Duitsland?quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben lui en ga steeds schnitzel eten in de dorpskroeg.
Goe bezig, jonguhquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:16 schreef ChocoFan het volgende:
En nou moet ik zeker het plaatje fixen.
Ik zal eens kijken of mij dat lukt. brb
Had je dan ook een pic neergezet van je twee knoppen?quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:18 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Nee, die had moeten gaan over mijj twee knoppen!![]()
![]()
Tuuk!quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:19 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Had je dan ook een pic neergezet van je twee knoppen?
Gaaf man, zit je net over de grens in Duitsland?quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja in NL krijg je zo'n gemalen AH ding.
Cool, ff lezen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:21 schreef Miek37 het volgende:
Ik heb net een reading aangevraagd bij LS!
Ja en dan staat er zo'n fraulein met grote tieten het vlees te bakken.quote:
LS?quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:21 schreef Miek37 het volgende:
Ik heb net een reading aangevraagd bij LS!
Geen rood randje maar het is een beheurlijk stukse vlees!quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Voor nu vind ik het wel even best, ik heb een rood randje om de sc foto. Jij ook?
Nope, zit er goed uit hoorquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Voor nu vind ik het wel even best, ik heb een rood randje om de sc foto. Jij ook?
Glas bier lijkt me?quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja en dan staat er zo'n fraulein met grote tieten het vlees te bakken.![]()
Wat wiL een man nog meer?
quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:23 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Geen rood randje maar het is een beheurlijk stukse vlees!
Ik zou hem nu niet meer weg kunnen krijgen maar lijkt me verdomd lekker smaken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:23 schreef Parlay het volgende:
[..]
Nope, zit er goed uit hoorIk krijg er wel honger van
Ik vind zijn stem echt heel erg. Alleen niet bij dit liedje, hier kan ik hem verdragen.quote:
Laten we 'm delen met z'n drietjes!quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Ik zou hem nu niet meer weg kunnen krijgen maar lijkt me verdomd lekker smaken.
quote:
quote:
Ja mop, Colinda readings zeg maar... kijk ff in de topiclijst!quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je bedoelt paranormale readings?
Trusten liefie!quote:
Een halve moet nog wel lukken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:30 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Trusten liefie!![]()
Zo nou hebben we die schnitsel voor ons saampies Choco!
quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:42 schreef Miek37 het volgende:
Was een lekker stukkie vlees, thanx! Nu nog een peukie na, glaassie derbij en dan ff uitbuiken! Burb!
Dat was leuk ja. Ook al had ik het net gemist. Is er eigenlijk een duidelijk filmpje van?quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:46 schreef Braindead2000 het volgende:
Earthship ingestort.Nou de loods nog.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat was leuk ja. Ook al had ik het net gemist. Is er eigenlijk een duidelijk filmpje van?
Wacht, ik kijk zelf wel even.
Ik heb hem een tijdje irritant gevonden. Nu niet meer. Maar ik kijk ook minder.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:50 schreef ChocoFan het volgende:
Wat een briljant filmpje en die reactie van joey ook.![]()
![]()
Stopt hij er dan mee?quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:52 schreef Miek37 het volgende:
Ik heb voor vandaag (laatste kans want 31-7) nog kaartjes voor de waterbus van Rotterdam naar Dordrecht. Kinderderdijk al 3 x geweest, Bieschbos al geweest dus heet wordt "de Ark"of terrassies in Dord.. wat zou het gaan worden denken jullie..?
![]()
Waar in Dord, dan kom ik ff langs.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:52 schreef Miek37 het volgende:
Ik heb voor vandaag (laatste kans want 31-7) nog kaartjes voor de waterbus van Rotterdam naar Dordrecht. Kinderderdijk al 3 x geweest, Bieschbos al geweest dus heet wordt "de Ark"of terrassies in Dord.. wat zou het gaan worden denken jullie..?
![]()
Het is gewoon niet boeiend meer. Elke dag dezelfde shit. Ik kan er niet meer tegen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb hem een tijdje irritant gevonden. Nu niet meer. Maar ik kijk ook minder.
Lopen of met de bus.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:55 schreef ChocoFan het volgende:
Wacht, laat maar, ik heb geen scooter of fiets. En lopen is me te ver naar Dord.
Nee jongen, had kaartjes besteld in het voorjaar (voor de helft vd prijs) maar heb het uiteraard (story of my life) weer op de laatste dag aan laten komen!quote:
Ook een uitsteller tot de laatste dag.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:57 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Nee jongen, had kaartjes besteld in het voorjaar (voor de helft vd prijs) maar heb het uiteraard (story of my life) weer op de laatste dag aan laten komen!
Heb je geen fiets?quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ga nog liever lopen dan met de bus.
Zeg maar waar en hoe laat of pm ff je tel.nr./whatsapp doen we gezellig een terrassie!quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waar in Dord, dan kom ik ff langs.
Leek me cool alleen kwam ik er 2 tellen later achter dat ik mijn scooter nu niet heb en ook geen fiets en mijn zoon is al pleite met zijn brommer.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:59 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Zeg maar waar en hoe laat of pm ff je tel.nr./whatsapp doen we gezellig een terrassie!
Oh ze zijn maar geldig tot vandaag.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:57 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Nee jongen, had kaartjes besteld in het voorjaar (voor de helft vd prijs) maar heb het uiteraard (story of my life) weer op de laatste dag aan laten komen!
Het wordt warmer buiten dan waarschijnlijk?quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:05 schreef Braindead2000 het volgende:
Hoe kan het nou dat het om 20.00 uur 24,5 graden hier binnen was en nu 25,5 graden.
Inderdaad, fuck jou Colinda.quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:05 schreef Miek37 het volgende:
Maakt mij geen fuck uit, of het nou morgen, in Dord of op een ander moment in Rotjeknor, Schiedam of zelfs in Thailand gebeurt maar ik ga Choco meeten, beat that Colinda!
Hier is het 22 graden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:05 schreef Braindead2000 het volgende:
Hoe kan het nou dat het om 20.00 uur 24,5 graden hier binnen was en nu 25,5 graden.
Oh misschien stonden er wat ramen open.quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het wordt warmer buiten dan waarschijnlijk?
Mensen zijn aardig bedreven in hun rug schoonhouden.quote:
Ok.quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mensen zijn aardig bedreven in hun rug schoonhouden.
Wanneer er dingen gedaan moeten worden zijn er ineens minder beschikbaar.
Nope en geen idee waar hij zit.quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:17 schreef Miek37 het volgende:
Hebben jullie al eens bij Herman de Blijker gegeten en zo ja was ut wat?
Uhuh! Ik ben dol op die bolle!quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nope en geen idee waar hij zit.
Wil jij dat gaan doen dan?
Oh joh, dat is vlakbij.quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:21 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ow en hij zit op de Wilhelminapier, mij fav. stukkie Rotterdam!![]()
Is ook zo, ik ga gewoon heel brutaal een selfie met m vragen en die plaats ik dan hiero!quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Cool, ik vind hem ook leuk.![]()
Gewoon doen dan.![]()
En wat maakt het dan uit of het te eten is.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:22 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Is ook zo, ik ga gewoon heel brutaal een selfie met m vragen en die plaats ik dan hiero!
Geen idee.quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hoe gaat het tegenwoordig met Katendrecht?
Slaap lekker.quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:25 schreef Miek37 het volgende:
De Prosecco is opperdepop, ga ff slapie doen, trusten liefies!![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:25 schreef Miek37 het volgende:
De Prosecco is opperdepop, ga ff slapie doen, trusten liefies!![]()
Wat een toestand.quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik krijg steeds weer honger van TT.
Beter, schijnt. Ik woonde er vroeger niet zo ver vandaan maar kwam er weinig en ik weet ook niet hoe het nu is. Hoorde wel dat het er nu beter gaat dan een aantal jaar geleden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hoe gaat het tegenwoordig met Katendrecht?
Ik verwacht dat het een nog een populaire wijk gaat worden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Beter, schijnt. Ik woonde er vroeger niet zo ver vandaan maar kwam er weinig en ik weet ook niet hoe het nu is. Hoorde wel dat het er nu beter gaat dan een aantal jaar geleden.
Sinds een paar jaar heb je een fietsbrug van Katendrecht naar de Wilhelminapier (waar hotel New York staat). Dat is ook wel mooi. Nou voelt het alsof het dichter bij het centrum ligt. Vroeger moesten ze een stuk omrijden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het een nog een populaire wijk gaat worden.
Die vorige vond ik beter.quote:
En inderdaad, je bent geen pionnetje meer.quote:Op donderdag 31 juli 2014 07:06 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik ben eindelijk een mannetje geworden.
Ik ben nou een meneer.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En inderdaad, je bent geen pionnetje meer.
He bah, zulke taal zo vroeg in de morgen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben nou een meneer.Neuken?
Meneer Braindead. Klinkt beter dan pionnetje Braindead.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben nou een meneer.Neuken?
Dat vind Liesje irritant als ik mezelf quote.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
He bah, zulke taal zo vroeg in de morgen.
Goed totdat ik mijn rug voeldequote:Op donderdag 31 juli 2014 09:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben wakker, moest wat doen vanmorgen. Ik heb 2 uur slaap gehad.![]()
Hoe heb jij geslapen?
Eerder raar denk ik.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:15 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat vind Liesje irritant als ik mezelf quote.
Allergisch voor honden?quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:22 schreef isax het volgende:
joh ik zit te snotteren, dat heb ik altijd als ik thuis ben.
thuis=amsterdam.quote:
Tja, kan alle kanten op met jou.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:25 schreef isax het volgende:
[..]
thuis=amsterdam.
boven buurvrouw heeft die klote kat denk ik nog
of het is die boom die voor mijn slaapkamer raam staat.
Heb je dat het hele jaar door?quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:25 schreef isax het volgende:
[..]
thuis=amsterdam.
boven buurvrouw heeft die klote kat denk ik nog
of het is die boom die voor mijn slaapkamer raam staat.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:28 schreef isax het volgende:
[..]
het kan ook nog zijn dat ik huisstofmijd in mijn bed heb natuurlijk
Iedereen heeft huisstofmijt in zijn bed.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:28 schreef isax het volgende:
[..]
het kan ook nog zijn dat ik huisstofmijd in mijn bed heb natuurlijk
Op en in je lichaam zitten er ook genoeg.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:32 schreef Braindead2000 het volgende:
Elke keer als je gaat slapen dan krioelt het van de kleine beestjes in je bed die je net niet kan zien.
ja maar dat is ook niet zo vreemd.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Heb je dat het hele jaar door?
die doen geen kwaad maar hun uitwerpselen zijn een ramp.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:32 schreef Braindead2000 het volgende:
Elke keer als je gaat slapen dan krioelt het van de kleine beestjes in je bed die je net niet kan zien.
Maar die zijn veel kleiner.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Op en in je lichaam zitten er ook genoeg.
Als je nou een goeie loep koopt zou je ze dan kunnen zien?quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:35 schreef isax het volgende:
[..]
die doen geen kwaad maar hun uitwerpselen zijn een ramp.
nee.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Als je nou een goeie loep koopt zou je ze dan kunnen zien?
Dat denk ik ook. Ze doen er echt van álles aan om de wijk te upgraden. Maar tot nu toe is het een mooi plekkie om je auto gratis te parkeren. Via die Rijnhavenbrug waar BD het over heeft ben je dan zo op de Kop van Zuid waar je na een dag parkeren een paar tientjes kwijt bent.quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het een nog een populaire wijk gaat worden.
Bedoel je dan niet gewoon een microscoop?quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:40 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zo klein zijn ze niet hoor, ongeveer 0,3 mm.
Leuke informatie.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ze doen er echt van álles aan om de wijk te upgraden. Maar tot nu toe is het een mooi plekkie om je auto gratis te parkeren. Via die Rijnhavenbrug waar BD het over heeft ben je dan zo op de Kop van Zuid waar je na een dag parkeren een paar tientjes kwijt bent.
Heb me weleens ingelezen in die wijk omdat ik er zo vaak kom. Roemrucht verleden, Katendrecht. En dan bedoel ik niet de periode waar de meesten de wijk van kennen, toen het een totaal verloederd junkengetto was, maar verder terug. Toen de zeelieden zich er nog vermaakten. 'In ieder stadje een ander schatje'. Ze brachten allerlei ziektes met zich mee.
Toen de Duitsers Rotterdam bezetten na eerst de overkant in puin te hebben gelegd, vond de legerleiding het daarom geen goed idee als soldaten hun vertier op Katendrecht zochten. Men vreesde een uitbraak van geslachtsziektes.
Waar her en der in Nederland borden met "verboden voor joden" begonnen te verschijnen, stond om die reden bij de toegangsweg naar Katendrecht een heel ander verbodsbord:
[ afbeelding ]
Katendrecht werd daardoor een soort vrijstaatje in de oorlog. Veel joden vluchtten er ook heen. Af en toe vonden er razzia's plaats, maar het was een relatief veilige wijk.
Overigens vermaakte de legerleiding zélf zich uiteraard wél uitbundig met de hoeren en de opium op Karendrecht. Zij hielden de vrijstaat bewust in stand.
Nee een loep. Je hoeft het beeld niet 1000 keer te vergroten om ze te kunnen zien. Enkele keren is genoeg.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bedoel je dan niet gewoon een microscoop?
Zulke verhalen blijven vaak onderbelicht in de gekleurde geschiedenis die je meekrijgt op school of vanuit de familie.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ze doen er echt van álles aan om de wijk te upgraden. Maar tot nu toe is het een mooi plekkie om je auto gratis te parkeren. Via die Rijnhavenbrug waar BD het over heeft ben je dan zo op de kop van Zuid waar je na een dag parkeren een paar tientjes kwijt bent.
Heb me weleens ingelezen in die wijk omdat ik er zo vaak kom. Roemrucht verleden, Katendrecht. En dan bedoel ik niet de periode waar de meesten de wijk van kennen, toen het een totaal verloederd junkengetto was, maar verder terug. Toen de zeelieden zich er nog vermaakten. 'In ieder stadje een ander schatje'. Ze brachten allerlei ziektes met zich mee.
Toen de Duitsers Rotterdam bezetten na eerst de overkant in puin te hebben gelegd, vond de legerleiding het daarom geen goed idee als soldaten hun vertier op Katendrecht zochten. Men vreesde een uitbraak van geslachtsziektes.
Waar her en der in Nederland borden met "verboden voor joden" begonnen te verschijnen, stond om die reden bij de toegangsweg naar Katendrecht een heel ander verbodsbord:
[ afbeelding ]
Katendrecht werd daardoor een soort vrijstaatje in de oorlog. Veel joden vluchtten er ook heen. Af en toe vonden er razzia's plaats, maar het was een relatief veilige wijk.
Overigens vermaakte de legerleiding zélf zich uiteraard wél uitbundig met de hoeren en de opium op Karendrecht. Zij hielden de vrijstaat bewust in stand.
Als jij het zegt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee een loep. Je hoeft het beeld niet 1000 keer te vergroten om ze te kunnen zien. Enkele keren is genoeg.
Door stevig rechts beleid is die wijk een stuk opgeknapt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ze doen er echt van álles aan om de wijk te upgraden. Maar tot nu toe is het een mooi plekkie om je auto gratis te parkeren. Via die Rijnhavenbrug waar BD het over heeft ben je dan zo op de Kop van Zuid waar je na een dag parkeren een paar tientjes kwijt bent.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Door stevig rechts beleid is die wijk een stuk opgeknapt.
Waarschijnlijk hebben we dan niks te zeggen want als ze in staat zijn om hierheen te emigreren dan zijn ze technologisch zo veel verder dan ons.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:12 schreef ChocoFan het volgende:
Oh ja, ik had gister middag een gesprek met virtualtrip over aliens. En Isax, wij hebben het daar nog niet over gehad.
Afijn van het 1 kwam het ander.
Als er nu een andere planeet bestaat zoals de onze met soortgelijke bewoners en die planeet is rotter dan de onze en ze willen hierheen emigreren.
Hoe denk jij er dan over Brain?
Dat wilde ik graag weten.
Of wij zijn vooruit gegaan en halen hun op.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:19 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben we dan niks te zeggen want als ze in staat zijn om hierheen te emigreren dan zijn ze technologisch zo veel verder dan ons.
Vind je niet dat er al genoeg mensen op dit bolletje wonen?quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Of wij zijn vooruit gegaan en halen hun op.
Ja, maar hun planeet gaat ontploffen binnen een jaar.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Vind je niet dat er al genoeg mensen op dit bolletje wonen?
Dat is dan pech voor ze. Waar wou je hier 5 miljard aliens onderbrengen?quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, maar hun planeet gaat ontploffen binnen een jaar.
Er wonen 5 miljard aliens, die laat je toch niet dood gaan.
Ik weet het allemaal ook niet maar ik vond het een interessante theorie om aan jou voor te leggen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:29 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat is dan pech voor ze. Waar wou je hier 5 miljard aliens onderbrengen?
Ik zeg: minder,minder,minder.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal ook niet maar ik vond het een interessante theorie om aan jou voor te leggen.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zeg: minder,minder,minder.
Dan ga je in de tuin slapen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:47 schreef Braindead2000 het volgende:
Fuck, mooi weer buiten maar ben te moe om er van te kunnen genieten.
http://www.denachtvandekaap.nl/quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:39 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik denk van wel.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:34 schreef liesje1979 het volgende:
Zou het strandweer zijn? Ik twijfel.
Hier is het al lekker maar geen idee hoe de zee is.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:34 schreef liesje1979 het volgende:
Zou het strandweer zijn? Ik twijfel.
Hier ook hoor. Zojuist dekbed vervangen. Heerlijk zo'n proper bed al begint het scheuren te vertonenquote:
Ik wist nog niet of ik kon maar nu wel. Maar jij niet dus.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee toch, jij kon toch niet.
En ik nu ook even niet.
In de tuin heb je alles binnen handbereik en geen mensen om je heen, verkoeling kun je vast wel op een andere manier krijgen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:40 schreef liesje1979 het volgende:
Hier is het een beetje heiig. Kan ook in de tuin gaan liggen want alle buren op vakantie maar daar heb ik geen afkoelende zee.
Aha en nee nu kan ik weer niet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wist nog niet of ik kon maar nu wel. Maar jij niet dus.
In de tuin ga ik liggen denken aan dingen als gras maaien, ramen lappen etc.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
In de tuin heb je alles binnen handbereik en geen mensen om je heen, verkoeling kun je vast wel op een andere manier krijgen.
Tja, dan naar het strand natuurlijk.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In de tuin ga ik liggen denken aan dingen als gras maaien, ramen lappen etc.
Cool.quote:
nee ik vond het ook intressantquote:Op donderdag 31 juli 2014 12:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Cool.![]()
Tijdens het typen dacht ik dat ik het voor de kat z'n viool aan het doen was.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Cool.![]()
Tijdens het typen dacht ik dat ik het voor de kat z'n viool aan het doen was.
Wat isax zegt.quote:
Stofzuigen met dit weer was niet verstandig.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:35 schreef isax het volgende:
het is zo warm binnen dat ik naar de boekenwinkel ga vluchten
Het valt wel mee maar tijdens het stofzuigen is het wel te warm. Dus pas op met ramen lappen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:44 schreef liesje1979 het volgende:
Wat lopen jullie te klagen, zo warm is het toch ook weer niet? Ik blijf lekker thuis, dan maar (denken aan) ramen lappen.
gister was het nog 22 graden hier binnen en nu 28, alleen staat er wel een lekker briesje dus zo erg is het nu niet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:46 schreef Voxs het volgende:
Het is lang zo warm niet meer.
Ik ga de laptop alwéér uit elkaar schroeven
Hd moet vervangen. Maar dacht dat het een goed idee was de fan's schoon te maken. Blijkt de fan natuurlijk alleen te bereiken als álles uit elkaar is.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
gister was het nog 22 graden hier binnen en nu 28, alleen staat er wel een lekker briesje dus zo erg is het nu niet.![]()
Laptop stuk of vies?
Wat een held ben jij.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hd moet vervangen. Maar dacht dat het een goed idee was de fan's schoon te maken. Blijkt de fan natuurlijk alleen te bereiken als álles uit elkaar is.
[ afbeelding ]
Dus nu het weer in elkaar, maar kon ik de bios niet meer in. Weer uit elkaar en in elkaar. Nu is hij dood dus iets niet aangesloten in de haast. Dus daar gaan we weer
Nou..held..met blaren op de vingers, nekpijn en een chagrijn in het lijf om zoveel stupiditeit van mezelf.quote:
Dat ding gaat het echt wel weer doen door jou.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nou..held..met blaren op de vingers, nekpijn en een chagrijn in het lijf om zoveel stupiditeit van mezelf.
Opgeven is echter geen optie. Het ding zal doen wat ik wil
Ja held. Dat je er überhaupt aan begonnen bent.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nou..held..met blaren op de vingers, nekpijn en een chagrijn in het lijf om zoveel stupiditeit van mezelf.
Opgeven is echter geen optie. Het ding zal doen wat ik wil
Omdat ik vroeger mijn pc's ook vaak uit elkaar haalde..Ik dacht waarom niet een laptop ookquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja held. Dat je er überhaupt aan begonnen bent.
nogal een geluk. nu nog terug in elkaar stekenquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:12 schreef Voxs het volgende:
Ha gevonden! Batterij van hd zat niet op plaatsen dat na twee schroefjes los
![]()
Alle goden dank
mijn broer begint daar niet eens aanquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Omdat ik vroeger mijn pc's ook vaak uit elkaar haalde..Ik dacht waarom niet een laptop ook
Toch ietsje anders
Het terug in elkaar steken is nu haast routine gewordenquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:03 schreef sararaats het volgende:
[..]
nogal een geluk. nu nog terug in elkaar steken
ik begin er niet aan, komt niet goed. thank God voor een broer in de computerherstelbranche (netwerkbeheer)
Ik geef hem geen ongelijkquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:08 schreef isax het volgende:
[..]
mijn broer begint daar niet eens aan![]()
is hem teveel moeite.
Nee ze liepen streeds voor mijn voeten waardoor ik bijna een ongeluk hadquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik geef hem geen ongelijk
Toeristen weer maf aan het doen voor je raam?
Ja ze vonden dat ik te weinig theater had bezoekt doordat ik ziek was.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:09 schreef liesje1979 het volgende:
Isa heb je eigenlijk ooit wat van dat toelatingsexamen gehoord?
Dood aan alle prut-laptopsquote:
Ah afgewezen dus. Jammer.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:21 schreef isax het volgende:
[..]
Ja ze vonden dat ik te weinig theater had bezoekt doordat ik ziek was.
RIP aan de nabestaanden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:20 schreef Voxs het volgende:
Er is geen hoop meer
![]()
*gaat bende opruimen en wonden likken
IT Crowd, wel leuk.quote:
een laptop moet je dan volgens mij ook niet zelf uit elkaar schroeven.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:20 schreef Voxs het volgende:
Er is geen hoop meer
![]()
Heldquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:20 schreef Voxs het volgende:
Er is geen hoop meer
![]()
Een laptop dien je te bestellenquote:Op donderdag 31 juli 2014 18:46 schreef isax het volgende:
[..]
een laptop moet je dan volgens mij ook niet zelf uit elkaar schroeven.
may he rest in peace
Jammer. Was neem ik aan een oud beessie waarvan de HD toch al stuk was?quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:20 schreef Voxs het volgende:
Er is geen hoop meer
![]()
Ja papaquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Jammer. Was neem ik aan een oud beessie waarvan de HD toch al stuk was?
Of was je wat te roekeloos en heeft een goede laptop als dure leerschool gediend?
quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja papa, het was een oudje die al vier jaar lag te verstoffen.
Mijn goede heb ik gister ook opengemaakt om te cleanen. Die draait nog
quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja papa, het was een oudje die al vier jaar lag te verstoffen.
Mijn goede heb ik gister ook opengemaakt om te cleanen. Die draait nog
hahaquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:10 schreef Gert het volgende:
[..]was gewoon benieuwd of jij heel zelfverzekerd een goed werkende laptop zou openmaken omdat je toch al ervaring had met PC's.
Het is vakantie tijd he ? Die ligt waarschijnlijk onder een werkende fanquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:22 schreef Voxs het volgende:
Waar is Joezi eigenlijk? Geen tijd voor een "Bring home Joezi " topic?
Hij zei 4 dagen, 4 dagen zijn allang voorbij.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:22 schreef Voxs het volgende:
Waar is Joezi eigenlijk? Geen tijd voor een "Bring home Joezi " topic?
Wrijf het er maar inquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is vakantie tijd he ? Die ligt waarschijnlijk onder een werkende fan
Nah doe maar niet. Althans niet in het Utopia-forum. Wat je in Onzin zet daar ga ik niet over.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij zei 4 dagen, 4 dagen zijn allang voorbij.
Ik zeg doen!
Toch wel hè, zo gek zijn Isax en ik nog niet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah doe maar niet. Althans niet in het Utopia-forum. Wat je in Onzin zet daar ga ik niet over.
Bovendien weet ik zonder het te hebben laten checken vrijwel zeker dat het 'roze stinkerdje' Joezi is. [ afbeelding ]
Ik weet het ook niet en ook niet waar ik dan ga posten.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als utopia klaar is waar zal ik dan eens gaan posten
Jullie hadden 'm briljant in de smiezen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toch wel hè, zo gek zijn Isax en ik nog niet.
ook lekkerquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren zelf een wiener schnitzel gemaakt. Dat is niet zo moeilijk en veel lekkerder.
haha :d Nu prijs ik mezelf gelukkig met royksopp Do it again al drie dagen in mijn hoofdquote:
Er is weer een nieuwe foto beschikbaar van 67P/Churyumov-Gerasimenko.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
haha :d Nu prijs ik mezelf gelukkig met royksopp Do it again al drie dagen in mijn hoofd
Een hart !quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Er is weer een nieuwe foto beschikbaar van 67P/Churyumov-Gerasimenko.
[ afbeelding ]
OSIRIS narrow angle camera view of 67P/C-G from a distance of 1950 km on 29 July 2014. Credits: ESA/Rosetta/MPS for OSIRIS Team MPS/UPD/LAM/IAA/SSO/INTA/UPM/DASP/IDA
Dankquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:40 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
http://blogs.esa.int/rose(...)ith-the-comets-coma/
Wat een mooierdquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Er is weer een nieuwe foto beschikbaar van 67P/Churyumov-Gerasimenko.
[ afbeelding ]
OSIRIS narrow angle camera view of 67P/C-G from a distance of 1950 km on 29 July 2014. Credits: ESA/Rosetta/MPS for OSIRIS Team MPS/UPD/LAM/IAA/SSO/INTA/UPM/DASP/IDA
quote:
Laat maar lekker zitten tochquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:31 schreef Voxs het volgende:
[..]Wel een komkommer.
In de koelkast.
Ik kan hem er uit halen voor je..
Ja. de komkommer komt wel een keer er out..quote:
Nahh, het was een leuke reeks die ergens naar toe ging, tot iemand er weer doorheen moest postenquote:
Schande! Probeer nog maar eens. Ik zal diegene wel even in toom houden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Nahh, het was een leuke reeks die ergens naar toe ging, tot iemand er weer doorheen moest posten
Nehh,nu is het niet leuk meer en het is ook gewoon het risico van die artquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Schande! Probeer nog maar eens. Ik zal diegene wel even in toom houden.
Ik las een tijdje mee . Altijd leuk die discussies en het gedoequote:Op donderdag 31 juli 2014 22:52 schreef Jian het volgende:
Ik heb me vermaakt in de COS vanavond. Met dit soort onderwerpen altijd van die "gevoeligen" die zichzelf en het onderwerp een tikkeltje te serieus nemen
is het een rel avond?quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:52 schreef Jian het volgende:
Ik heb me vermaakt in de COS vanavond. Met dit soort onderwerpen altijd van die "gevoeligen" die zichzelf en het onderwerp een tikkeltje te serieus nemen
Zeker, zo easy met dit soort onderwerpenquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik las een tijdje mee . Altijd leuk die discussies en het gedoe
Beetje doorvliegen is er niet bij hè. Zes dagen doen over 1800 km.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nog 6 daagjes. Dan bevindt Rosetta zich op een afstand van 100 km van de komeet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |