Dat is ook lucide, als je dat gevoel vast kan houden dan kan je ook in je droom zelf er even uitstappen als het te heftig wordt. Of sturen uiteindelijk als je dat wil.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan soms wel even een beetje wakker worden uit een droom en het dan zo tof vinden dat ik terug ga.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:46 schreef Parlay het volgende:
[..]
Dat is ook lucide, als je dat gevoel vast kan houden dan kan je ook in je droom zelf er even uitstappen als het te heftig wordt. Of sturen uiteindelijk als je dat wil.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:46 schreef Parlay het volgende:
[..]
Dat is ook lucide, als je dat gevoel vast kan houden dan kan je ook in je droom zelf er even uitstappen als het te heftig wordt. Of sturen uiteindelijk als je dat wil.
quote:
Zin om meerdere mensen naar de maan te schoppenquote:
Ach jee, ik had ook zo'n bui maar gaat weer een stuk beter. Laat ons je vermaken en beter voelen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:58 schreef Parlay het volgende:
[..]
Zin om meerdere mensen naar de maan te schoppenMet jou?
Ik zit al........kom maar opquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ach jee, ik had ook zo'n bui maar gaat weer een stuk beter. Laat ons je vermaken en beter voelen.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wil je...
[ afbeelding ]
Of...
[ afbeelding ]
Of...
[ afbeelding ]
Hallo, ik ben Laura, ik weet dat je liever door wil klikkenquote:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:08 schreef Parlay het volgende:
[..]![]()
Meer iets met een onbewoond eiland, heb je dat?Wel lief dat je meedenkt