal niet klopt.
Ik train namelijk alles... en ik hoef geen kleerkast te worden.
Ik loop ook hard, doe de 4 mijl en daar word je niet breder van he
Dat was je niet Argo, je bent altijd al een nietsnut geweest. Dus ook dat is weer verzonnen
De sarcasme spat er van afquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:30 schreef Ivopiefo het volgende:
[..]
Nee, zo lang is mijn lul nietoh? Vertel?
Dude, wat is er mis met jou man?quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:31 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
"Ik hoef geen kleerkast te worden".
Hét excuus voor luie ecto's die willen doen alsof ze serieuze lifters zijn, maar geen gains hebben om dat te bewijzen.
Nou, doe maar rustig aan dan, we willen niet dat je morgen opstaat en eruit ziet als een opgepompte Phil Heath.
Fitnessquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:29 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wauw, ik moet even m'n excuses aanbieden aan 2nutz. Ik dacht dat hij de grootse zeverzak was die hier rondloopt, maar een nieuwe kampioen is opgestaan.
Geen wonder dat je zo'n vadsige endo bent, met zo'n instelling.
En wat doe jij naast je tarotkaartjes dan argo?quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:32 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
FitnessBodybuilding.
Wat heb je eraan man training is goed, maar alleen spieren brengen je niets. Kendo etc is veel beter.
Op kleine lullen kun je ook trappenquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:30 schreef Ivopiefo het volgende:
[..]
Nee, zo lang is mijn lul nietoh? Vertel?
Tarot, Yoga 3x per dag, 2x per dag mediteren.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En wat doe jij naast je tarotkaartjes dan argo?
Niet netjes om te zeggen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:33 schreef Willoow het volgende:
[..]
Op kleine lullen kun je ook trappen
Kan je ook 120 reps DL met 4% bf?quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
Ik kan jou bench pressen wat wil jij nu danfoto staat in wat draag jij topic.
Vind het leuk voor je dat je daar je ei in kwijt kanquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:33 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Tarot, Yoga 3x per dag, 2x per dag mediteren.
117 reps wel met 5%BFquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kan je ook 120 reps DL met 4% bf?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |