Dit is een goed figuur.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De vetverdeling. Die vrouw op dat plaatje heeft amper heupen. Ze is een banaantype.
Kim K bv. heeft ook redelijk veel vlees/vet op haar botten, maar dankzij haar figuur kan zij het hebben.
[ afbeelding ]
Genoeg vrouwen dusquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
1 op de 100 vrouwen, of zelfs nog minder, hebben dit figuur.
Mss wat vaker op de loopband tochquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
1 op de 100 vrouwen, of zelfs nog minder, hebben dit figuur.
Nee ik heb wel vetverdeling. Maar het meeste buik.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt een Nederlandse, dus alleen vet op je buik? (puur appel) Of smalle heupen, redelijke vetverdeling maar alsnog vooral op de buik? (banaan)
De eerste zie je niet veel buiten de Westerse wereld imo.
pics?quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee ik heb wel vetverdeling. Maar het meeste buik.
Jep.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen dus
Dun is lelijk. Zoals de modellen dat hebben
Appeldna en wet earwaxquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:28 schreef Bortecinem het volgende:
Het gaat niet om het vet (dun of dik zijn), maar om de structuur van haar botten en de vetverdeling. Vrouwen met zulke grote konten, dunne middels en grote borsten komen nou eenmaal niet zo vaak voor. It's DNA.
Ik denk dat je banaan bent, net als ik.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee ik heb wel vetverdeling. Maar het meeste buik.
Banaan.quote:
Adriana Lima.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:29 schreef Che_ het volgende:
Ja, maar dun is bij voorbaat al lelijk. Meestal zo'n rechte potlood.
Heb ook wel een redelijke kont. Maar dat valt wat minder op door belly aangezien ik daar voornamelijk aankom. Als ik dun zou zijn zou ik een zandloper figuur hebben maar fok dat ben te lui.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik denk dat je banaan bent, net als ik.
Je zult wel een uitzondering zijn tussen die Mocro vrouwen met hun big ass heupen en kont.
Huh? Dan heb je toch een ander figuur. Appelfiguren komen echt alleen maar aan bij de buik. Hebben vaak ook super dunne benen en armen enzo.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb ook wel een redelijke kont. Maar dat valt wat minder op door belly aangezien ik daar voornamelijk aankom. Als ik dun zou zijn zou ik een zandloper figuur hebben maar fok dat ben te lui.
Geen idee, dacht dat ik appel was omdat ik veel aankom bij mn buik.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Huh? Dan heb je toch een ander figuur. Appelfiguren komen echt alleen maar aan bij de buik. Hebben vaak ook super dunne benen en armen enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |