vind je het gek dat ze het uitmaaktquote:Op donderdag 31 juli 2014 01:13 schreef KapiteinKoala het volgende:
Ik heb morgen dus een date met het meisje waar ik bijna anderhalf jaar een relatie heb gehad. Het is nu bijna twee maanden geleden dat ze het uit heeft gemaakt en er is nog geen dag voorbij gegaan dat ik niet aan haar gedacht heb. We hebben nog twee keer gezoend (één keer op een feestje en één keer toen ze bij mij thuis haar spullen op kwam halen). Aangezien mijn gevoelens voor haar nog totaal niet verminderd zijn heb ik haar gevraagd of ze morgen af wilde spreken waarop ze antwoordde dat ze dat wel wilde. En nu begin ik toch wel zenuwachtig te worden.
Klacht: Niet weten wat ik moet zeggen tegen ex waar ik nog steeds gevoelens voor heb.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:26 schreef KapiteinKoala het volgende:
En aangezien we bij alles voor elkaar de eerste waren moest ze daar wel nog achter komen.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:03 schreef KapiteinKoala het volgende:
Tot nu toe trouwens wel genoeg kans gehad bij andere meisjes, maar besloten er niet echt op te reageren.
nee TS zei nee tegen een trio.. (MMV)quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hoezo? Ikben al een tijdje single girl
Gister postte je nog dit, je spreekwoordelijke vriend bedoelde je dus fattie.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:14 schreef -supergirl- het volgende:
Ik zon alleen topless op priveterrein. Op het strand vind ik het not done en erg goedkoop. Privélichaamsdelen enkel en alleen bestemd voor mijn vriend.
Flikker toch op man!quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:13 schreef KapiteinKoala het volgende:
Het is nu bijna twee maanden geleden dat ze het uit heeft gemaakt
quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:11 schreef Biefstuk het volgende:
Juist omdat je nog contact met haar hebt blijf je met je gedachten bij haar. Neem aan dat je nog hoopt dat alles in orde komt? Contact verbreken en intensief daten via tinder grinder luidt het devies
Goeie move! Jezelf op de reservebank zetten terwijl zij andermans zaadcellen zwemles geeft.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:03 schreef KapiteinKoala het volgende:
Tot nu toe trouwens wel genoeg kans gehad bij andere meisjes, maar besloten er niet echt op te reageren.
Ik ken haar goed genoeg om te weten dat ze nog geen seks heeft gehad met andere jongens hoor.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:18 schreef Werkman het volgende:
[..]
Goeie move! Jezelf op de reservebank zetten terwijl zij andermans zaadcellen zwemles geeft.![]()
Komt dik in orde, vergeet niet een DNA-test af te nemen als ze je ergens in de nabije toekomst meedeelt dat je papa word hè?
Tuuuuurlijk jongen!quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:20 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
Ik ken haar goed genoeg om te weten dat ze nog geen seks heeft gehad met andere jongens hoor.
En in dat geval zit ze altijd nog gewoon aan de pil.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:22 schreef Werkman het volgende:
[..]
Tuuuuurlijk jongen!![]()
Oh, voor het geval je het nog niet weet, zwangerschappen duren 9 maanden en geen 11.
Oh, maar dan neem ik alles terug!quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:22 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
En in dat geval zit ze altijd nog gewoon aan de pil.
Het zal je nog verbazen hoe vrouwen daadwerkelijk zijn. Een beetje lekkere vrouw heeft 10 mannen achter de hand, en als de slet in hen naar boven komt zitten ze zo bovenop een dick.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:20 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
Ik ken haar goed genoeg om te weten dat ze nog geen seks heeft gehad met andere jongens hoor.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:28 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Het zal je nog verbazen hoe vrouwen daadwerkelijk zijn.
Dat ja. Die had vast een andere gozer op het oog, maar daar is het niks mee geworden en nu komt ze weer terug.quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:48 schreef 2NutZ het volgende:
Dus je vriendin wil gewoon even proberen of het beter is bij de buren... vind dat toch niet en nu wil je haar weer terug
Altijd leuk van die proefperiodes
En als het omgekeerd zou zijn, TS met een ander wijf was de wereld te klein geweest.. zoals altijd.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:46 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Dat ja. Die had vast een andere gozer op het oog, maar daar is het niks mee geworden en nu komt ze weer terug.En tot de volgende langsloopt is TS weer goed genoeg.
Hee Ts.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:13 schreef KapiteinKoala het volgende:
Ik heb morgen dus een date met het meisje waar ik bijna anderhalf jaar een relatie heb gehad. Het is nu bijna twee maanden geleden dat ze het uit heeft gemaakt en er is nog geen dag voorbij gegaan dat ik niet aan haar gedacht heb.
Dat zijn gewoon kutwijven.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:00 schreef Werkman het volgende:
[..]
En als het omgekeerd zou zijn, TS met een ander wijf was de wereld te klein geweest.. zoals altijd.
Maar zij weet dat dat er niet in zit, vrouwen weten heel goed hoe ver ze met beta's kunnen gaan en hoe ze die feilloos af kunnen stemmen aan hun behoeftes en plannen...
Ik vind het trouwens toch wel knap dat vrouwen hier altijd wel met veel emotionele rotsmoesjes en verdraaiingen een edel tintje aan weten te geven terwijl je als man dit doet je gewoon een lompe boer en rondneukend zwijn bent.
Dat laatste pretenderen de meeste mannen zelf te zijn. En de meeste mannen zijn dat ook.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:00 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens toch wel knap dat vrouwen hier altijd wel met veel emotionele rotsmoesjes en verdraaiingen een edel tintje aan weten te geven terwijl je als man dit doet je gewoon een lompe boer en rondneukend zwijn bent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |