Ik denk voordat Choco 'm maakt zal ik je dat plezier maar doen, zo roll ik nu eenmaal.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand die grap ging maken. Maar dat jij het zou zijn.
Ja, hij blijft je verrassen met z'n nieuwe UI en persoonlijkheid hè.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand die grap ging maken. Maar dat jij het zou zijn.
Wat is er toch met die UI, jij hebt toch ook een andere, je hebt jaren met die van Ian rondgelopenquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, hij blijft je verrassen met z'n nieuwe UI en persoonlijkheid hè.
Deze is ook van Ian.... die heeft hij ooit voor me gemaakt omdat m'n druppel een beetje saai was, en omdat iemand anders die druppel ook gebruikte...quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat is er toch met die UI, jij hebt toch ook een andere, je hebt jaren met die van Ian rondgelopen
Ja, die druppel weet ik ook nog welquote:Op donderdag 31 juli 2014 01:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze is ook van Ian.... die heeft hij ooit voor me gemaakt omdat m'n druppel een beetje saai was, en omdat iemand anders die druppel ook gebruikte...
Ja, die wil ik ook nog zien, ik verwacht volgende week wel een R5 of een screenerquote:Op donderdag 31 juli 2014 01:03 schreef Baconbus het volgende:
Er zijn geen films die ik wil zien behalve Dawn of the Planet of The Apes, maar daar is geen goede versie van.
Firstworldproblems
Deze heb ik ook een tijd gehadquote:Op donderdag 31 juli 2014 01:03 schreef Voxs het volgende:
Als we nu gaan klagen...ben je dan zo aimabel je UI te heroverwegen?
Deze is al beterquote:
Ha! Soundgardenquote:
Die was van voor jouw tijdquote:
Ja, dat vond ik juist grappigquote:Op donderdag 31 juli 2014 01:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
Deze is al beterDie vorige heeft zo'n rare knik in zijn nek
Ach onderweg is er altijd wel wat te vinden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat dan, heb je een bos bloemen over ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |