Ja, dat heeft iedereen wel, maar niet tijdens een lucide droom, daar wil je altijd zo lang mogelijk in blijven, niets kan je namelijk bedreigen daarin.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Regelmatig maak ik mee dat ik blij ben om wakker te worden.
Voor mij is het (zo nu en dan) beide.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Na een paar dagen ben ik ze wel helemaal kwijt, gelukkig maar.
[..]
Dat vind ik juist super interessant, waarom droom ik over dingen. En dan niet dat zweverige als je droomt over water dus je denkt dat je gaat verdrinken, maar gewoon. Vaak ligt het zo voor de hand. En daarom vind ik dromen tof. En slaap ik zo graag.
Voor mij is dromen verwerking, geen pretpark.
Ik kan soms wel even een beetje wakker worden uit een droom en het dan zo tof vinden dat ik terug ga.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat heeft iedereen wel, maar niet tijdens een lucide droom, daar wil je altijd zo lang mogelijk in blijven, niets kan je namelijk bedreigen daarin.
Klopt en klopt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:26 schreef liesje1979 het volgende:
Omdat prachtige stem.
Gek mens verder.
Maar je gebruikt wel een klein deel van je hersenen. Ik probeerde in een lucide droom iemand te overtuigen dat dit een droom was door heel hoog te springen maar ik was niet zo slim om te realiseren dat die persoon ook een figment of my imagination was.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat heeft iedereen wel, maar niet tijdens een lucide droom, daar wil je altijd zo lang mogelijk in blijven, niets kan je namelijk bedreigen daarin.
Dromen daarentegen zijn wel een stuk goedkoperquote:Op donderdag 31 juli 2014 02:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ga dan liever aan de paddenstoelen, cactussen of LSD.
Voor mijn gevoel meer beheersbaar dan de dromen.
In mijn geval niet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Dromen daarentegen zijn wel een stuk goedkoper
Dat is ook lucide, als je dat gevoel vast kan houden dan kan je ook in je droom zelf er even uitstappen als het te heftig wordt. Of sturen uiteindelijk als je dat wil.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan soms wel even een beetje wakker worden uit een droom en het dan zo tof vinden dat ik terug ga.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:46 schreef Parlay het volgende:
[..]
Dat is ook lucide, als je dat gevoel vast kan houden dan kan je ook in je droom zelf er even uitstappen als het te heftig wordt. Of sturen uiteindelijk als je dat wil.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:46 schreef Parlay het volgende:
[..]
Dat is ook lucide, als je dat gevoel vast kan houden dan kan je ook in je droom zelf er even uitstappen als het te heftig wordt. Of sturen uiteindelijk als je dat wil.
quote:
Zin om meerdere mensen naar de maan te schoppenquote:
Ach jee, ik had ook zo'n bui maar gaat weer een stuk beter. Laat ons je vermaken en beter voelen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:58 schreef Parlay het volgende:
[..]
Zin om meerdere mensen naar de maan te schoppenMet jou?
Ik zit al........kom maar opquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ach jee, ik had ook zo'n bui maar gaat weer een stuk beter. Laat ons je vermaken en beter voelen.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wil je...
[ afbeelding ]
Of...
[ afbeelding ]
Of...
[ afbeelding ]
Hallo, ik ben Laura, ik weet dat je liever door wil klikkenquote:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:08 schreef Parlay het volgende:
[..]![]()
Meer iets met een onbewoond eiland, heb je dat?Wel lief dat je meedenkt
Tja, niet alles kan goed gaan.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Uiteindelijk loopt dat verkeerd af.
Muziek?quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb je niet iets waar je blij van wordt om te delen?
Fact.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |