Duitsland?quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben lui en ga steeds schnitzel eten in de dorpskroeg.
Goe bezig, jonguhquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:16 schreef ChocoFan het volgende:
En nou moet ik zeker het plaatje fixen.
Ik zal eens kijken of mij dat lukt. brb
Had je dan ook een pic neergezet van je twee knoppen?quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:18 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Nee, die had moeten gaan over mijj twee knoppen!![]()
![]()
Tuuk!quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:19 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Had je dan ook een pic neergezet van je twee knoppen?
Gaaf man, zit je net over de grens in Duitsland?quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja in NL krijg je zo'n gemalen AH ding.
Cool, ff lezen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:21 schreef Miek37 het volgende:
Ik heb net een reading aangevraagd bij LS!
Ja en dan staat er zo'n fraulein met grote tieten het vlees te bakken.quote:
LS?quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:21 schreef Miek37 het volgende:
Ik heb net een reading aangevraagd bij LS!
Geen rood randje maar het is een beheurlijk stukse vlees!quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Voor nu vind ik het wel even best, ik heb een rood randje om de sc foto. Jij ook?
Nope, zit er goed uit hoorquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Voor nu vind ik het wel even best, ik heb een rood randje om de sc foto. Jij ook?
Glas bier lijkt me?quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja en dan staat er zo'n fraulein met grote tieten het vlees te bakken.![]()
Wat wiL een man nog meer?
quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:23 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Geen rood randje maar het is een beheurlijk stukse vlees!
Ik zou hem nu niet meer weg kunnen krijgen maar lijkt me verdomd lekker smaken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:23 schreef Parlay het volgende:
[..]
Nope, zit er goed uit hoorIk krijg er wel honger van
Ik vind zijn stem echt heel erg. Alleen niet bij dit liedje, hier kan ik hem verdragen.quote:
Laten we 'm delen met z'n drietjes!quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Ik zou hem nu niet meer weg kunnen krijgen maar lijkt me verdomd lekker smaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |