Snap het wel van Under The Skin, maar ik hou wel van dat soort films, een beetje "in" dat sfeertje te gaan zitten, die donkere beelden van Schotland, die muziek, de SF..quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Non Stop vond ik ook niet veel. Under The Skin vond ik persoonlijk ook een deceptie, kon me geen moment boeien. Boyhood ken ik niet, die moet ik nog even googelen.
Ja, daar hou ik ook wel van,maar deze kon me gewoon niet bekoren. Non Stop was inderdaad bagger, meestal staan films met Liam Neeson me wel aan, maar dit was duidelijk een low-budget-drama!quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Snap het wel van Under The Skin, maar ik hou wel van dat soort films, een beetje "in" dat sfeertje te gaan zitten, die donkere beelden van Schotland, die muziek, de SF..
Non Stop, "niet veel" vind ik echt nog een compliment. Mag van mij een Razzie Award krijgen.
Heb vanavond Robobop 2014 binnengehaald. Toch effe kijken. Zal wel bagger zijn.
38 dusquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat vraag je toch niet, in elk geval nog geen 40 .... en volgend jaar ook nog niet
Duidelijk dat er nog veel valt te leren voor je 40equote:Op donderdag 31 juli 2014 00:45 schreef Jian het volgende:
[..]
[..]vrouwen die kunnen rekenen, daar reken je niet op, hè
Voor mij wijn graagquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, had je ons maar eerst dronken moeten voeren
Van jou wil ik altijd meer.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al bijgekomen of wil je meer
Ik wist dat iemand die grap ging maken. Maar dat jij het zou zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ken er wel meer dan 12, .... maar nee, die ken ik niet, oude film zag ik even snel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |