quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:18 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
De reden dat ze het uitmaakte was vooral omdat ze gein ervaring kon opdoen met andere jongens. Ze heeft al tegen mij gezegd dat het zoenen met die andere jongens niet zo speciaal voelde als met mij en dat ze er al wat spijt van begon te krijgen dat ze het uit had gemaakt.
Geneukt bedoelt ze.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:22 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
Ze heeft wel al met 2 andere jongens gezoend. Dus een relatie mag je het niet echt meer noemen denk ik.
Maar dan is proberen nog steeds beter dan niets doen lijkt me.quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:28 schreef -supergirl- het volgende:
TS. Je hoopt waarschijnlijk op iets wat er niet van zal komen
Maar jij vind het oke dat ze je gedumpt heeft, vervolgens heeft lopen rondneuken en je nu op een date weer gaat zitten evalueren?quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:38 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
Maar dan is proberen nog steeds beter dan niets doen lijkt me.
Alsof vrouwen zo geïnteresseerd zijn in die slappe worstjes van julliequote:Op donderdag 31 juli 2014 08:31 schreef LelijKnap het volgende:
Mmm ja, 1) ze mist 't bekende en 2) ze wil andere piemels voelen. Tweede miss al gedaan. Miss niet. Komt nog wel.
Je moet ook niet niets doen. Je moet een ander! Om het verdriet te verwerkenquote:Op donderdag 31 juli 2014 08:38 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
Maar dan is proberen nog steeds beter dan niets doen lijkt me.
waarom bijna 18.... je bent gewoon 17... en dit is denk ik je eerste.. ga er nu maar vanuit dat dit niet eeuwig is.. als je dat maar in je gedachte houdt..quote:
Voor jou moet dat wel herkenbaar zijnquote:Op donderdag 31 juli 2014 08:28 schreef -supergirl- het volgende:
TS. Je hoopt waarschijnlijk op iets wat er niet van zal komen
Misschien heb je het nog niet ontdekt, maar die worstjes van ons kennen een trucje....quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:40 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Alsof vrouwen zo geïnteresseerd zijn in die slappe worstjes van jullie
In niets anders dan dat , zaadgeobsedeerde neukwezens.quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:40 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Alsof vrouwen zo geïnteresseerd zijn in die slappe worstjes van jullie
Hoezo? Ikben al een tijdje single girlquote:Op donderdag 31 juli 2014 08:50 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Voor jou moet dat wel herkenbaar zijn
Dit.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:24 schreef MC-Morgan het volgende:
Gewoon doen zoals je bent. Ze vindt je nog steeds leuk anders had ze die afspraak niet geaccepteerd.
Okequote:Op donderdag 31 juli 2014 09:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hoezo? Ikben al een tijdje single girl
HAA...!!quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:22 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
Ze heeft wel al met 2 andere jongens gezoend. Dus een relatie mag je het niet echt meer noemen denk ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |