huhquote:Op donderdag 31 juli 2014 02:17 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik vind krullen je trouwens wel goed staan.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:16 schreef richolio het volgende:
[..]
Goedwanneer gaan we weer sex hebben danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, echt getrokken. Met wortel en al eruit - sowieso waren het juist de wortels die waren aangetast (verstandskiezen waren tegen de wortels van die andere tanden gegroeid).quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:19 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ah ja, da's de andere optie
Echt gewoon getrokken of krijg je kronen?
Zonde yo, maar gelukkig heb je meerdere kiezenquote:Op donderdag 31 juli 2014 02:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, echt getrokken. Met wortel en al eruit.
Ja, kan ik wel begrijpen. Het is ook mooi!quote:
Jawel. En voortanden enzo ook. Maar moet wel implantaten nemen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:22 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zonde yo, maar gelukkig heb je meerdere kiezenZIjn die nog wel in orde?
Gaat lekkerquote:Op donderdag 31 juli 2014 02:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jawel. En voortanden enzo ook. Maar moet wel implantaten nemen.
oh. die foto is echt jaaaren oud maar is een beetje incognito, vandaar de keuze.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:20 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Je hebt nou toch kleine krulletjes![]()
3 uur onder de brugquote:Op donderdag 31 juli 2014 02:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wanneer gaan we weer sex hebben dan
Van wie? Als je van haar wilt, dan kan je haar insta gewoon volgen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:22 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja, kan ik wel begrijpen. Het is ook mooi!Van die donkere wenkbrauwen enzulks met blond haar
Heb je nog meer plaatjes?
Heeft weinig met leeftijd te maken. Wanneer je een kies trek groeit daar geen nieuwe voor in de plaats.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gaat lekkerjij bent toch ook zo oud nog niet?
Shit hey, nu verval ik in de 'hoe oud ben je?' vraag
Sommige Bollywood meisjes zijn echt knap.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dacht al, kreeg Bollywoodfilms als resultaat. Ieder zijn ding natuurlijk.
Ooooh, ik dacht dat er met meer tanden wat aan de hand wasquote:Op donderdag 31 juli 2014 02:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heeft weinig met leeftijd te maken. Wanneer je een kies trek groeit daar geen nieuwe voor in de plaats.Tenzij je een kind bent.
Ik ben 24. Maar wanneer je geen implantaten neemt heb je de kans dat de andere kiezen scheef gaan groeien enzo. Dat wil ik niet.
Klopt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sommige Bollywood meisjes zijn echt knap.
Neuh.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:20 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Toevallig. Je ma eet je volgens mij wel op als je met een Turk thuiskomt, niet?
Hihi ben jij een Turk?quote:
HA TEGENLIJK>quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:25 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Niet eens reageren op mijn posts.
Derde keer genegeerd vandaag.
Ajuu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |