En 'jullie' niet?quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:32 schreef vera166 het volgende:
[..]
Dat laatste pretenderen de meeste mannen zelf te zijn. En de meeste mannen zijn dat ook.
Jullie hebben zelf een enorm aandeel jn hoe er over jullie gedacht wordt en dus is dat de uitkomst.
Niet voor zover ik merk.quote:
Vrouwen zijn doorgaans iets minder eerlijk inderdaad.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:43 schreef vera166 het volgende:
[..]
Niet voor zover ik merk.
Heb nog nooit een vrouw horen zeggen "hahaha deed alleen maar aardig tegen die kk mongool om zn pik te berijden" snapje
Kut. Hebben we jou weer.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:55 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
vind je het gek dat ze het uitmaakt
kut homo veganist.
Beta.
Hihihi ja dat is hetquote:Op donderdag 31 juli 2014 11:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vrouwen zijn doorgaans iets minder eerlijk inderdaad.
Wil je zeggen dat er geen vrouwen zijn die zichzelf prostitueren aan een man met zogenaamd een hoge sociale status?quote:
Nee hoor dat zeg ik niet :-)quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat er geen vrouwen zijn die zichzelf prostitueren aan een man met zogenaamd een hoge sociale status?
Omgekeerde slut-shamingquote:Op donderdag 31 juli 2014 11:54 schreef vera166 het volgende:
[..]
Nee hoor dat zeg ik niet :-)
Die zijn er zeker wel. En dat vind ik ook downies. Ik heb het over de meeste mannen die graag lekker cool en stoer willen overkomen om de indruk te wekken dat ze veel pussy krijgen. Daar stoor ik me aandoe gvd normaal en neuk er gewoon op los ipv er zo cool mogelijk tegenover je vrienden te doen en zo onvriendelijk mogelijk tegen de betreffende vrouwen
Die met de meest grote bek heeft het minste actiequote:Op donderdag 31 juli 2014 11:54 schreef vera166 het volgende:
[..]
Nee hoor dat zeg ik niet :-)
Die zijn er zeker wel. En dat vind ik ook downies. Ik heb het over de meeste mannen die graag lekker cool en stoer willen overkomen om de indruk te wekken dat ze veel pussy krijgen. Daar stoor ik me aandoe gvd normaal en neuk er gewoon op los ipv er zo cool mogelijk tegenover je vrienden te doen en zo onvriendelijk mogelijk tegen de betreffende vrouwen
Wij komen er tenminste eerlijk in vooruit.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:32 schreef vera166 het volgende:
[..]
Dat laatste pretenderen de meeste mannen zelf te zijn. En de meeste mannen zijn dat ook.
Jullie hebben zelf een enorm aandeel jn hoe er over jullie gedacht wordt en dus is dat de uitkomst.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die met de meest grote bek heeft het minste actie
Of is gewoon een dikke mongool.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:04 schreef Werkman het volgende:
[..]
Wij komen er tenminste eerlijk in vooruit.
[ afbeelding ]
Ja kijk, op deze manier is er natuurlijk geen donder meer aan.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:06 schreef vera166 het volgende:
Genoeg gebreken bij vrouwen en die ontken ik niet.
Oh sorryquote:Op donderdag 31 juli 2014 12:08 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ja kijk, op deze manier is er natuurlijk geen donder meer aan.
Precies wat ik bedoel, zelfs als je gelijk krijgt van een vrouw nemen ze je zo de wind uit de zeilen voor verdere discussie.![]()
Ja! bij andere wijven waar er nog 3.5 miljard van rondlopen!quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:18 schreef hairybeardyman het volgende:
Wees blij en dankbaar dat je godverdomme nog een tweede kans krijgt man!
Ik heb dus een meisje ontmoet, klikt super goed enzo. Kom ik erachter dat ze gewoon een vriend heeftquote:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:18 schreef hairybeardyman het volgende:
Wees blij en dankbaar dat je godverdomme nog een tweede kans krijgt man!
Hé skippy22, mongool.quote:
Tekenen van kracht toch, je stapt over zulke futiliteiten heen omdat je je relatie waardeert.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |