quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:20 schreef Baconbus het volgende:
Nog even geduld, een jaar of langerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lange? Wat ik me er van kon herinneren toen ik wakker werd was hij vrij kort net zoals alle dromen.quote:
Eens.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Lucide dromen is één van de meest spectaculaire dingen die je kan meemaken vind ik
Slaap lekker.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Eens.
Tijd om te slapen. Fijne nacht nog allen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Eens.
Tijd om te slapen. Fijne nacht nog allen
[ afbeelding ]
Ook lange ja. Ik droom bijna altijd lang en als ik tussendoor wakker word, ga ik vaak ook weer verder met mijn droom.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Lange? Wat ik me er van kon herinneren toen ik wakker werd was hij vrij kort net zoals alle dromen.
Je kunt het trainen hè. Toen ik me er echt actief mee bezig hield lukte het me wel 3 a 4 x per week. Nu heb ik het alleen zo nu en dan.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:22 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja gaaf, die heb ik 2 keer gehad.
quote:
Dank, jullie ookquote:
Zwetsert.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Die nieuwe captain America schijnt wel tof te zijn ...
Er zijn zoveel slechte series, dat de goede moeilijk te vinden zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, je kan op het moment beter even een goede serie pakken
Dat heb ik ook wel eens gelezen. Ik heb er wel eens aan gedacht om iets op te nemen en het dan af te spelen als je slaapt. Maar zodat je om om de paar minuten maar steeds 1 woord hoort. Bijvoorbeeld: Rihanna, BH, of om een avonturendroom te stimuleren: Tsunami. Zou dat werken?quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Je kunt het trainen hè. Toen ik me er echt actief mee bezig hield lukte het me wel 3 a 4 x per week. Nu heb ik het alleen zo nu en dan.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gelezen. Ik heb er wel eens aan gedacht om iets op te nemen en het dan af te spelen als je slaapt. Maar zodat je om om de paar minuten maar steeds 1 woord hoort. Bijvoorbeeld: Rihanna, BH, of om een avonturendroom te stimuleren: Tsunami. Zou dat werken?
Dat zal je zelf ook wel hebben: Elk geluid gebruik je in een droom. Heb je nooit gehad dat als je vroeger een fluitketel hoorde en je wakker werd dat je je een heel verhaal rond een fluitketel kon herinneren?quote:
Je hoeft bij lucide dromen niet van te voren iets te bedenken, je moet ervoor zorgen dat op het moment dat je gaat dromen, wat dan ook, je je bewust wordt dat je droomt, daarna kun je creëren wat je maar wil, levensecht met jezelf aan de controle knoppen, of wat voor knoppen dan ook...quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gelezen. Ik heb er wel eens aan gedacht om iets op te nemen en het dan af te spelen als je slaapt. Maar zodat je om om de paar minuten maar steeds 1 woord hoort. Bijvoorbeeld: Rihanna, BH, of om een avonturendroom te stimuleren: Tsunami. Zou dat werken?
quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat is juist het moeilijkste onderdeel: Je bewust zijn dat je droomt. Misschien als je een lange periode overdag steeds denkt "ik droom, dit is niet echt" dat die gedachte 's nachts terug komt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Je hoeft bij lucide dromen niet van te voren iets te bedenken, je moet ervoor zorgen dat op het moment dat je gaat dromen, wat dan ook, je je bewust wordt dat je droomt, daarna kun je creëren wat je maar wil, levensecht met jezelf aan de controle knoppen.
Het zou wel een probleem kunnen worden als je echt dan gaat denken dat je droomt terwijl je wakker bent en dan van het dak afspringt of zo.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:41 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat is juist het moeilijkste onderdeel: Je bewust zijn dat je droomt. Misschien als je een lange periode overdag steeds denkt "ik droom, dit is niet echt" dat die gedachte 's nachts terug komt.
Ja tof fenomeen is dat. Ik besef me regelmatig dat ik droom en moet soms zelfs lachen hoe bizar een droom is, maar sturen kan ik het niet. Wil ik ook niet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Je hoeft bij lucide dromen niet van te voren iets te bedenken, je moet ervoor zorgen dat op het moment dat je gaat dromen, wat dan ook, je je bewust wordt dat je droomt, daarna kun je creëren wat je maar wil, levensecht met jezelf aan de controle knoppen, of wat voor knoppen dan ook...
Waarom reageer jij zo vaak op jezelf? Je kan een post ook editten he?quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het zou wel een probleem kunnen worden als je echt dan gaat denken dat je droomt terwijl je wakker bent en dan van het dak afspringt of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |