abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 oktober 2000 @ 16:33:57 #51
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_413140
Annet heeft zojuist haar ei laten vallen !!
Het komt goed.... En anders maar niet.
  dinsdag 24 oktober 2000 @ 16:36:33 #52
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_413149
Annet wilde een stoel aanpakken van Georgie, en voelt zich helemaal raar nu.
Het ei viel uit de koker.

E. : ik heb in het begin al gezegd, dit valt nog niet mee.
E. : en wat als er nog maar drie mensen over zijn ... !

[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 24-10-2000 17:18]

pi_413159
Annet zit in de huiskamer en wacht op wat gebeuren zal...
Koos en Ed zijn nu aan de beurt, maar Georgie zit nog effe..
  dinsdag 24 oktober 2000 @ 16:47:22 #54
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_413196
Na Georgie en Kim gaan nu Ed en Koos ei-zitten.

Het gesprek tussen G. en Kim was niet het benoemen waard.
Kim lachte giechelde zo'n 80% van de tijd vol, en had een kleine conversatie over haar vriendin Fleur die een kind heeft.
Verder leken ze zich te vervelen, en zongen o.a. liedjes.

Tegenvallend gezien hun 'relatie'.

dinsdag 24 oktober 2000 @ 18:54:47 #55
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_413586
B. en F. zitten buiten met hun eieren.

Ze praten over Australie.

Geluid valt steeds weg...

dinsdag 24 oktober 2000 @ 19:41:32 #56
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_413699
Kim en Dezeuree zijn aan het ei-zitten
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_413842
Dezeuree heeft in Kim weer een nieuw slachtoffer gevonden om over Annet te zeuren, hoe kinderachtig ze het vond, blabla.
Nu over Robin, D. zegt dat ze echte tegenpolen zijn. Maar hij heeft een klein hart, vindt ze. D. zegt dat ze hier veel nuchterder is geworden.
Bianca brengt D. en K. ondertussen steeds nieuwe pannekoeken.
Georgie komt erbij. Kimmie dit, Kimmie dat.
D. vindt het grappig dat Fewdy en Georgie hun eieren een naam hebben gegeven, resp. Jaap en Henk.
D: 2 van die stoere mannen....
pi_413910
D. en K. hebben het erover dat ze in het huis aankomen, ipv afvallen zoals ze vantevoren gedacht hadden.
Georgie vraagt aan Kim hoe duur haar winterjas is. Kim legt aan D. uit dat haar oom ze importeert.
G: neee Kimmie, eerst mij antwoord geven, dan pas uitleggen aan Dees
Over de opname van de clip voor het BB-lied.
Georgie had er helemaal geen zin in, was toen sjaggie.
pi_413960
Georgie gaat straks met Koos ei-zitten, eindelijk zullen de irritaties van Koos worden uitgesproken
pi_414094
Annet probeert Cindy zover te krijgen dat ze haar kop tegen die van Annet stoot en duwen maar...
Het lukt 'r ook nog, leuk schouwspel
Ed: ik delegeer even brood.
Koos en Georgie nu aan het zitten.
K: ik wil wel ff praten. Ben aan het schrijven gegaan, naderhand wil ik niet denken dat het lullig is voor jou.
Als je weg moet kan ik het niet meer zeggen.
Ik heb jou genomineerd, jij mij vast ook.
G: nee maar ga door.
K: Je bent bloedstollend fanatiek met de spelletjes. Ik heb me daar aan gestoord.
G: moet je gewoon zeggen.
K: ik wil schoon schip maken en ze spraken me erop aan in de DBK. Ik wist het de eerste week al.Jullie waren te druk voor mij.
Met Ferdi ging het al gauw goed, met jou is het er niet van gekomen.Jij hebt de neiging om te zeggen wat ik moet doen, ook met schaken.
Ik ben ook fanatiek en ga tekeer. Je hebt iets leermeesterigs. Je weet heel goed dat je het ook goed kan. Je kan dingen beter in overleg doen. Ik had de fut niet om er wat van te zeggen, geen energie.
Nu wel.
G: ik ben ook een fanatiekeling. Geef m'n fouten wel toe. Maak vaak een dolletje. Iedereen reageert verschillend.
Ik zie sommige dingen beter als een ander.
Ik ben dienstweigeraar, wilde sportinstructeur worden, zat 2e jaar Cios toen ik me moest melden, nam juridisch adviseur. Ik was veel afwezig, had tentamens gemist en kreeg als advies stoppen.
Naar directeur gegaan en het hoefde voor mij niet meer. Geen zin meer. daarom doe ik nu zo, er werd op die school zo gedramd enzo.
K: Ik ben onzeker met klaverjassen en krijg van jou wel eens een schrik-reactie.
Kim is een leerling, dan ga jij erachter zitten en dan schijt ik alweer in mijn broek.
Dat met Robin vond ik ook niet leuk, jij ging zo tekeer.
G: en Robin dan? Ik werd alleen maar kwader.
En ik lachte omdat ik eerst dacht dat het een grapje was. En ik lachte om Ferdi's reactie.
pi_414132
K: dat de anderen jou als King George zien, gottegot. Daar kan ik niet in meegaan.
G: zo ben ik ook helemaal niet. Zij hebben er een geintje van gemaakt.
K: dat met jou verjaardag vond ik wel leuk.
Nu weet je waarom ik jou hebt genomineerd.
Ik vind Ferdi nog steeds grof met z'n taalgebruik. Bianca ging eerst als een enorme regelaar tekeer, dat kan ik nu beter accepteren.
Daarom wil ik nu schoon schip met jou maken, ik wilde van die gedachte af.
G: ben ik blij om, eerlijk duurt het langst.
Ik bedoel niets negatief.
K: het komt op mij niet prettig over.
G: ik waardeer dit heel erg.
K: Dan zijn we eruit. Ik had tegen Ed al gezegd dat ik met jou wilde praten, eerst had ik er geen zin in maar door het schrijven enz....

Koos gaat nu weer ouderwets alles herhalen.

pi_414169
K: ik val in herhalingen maar die eerste week...ik wilde naar huis.
Ik begreep dat ik werd genomineerd, was de aparteling in de groep.
de tweede keer deed het zeerder als ik dacht.
G: voor mezelf zou ik het wel weer lekker vinden om buiten te zijn. maar ik kan het met Kimmie zo goed vinden.
K: jij bent al veer verder als Kim.
G: valt wel mee, ik ben wel veel drukker en zij is rustig. Ik zie er leuk uit, kom op m'n werk mooie vrouwen tegen. Daar hou ik van; Kim is ook mooi, vind ik leuk. En dat ze meedoet met alles, heerlijk.
K: het is nog zo'n meissie...
G: ze doet af en toe echt een beetje blond en dat vind ik leuk.( )
Het publiek vindt haar natuurlijk ook leuk omdat ze met mij loopt te vozen.
K: Om een keuze te maken ga ik me wat de vrouwen betreft afvragen of ik met ze getrouwd zou willen zijn. Bianca is leuk, maar niet als m'n vrouw.
G: ik zie en hoor meer dingen als een ander, dat komt door mijn opleiding en mijn werk.
Hier zitten mensen die niet over sex willen praten. Nu met Ed word het een beetje anders, die begint er gewoon over. Ik ga geen namen noemen want degene met wie ik dingen heb meegemaakt weet dat.
K: dat verhaal wat ik heb verteld over die vrouw weet dat ik het misschien zou vertellen. Die heb ik nog gesproken voor ik hier heen ging; ze is daar heel makkelijk in.
G: ik vertel niet alles. Van de meisjes die ik ken zou je niet verwachten wat ze hebben gedaan.

Ferdi komt erbij staan.

pi_414196
K: mijn oudste dochter had er veel moeite mee dat ik hier ging zitten.
G: tijd gaat snel, we hebben leuke onderwerpen om over te kletsen.
K: daarom doen ze dit ook.

Cindy stoeit zo te horen met Ferdi en staat op haar achterpoten.

G: Kimmie wat ben je toch een ontzettende lekkere huisvrouw. Koos moet me echt vasthouden hier.

Ed brengt ze limonade. En vertelt wat ze allemaal aan het doen zijn.

K: Bianca gaat nooit meer van me winnen.

G: tafeltennissen is super.

Ed is poep aan het scheppen, maakt veel lawaai

G: het zou leuk zijn als we een avond lang onze eigen ceedeetjes mochten draaien.

G: mijn doel met nomineren is om het man-vrouw te houden. Er zitten nu sterkere vrouwen als vorig jaar.
K: Karin was een sterke vrouw (Koos )
G: ik denk dat er een vrouw wint.
K: ik denk dat jonge meiden sneller bellen .
Er moeten meer oudere mensen bellen; als ze zouden kijken zou ik het winnen!
G: ze zorgen hierachter wel dat BB interessant blijft.
K: mijn praten van gister deed ik om het uur vol te krijgen.

Georgie roept Ferdi: we zijn onze was vergeten! Ferdi blijft lekker binnen.

pi_414214
G: kijk naar Willem. Dat is hetzelfde als dat ik nu Ferdi ging nomineren.
Niet slim van Willem.
K: Robin ziet er ook leuk uit, met z'n Cruyff en de Boer-gebeuren.

Koos wou opstaan maar Georgie roept Ho, Koos, dat mag niet.

Georgie roept Desiree en die zegt dat ze nog 5 minuten moeten zitten.

Hieke en Robin zijn hierna aan de beurt.
G: Dees is een leuke meid maar niets voor mij, veel te lief, wals ik zo overheen.
Ik moet tegengas hebben.

dinsdag 24 oktober 2000 @ 22:36:15 #65
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_414234
22.33
Hieke en Robin nemen het ei-sitten over.

Hieke blijkt perfect vlaams te kunnen praten (tenminste voor mijn oren). Heel heel maf. Waan me ineens in De Bus.

pi_414368
Hieke verteld Robin over haar vroegere vriendjes.
Ze heeft 1 keer een 'foutje' gehad, verder alleen leuk.
Een jaar op Vlieland gewoond, was hartstikke leuk.
H: er was daar een chefkok die heeft me een jaar lang gestalked, was hoteldebotel. Ik was 24 en hij 40.
De politie heeft hem weggehaald. Hij lag bij mij voor de deur te slapen. Hij stuurde ook z'n zoontje wel eens, vond ik dan zielig.
Zelfs toen ik alweer thuis was ging hij ermee door. Bloemen, brieven. Hij heeft een straatverbod gekregen. M'n broers waren door het dolle.
R: zou ik ook zijn als jij m'n zusje was.

Hieke vraagt naar Robin's vriendinnetjes.
R: de eerste toen ik 16 was, ze kwam uit Zeeland.
Toen ze kwam logeren moest ze op een aparte kamer slapen; toch kwam ze naar mij toe, dan stuur je haar ook niet meer weg.
Het was na een tijdje alweer over, afstand was ook lastig. Ben er met een vriend heengereden om het uit te maken. Ze moest huilen, echt erg.
Ik heb een italiaans vriendinnetje gehad maar dat bloedde ook dood door de afstand.
Toen een meisje in Aalst, hele mooie ogen. Was iets ouder maar had al zoveel meegemaakt en wilde praten.
Ik was nog veel te speels en had daar geen trek in. Moeder was hoer, vader foute duitser. Was gauw over maar later had ik spijt, toen ik daar kwam was ze verhuisd. Naar haar pleegouders toegereden en die gaven haar tel.nr.,ik kreeg haar vriendin aan de lijn en die zei een paar keer dat ze weg was ,toen was het wel duidelijk.
Ik vond het wel balen.
Toen kreeg ik een meisje uit Arnhem, in een discotheek, een vriend was er gek op maar ik ook.Toen bleek ze mij ook wel leuk te vinden maar dat is goed uitgesproken met die vriend.
Ze had het over een jongen waar ze een paar keer mee uitging, zgn. onschuldig. Het zat me niet lekker, toen kwam de aap uit de mouw.
Die andere gozer had veel geld en een dikke Mercedes.
Laatst kwam ik haar weer tegen en toen was ze heel ongelukkig.
In Spanje had ik ook een vriendinnetje, ze wilde dat ik daar bleef maar dat werkt niet.
Ik ben 1 keer echt verliefd geweest,eigenlijk nog steeds.
Bij een wedstrijd ontmoet, haar nummer gevraagd. Mijn vader vond haar ook leuk. We zijn naar Zandvoort geweest en toen vertelde ze dat ze een vriend had. Toch nog een keer uit geweest en ik verwachtte dat ze het met die vriend uit zou maken. Ze was een paar dagen weg geweest en belde daarna niet meer terug. ik dacht dit is over maar 3 dagen voor ik hier in kwam belde ze! Te druk gehad enzo. Wat vreselijk om verliefd te zijn, je kan maar aan 1 ding denken en droomt heel veel. Dit was het wel; ik ben niet zo'n casa hoor. Af en toe zoenen met een meisje vind ik wel leuk. Reclame.

pi_414425
H: mijn ouders zijn gescheiden toen ik 14 was.Mijn vader zie ik niet meer. Ik heb het nog een tijdje opengelaten, heb 1 keer de hand aangereikt maar het werd niet aangepakt.
Mijn moeder is mijn alles; zoveel meegemaakt maar altijd positief. Zij is mijn hero. ze is 63 maar nog zo vitaal. We zijn heel close. maandag blijft ze altijd slapen omdat ze dinsdag op Indy past. Dan staat m'n zus ook al gauw voor de deur. de 2 van mijn zus zijn net m'n eigen kinderen.
Mijn ene broer heeft nu ook een kleintje, de goedheid zelve. Heeft op de zeevaartschool gezeten. Vrijdag was iedereen bij ons thuis, was altijd feest. Ik heb een tijdje bij m'n broer gewoond toen m'n ouders gingen scheiden, m'n moeder bij m'n zus.
Ik ging altijd naar de kroeg met m'n broer.
Iedereen vind ons als familie heel bijzonder, zo close.

R: heb ik dus niet met m'n broertje; hij staat lijnrecht tegenover mij.

H: m'n oudste broer is net als ik, knuffelig enzo. Een goedzak. Ik mocht niet over me heen laten lopen hier.

R: dat doe je ook zeker niet.
Ik laat ook nooit over me heen lopen.

H: m'n broer heeft een vriendinnetje in Marokko. Is ook al gescheiden, was daar helemaal kapot van.

Nog meer All-in-the-family...

pi_414484
Hieke verteld Robin dat ze denkt dat de gevoelens van Desiree voor hem wel dieper zitten.
Robin hoopt van niet.

Desiree komt ze nu wat drinken brengen.

Robin wil graag dat Hieke wat voor 'm gaat zingen; hij vind dat ze dat zo mooi doet; 'met dat tongetje'.
Dan maar het BB-lied
R: ik vind het echt super, ga nou door.

En daar is Ferdi: zitten jullie verliefd op elkaar te zijn of zo?
R; nou ze is helemaal verliefd op haar man!
F: ja dat weten we. Is dat wel zo?
Ferdi exit.

Ze zingen vrolijk verder.
H: ik vind jou 'wo-o-o' zo mooi
Ik zou graag goed willen zingen.

R: je durft niet te zingen als ik niet zing.
'Annabel, het wordt niets zonder jou...'
R: zie je, je durft niet.Ik schaam me er niet voor.
Hieke zingt heel zachtjes.
R: nou sorry hoor. Ga nou door, ik wil gewoon luisteren naar jou.
(Kijkt haar inderdaad vol aanbidding aan )

H: wat heb je toch mooie lange wimpers.
R: ga nou zingen.
H: ik lijk wel gek maar ik zit hier dan ook met een ei

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 25 oktober 2000 @ 00:03:47 #69
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_414494
middernacht, op naar de 25e
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')