tikkie takka voetbalquote:Op donderdag 31 juli 2014 02:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Goeie spitsenduo zouden wij zijn.
Ja, maar gelukkig dat je al aangaf dat je forever dun gaat blijven, dus je bent nog niet van mijn lijstje af.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:02 schreef Bortecinem het volgende:
HOT HE.
Speciaal voor die boyz die zaten te klagen over Amal haar borsten.
Moet ik wel eerst dun worden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:07 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ja, maar gelukkig dat je al aangaf dat je forever dun gaat blijven, dus je bent nog niet van mijn lijstje af.
Wat is voor jou de ideale lichaam?quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:07 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ja, maar gelukkig dat je al aangaf dat je forever dun gaat blijven, dus je bent nog niet van mijn lijstje af.
Dit?quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:09 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ehm, er was zo een plaatje met % bfp voor vrouwen, 15-30% is prima.
Banaanfiguur?quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:16 schreef Bortecinem het volgende:
Dat is een type vrouw, de appel/banaan figuur. Wat ik heb.
Een peer of een zandloper ziet er dik heel anders uit. Die kunnen meer hebben dan appel/banaan figuren. Appel figuren hebben sowieso de grootste pech.
Huh wat?quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:16 schreef Bortecinem het volgende:
Een peer of een zandloper ziet er dik heel anders uit. Die kunnen meer hebben dan appel/banaan figuren. Appel figuren hebben sowieso de grootste pech.
hoeveel bfp%?quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:16 schreef Bortecinem het volgende:
Voor vrouwen is het anders. Door hun borst omvang en vaak grotere dijen, heb je niets aan hun bfp.quote:
De vetverdeling. Die vrouw op dat plaatje heeft amper heupen. Ze is een banaantype.quote:
KiKa. Pfffff.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De vetverdeling. Die vrouw op dat plaatje heeft amper heupen. Ze is een banaantype.
Kim K bv. heeft ook redelijk veel vlees/vet op haar botten, maar dankzij haar figuur kan zij het hebben.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |