welke relatiequote:Op donderdag 31 juli 2014 12:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Tekenen van kracht toch, je stapt over zulke futiliteiten heen omdat je je relatie waardeert.
Nou gewoon, dat ze tussendoor even haar leidingen laat doorspuiten door een andere slang.quote:
Volgens mij praten wij echt compleet langs elkaar heenquote:Op donderdag 31 juli 2014 12:39 schreef Werkman het volgende:
[..]
Nou gewoon, dat ze tussendoor even haar leidingen laat doorspuiten door een andere slang.
Gewoon omdat het meisje een beetje emotionele fase heeft waar ze even doorheen moet?
Wat ben je nu voor een vent als je daar geen begrip voor hebt man!
Ik zou me daar op dit punt wel overheen zetten ja. Ik zou het ook niet hoeven weten allemaal, wat er in de tussentijd is gebeurd, ben wat dat betreft niet zo'n jaloers typequote:
zoals jij met evie? hahahaquote:
Hou je bek joh flierefluiterquote:
alleen klappen doen pyn en backstabbers, opleiding op de straat en je bent hard voor deze maatshappijquote:
quote:
quote:
Wel even laten weten natuurlijkquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:34 schreef KapiteinKoala het volgende:
Om half 8 vanavond dus met haar afgesproken bij haar thuis. Ben benieuwd hoe het zal gaan.
Tuurlijk.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:49 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Wel even laten weten natuurlijk
Kanker Wickedmen marokkaanquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:02 schreef christine92 het volgende:
TS ongelovelijke beta boy.
Zij maakt het uit en houdt geen rekening met je gevoelens omdat ze iets anders wilt en jij komt terug met hangende pootjes als ze daar zin in heeft.
Misschien moet je eens wat doen met de kansen die je krijgt van meiden die je wel kunnen waarderen.
Maar ja zo ben ik dan weer, je moet lekker doen waar je zin in hebt maar ik heb gezegd hoe ik erover denk.
Haha lol je kan toch gewoon iemand tegenkomen waarmee het klikt of zag jij je meteen oud worden met haarquote:Op donderdag 31 juli 2014 12:22 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ik heb dus een meisje ontmoet, klikt super goed enzo. Kom ik erachter dat ze gewoon een vriend heeftdafuq, beetje in de war.
Ik had al een ring gekocht zelfs. Nee maar het was best apart toen ik erachter kwamquote:Op donderdag 31 juli 2014 18:34 schreef vera166 het volgende:
[..]
Haha lol je kan toch gewoon iemand tegenkomen waarmee het klikt of zag jij je meteen oud worden met haar
quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:34 schreef KapiteinKoala het volgende:
Om half 8 vanavond dus met haar afgesproken bij haar thuis. Ben benieuwd hoe het zal gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |