Ik ben nog in shock, wil jij mij knijpen?quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:12 schreef Voxs het volgende:
Hele dag al in mijn hoofd
Was de sc-visite gezellig?
En dan het "zo dan, hihi, oeps even wat kwijl binnenboord houden" lachje daarna.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja.
Eruit lijkt moeizamer dan erin ook.
Ik heb ook een zweepjequote:Op donderdag 31 juli 2014 00:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben nog in shock, wil jij mij knijpen?
live viel het tegenquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:12 schreef Voxs het volgende:
Hele dag al in mijn hoofd
Was de sc-visite gezellig?
Zweepje is veel beter maar niet te hardquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb ook een zweepjeMag dat ook?
damm moet ik terug lezen?
haha..zweepjes moeten hardquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zweepje is veel beter maar niet te hard![]()
![]()
Ik weet niet of het boeiend was, het was wel veel. Dus je moet zelf maar kijken of je wilt terug lezen.
Ja sorry.. Maar nu op ..quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ja, eerst gedag zeggen en dan weer blijven.
Wortelmeisje en de stoel met elkaar vergelijken is wel een beetje een bijzondere gedachtegang. Wel een leuke! Dat soort gifjes vind ik leuk. Dat je even moet kijken voor je het doorhebt. Of gifjes met een loop.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:12 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan het "zo dan, hihi, oeps even wat kwijl binnenboord houden" lachje daarna.
Sommige gifjes zijn leuk om vaak achter elkaar te kijken.
Die stoel ook. Al heb je wel vrij snel door hoe "het zit", maar daarna heb ik me nog zitten verbazen hoe knap het is om een stoel zo te maken dat je dat vanaf een bepaalde hoek zo ziet.![]()
Maar goed, veel te serieus, ik zal komkommermeisje even opsnorren.
hehehehehehehehhe sklquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:15 schreef Jian het volgende:
Slaapverwekkende KLB-onnozelen al weg, of denken ze nog steeds dat ze in een SC zitten die over Utopia gaat?
En doe die achterlijke OP eens aanpassen, commerciële verwijzingen naar flikkersites zijn niet toegestaan volgens mij![]()
Jah, ik ben chagrijnig want die Captain America is de 3e flutfilm op rij die ik zit te kijken.Wat een kutfilm
quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wortelmeisje en de stoel met elkaar vergelijken is wel een beetje een bijzondere gedachtegang. Wel een leuke! Dat soort gifjes vind ik leuk. Dat je even moet kijken voor je het doorhebt. Of gifjes met een loop.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:15 schreef Voxs het volgende:
[..]
haha..zweepjes moeten hard
Ik zal mijn best doen
ehm ik krijg al een indruk denk ik..teruglezen doe ik alleen als niet me meer boeit
Wrom niet?quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:17 schreef Jian het volgende:
Ik heb trek in koffie, ma ja, je gaat om kwart over 12 toch geen koffie zitten drinken
Ow kut, te vroeg gejuicht, sorry, niet janken hoor, denk aan je mascara, het was niet zo bedoeld.quote:
Yolo. Neem een kop koffie.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:17 schreef Jian het volgende:
Ik heb trek in koffie, ma ja, je gaat om kwart over 12 toch geen koffie zitten drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |