xdquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hoe heb je hem vermaakt? Aangetrokken naar Walibi?
schaamde me een beetje tijdens t typenquote:
terechtquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
schaamde me een beetje tijdens t typen
Hell yeahquote:
Shut up jij zeikmier, is voor Solar dit weekendquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:13 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou dat wordt weer 3 weken extra cardio.
je bent dikquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hell yeah
[..]
Shut up jij zeikmier, is voor Solar dit weekend
Voor morgenavond in het huisje. Dit moet verdeeld worden over 13 mensenDus ik zal er een klein stukje van eten, calm your tits
quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar is wel zo, die groffe gezichten, brede neuzen en zululippen zijn echt niet mooiThankgod heb ik het niet van m'n vader
Welk nummer wou je ook alweer bby, geen zin om terug te zoeken =$.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:26 schreef VeerEli het volgende:
Shut up jij zeikmier, is voor Solar dit weekend
Voor morgenavond in het huisje. Dit moet verdeeld worden over 13 mensenDus ik zal er een klein stukje van eten, calm your tits
Oh okequote:
Jack White - Blunderbussquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..].
[..]
Welk nummer wou je ook alweer bby, geen zin om terug te zoeken =$.
Dat van mij.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Welk nummer wou je ook alweer bby, geen zin om terug te zoeken =$.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt. Moet me beheersen er nu niet al van te vretenquote:
*bedoeldquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt. Moet me beheersen er nu niet al van te vreten
En ik baal dat het voor 13 mensen bedoelt is![]()
Of naja, ik neem het mee naar het huisje waar iedereen zit voor Solar. 13 mensen incl ik en bf.
Dus dat worden miezerige puntjes voor iedereen
quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Thanks bbySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Echt, als ik jou ooit meet krijg je een pan tegen je harses aan voor al die keren dat je me zo irritant liep te verbeteren.quote:
Waarom heb je er dan niet gewoon 2 gemaakt?quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt. Moet me beheersen er nu niet al van te vreten
En ik baal dat het voor 13 mensen bedoelt is![]()
Of naja, ik neem het mee naar het huisje waar iedereen zit voor Solar. 13 mensen incl ik en bf.
Dus dat worden miezerige puntjes voor iedereen
Ja veel moeite en duur toch. Ze mogen al blij met dit zijnquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom heb je er dan niet gewoon 2 gemaakt?
Staat nu al voor de 3e keer op, best wel laid back nummertjequote:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt, als ik jou ooit meet krijg je een pan tegen je harses aan voor al die keren dat je me zo irritant liep te verbeteren.
Ja wel he?quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Staat nu al voor de 3e keer op, best wel laid back nummertje.
[..]Als een cartoon, zo'n bult die groeit alles
.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt, als ik jou ooit meet krijg je een pan tegen je harses aan voor al die keren dat je me zo irritant liep te verbeteren.
ws heeft hij het er nog voor over ookquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
In me broek ja.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Als een cartoon, zo'n bult die groeit alles
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:52 schreef Modus het volgende:
[..]
In me broek ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Me broek?
![]()
Wow echt hequote:Op donderdag 31 juli 2014 19:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Me broek? [ afbeelding ]
Liefquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als je dat hele album wilt hebben heb ik ook wel een Torrentlinkje in DM als je wil btw.
toppiequote:Op donderdag 31 juli 2014 19:59 schreef Crip het volgende:
VeerEli, Abdul wilt met trouwen en zijn een van zijn 4 vrouwen maken. Ik ben nummer 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |