E. : ik heb in het begin al gezegd, dit valt nog niet mee.
E. : en wat als er nog maar drie mensen over zijn ... !
[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 24-10-2000 17:18]
Het gesprek tussen G. en Kim was niet het benoemen waard.
Kim lachte giechelde zo'n 80% van de tijd vol, en had een kleine conversatie over haar vriendin Fleur die een kind heeft.
Verder leken ze zich te vervelen, en zongen o.a. liedjes.
Tegenvallend gezien hun 'relatie'.
Ze praten over Australie.
Geluid valt steeds weg...
Koos gaat nu weer ouderwets alles herhalen.
Ferdi komt erbij staan.
Cindy stoeit zo te horen met Ferdi en staat op haar achterpoten.
G: Kimmie wat ben je toch een ontzettende lekkere huisvrouw. Koos moet me echt vasthouden hier.
Ed brengt ze limonade. En vertelt wat ze allemaal aan het doen zijn.
K: Bianca gaat nooit meer van me winnen.
G: tafeltennissen is super.
Ed is poep aan het scheppen, maakt veel lawaai
G: het zou leuk zijn als we een avond lang onze eigen ceedeetjes mochten draaien.
G: mijn doel met nomineren is om het man-vrouw te houden. Er zitten nu sterkere vrouwen als vorig jaar.
K: Karin was een sterke vrouw (Koos
)
G: ik denk dat er een vrouw wint.
K: ik denk dat jonge meiden sneller bellen .
Er moeten meer oudere mensen bellen; als ze zouden kijken zou ik het winnen!
G: ze zorgen hierachter wel dat BB interessant blijft.
K: mijn praten van gister deed ik om het uur vol te krijgen.
Georgie roept Ferdi: we zijn onze was vergeten! Ferdi blijft lekker binnen.
Koos wou opstaan maar Georgie roept Ho, Koos, dat mag niet.
Georgie roept Desiree en die zegt dat ze nog 5 minuten moeten zitten.
Hieke en Robin zijn hierna aan de beurt.
G: Dees is een leuke meid maar niets voor mij, veel te lief, wals ik zo overheen.
Ik moet tegengas hebben.
Hieke blijkt perfect vlaams te kunnen praten (tenminste voor mijn oren). Heel heel maf. Waan me ineens in De Bus.
Hieke vraagt naar Robin's vriendinnetjes.
R: de eerste toen ik 16 was, ze kwam uit Zeeland.
Toen ze kwam logeren moest ze op een aparte kamer slapen; toch kwam ze naar mij toe, dan stuur je haar ook niet meer weg.
Het was na een tijdje alweer over, afstand was ook lastig. Ben er met een vriend heengereden om het uit te maken. Ze moest huilen, echt erg.
Ik heb een italiaans vriendinnetje gehad maar dat bloedde ook dood door de afstand.
Toen een meisje in Aalst, hele mooie ogen. Was iets ouder maar had al zoveel meegemaakt en wilde praten.
Ik was nog veel te speels en had daar geen trek in. Moeder was hoer, vader foute duitser. Was gauw over maar later had ik spijt, toen ik daar kwam was ze verhuisd. Naar haar pleegouders toegereden en die gaven haar tel.nr.,ik kreeg haar vriendin aan de lijn en die zei een paar keer dat ze weg was ,toen was het wel duidelijk.
Ik vond het wel balen.
Toen kreeg ik een meisje uit Arnhem, in een discotheek, een vriend was er gek op maar ik ook.Toen bleek ze mij ook wel leuk te vinden maar dat is goed uitgesproken met die vriend.
Ze had het over een jongen waar ze een paar keer mee uitging, zgn. onschuldig. Het zat me niet lekker, toen kwam de aap uit de mouw.
Die andere gozer had veel geld en een dikke Mercedes.
Laatst kwam ik haar weer tegen en toen was ze heel ongelukkig.
In Spanje had ik ook een vriendinnetje, ze wilde dat ik daar bleef maar dat werkt niet.
Ik ben 1 keer echt verliefd geweest,eigenlijk nog steeds.
Bij een wedstrijd ontmoet, haar nummer gevraagd. Mijn vader vond haar ook leuk. We zijn naar Zandvoort geweest en toen vertelde ze dat ze een vriend had. Toch nog een keer uit geweest en ik verwachtte dat ze het met die vriend uit zou maken. Ze was een paar dagen weg geweest en belde daarna niet meer terug. ik dacht dit is over maar 3 dagen voor ik hier in kwam belde ze! Te druk gehad enzo. Wat vreselijk om verliefd te zijn, je kan maar aan 1 ding denken en droomt heel veel. Dit was het wel; ik ben niet zo'n casa hoor. Af en toe zoenen met een meisje vind ik wel leuk. Reclame.
R: heb ik dus niet met m'n broertje; hij staat lijnrecht tegenover mij.
H: m'n oudste broer is net als ik, knuffelig enzo. Een goedzak. Ik mocht niet over me heen laten lopen hier.
R: dat doe je ook zeker niet.
Ik laat ook nooit over me heen lopen.
H: m'n broer heeft een vriendinnetje in Marokko. Is ook al gescheiden, was daar helemaal kapot van.
Nog meer All-in-the-family...
Desiree komt ze nu wat drinken brengen.
Robin wil graag dat Hieke wat voor 'm gaat zingen; hij vind dat ze dat zo mooi doet; 'met dat tongetje'.
Dan maar het BB-lied
R: ik vind het echt super, ga nou door.
En daar is Ferdi: zitten jullie verliefd op elkaar te zijn of zo?
R; nou ze is helemaal verliefd op haar man!
F: ja dat weten we. Is dat wel zo?
Ferdi exit.
Ze zingen vrolijk verder.
H: ik vind jou 'wo-o-o' zo mooi
Ik zou graag goed willen zingen.
R: je durft niet te zingen als ik niet zing.
'Annabel, het wordt niets zonder jou...'
R: zie je, je durft niet.Ik schaam me er niet voor.
Hieke zingt heel zachtjes.
R: nou sorry hoor. Ga nou door, ik wil gewoon luisteren naar jou.
(Kijkt haar inderdaad vol aanbidding aan
)
H: wat heb je toch mooie lange wimpers.
R: ga nou zingen.
H: ik lijk wel gek maar ik zit hier dan ook met een ei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |