Ja, dat heeft iedereen wel, maar niet tijdens een lucide droom, daar wil je altijd zo lang mogelijk in blijven, niets kan je namelijk bedreigen daarin.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Regelmatig maak ik mee dat ik blij ben om wakker te worden.
Voor mij is het (zo nu en dan) beide.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Na een paar dagen ben ik ze wel helemaal kwijt, gelukkig maar.
[..]
Dat vind ik juist super interessant, waarom droom ik over dingen. En dan niet dat zweverige als je droomt over water dus je denkt dat je gaat verdrinken, maar gewoon. Vaak ligt het zo voor de hand. En daarom vind ik dromen tof. En slaap ik zo graag.
Voor mij is dromen verwerking, geen pretpark.
Ik kan soms wel even een beetje wakker worden uit een droom en het dan zo tof vinden dat ik terug ga.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat heeft iedereen wel, maar niet tijdens een lucide droom, daar wil je altijd zo lang mogelijk in blijven, niets kan je namelijk bedreigen daarin.
Klopt en klopt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:26 schreef liesje1979 het volgende:
Omdat prachtige stem.
Gek mens verder.
Maar je gebruikt wel een klein deel van je hersenen. Ik probeerde in een lucide droom iemand te overtuigen dat dit een droom was door heel hoog te springen maar ik was niet zo slim om te realiseren dat die persoon ook een figment of my imagination was.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat heeft iedereen wel, maar niet tijdens een lucide droom, daar wil je altijd zo lang mogelijk in blijven, niets kan je namelijk bedreigen daarin.
Dromen daarentegen zijn wel een stuk goedkoperquote:Op donderdag 31 juli 2014 02:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ga dan liever aan de paddenstoelen, cactussen of LSD.
Voor mijn gevoel meer beheersbaar dan de dromen.
In mijn geval niet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Dromen daarentegen zijn wel een stuk goedkoper
Dat is ook lucide, als je dat gevoel vast kan houden dan kan je ook in je droom zelf er even uitstappen als het te heftig wordt. Of sturen uiteindelijk als je dat wil.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan soms wel even een beetje wakker worden uit een droom en het dan zo tof vinden dat ik terug ga.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:46 schreef Parlay het volgende:
[..]
Dat is ook lucide, als je dat gevoel vast kan houden dan kan je ook in je droom zelf er even uitstappen als het te heftig wordt. Of sturen uiteindelijk als je dat wil.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:46 schreef Parlay het volgende:
[..]
Dat is ook lucide, als je dat gevoel vast kan houden dan kan je ook in je droom zelf er even uitstappen als het te heftig wordt. Of sturen uiteindelijk als je dat wil.
quote:
Zin om meerdere mensen naar de maan te schoppenquote:
Ach jee, ik had ook zo'n bui maar gaat weer een stuk beter. Laat ons je vermaken en beter voelen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:58 schreef Parlay het volgende:
[..]
Zin om meerdere mensen naar de maan te schoppenMet jou?
Ik zit al........kom maar opquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ach jee, ik had ook zo'n bui maar gaat weer een stuk beter. Laat ons je vermaken en beter voelen.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wil je...
[ afbeelding ]
Of...
[ afbeelding ]
Of...
[ afbeelding ]
Hallo, ik ben Laura, ik weet dat je liever door wil klikkenquote:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:08 schreef Parlay het volgende:
[..]![]()
Meer iets met een onbewoond eiland, heb je dat?Wel lief dat je meedenkt
Tja, niet alles kan goed gaan.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Uiteindelijk loopt dat verkeerd af.
Muziek?quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb je niet iets waar je blij van wordt om te delen?
Fact.quote:
Zo werkt de natuur.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tja, voordat er ineens allemaal schaars geklede dames voorbij komen.
Bij vrouwen niet, ik word niet warm of koud van een blote man. Choco misschien welquote:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:46 schreef Parlay het volgende:
[..]
Bij vrouwen niet, ik word niet warm of koud van een blote man. Choco misschien wel
Jij bent van de bierbuiken?quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Maar dan niet van die gastjes die ik hier plaats.
quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Dat nou ook weer niet, maar dat hele gespierde vind ik niet zo mooi. Althans, daar word ik niet warm of koud van.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:51 schreef Braindead2000 het volgende:
Lekker een Wiener Schnitzel gemaakt.
Nouquote:
quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:51 schreef Braindead2000 het volgende:
Lekker een Wiener Schnitzel gemaakt.
Die kwam ik pas ook tegenquote:
Hard to pleasequote:
Utopia, was da?quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer dat utopia tegenvalt is er altijd nog YT,
Klinkt boeiend, kan ik dat ergens kijken?quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een plek waar mensen iets vanuit het niets gaan opbouwen toch?
Dat is zo'n beetje altijd dusquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer dat utopia tegenvalt is er altijd nog YT,
Want de Uto die ik ken is heeeeeel anders.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een plek waar mensen iets vanuit het niets gaan opbouwen toch?
quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klinkt boeiend, kan ik dat ergens kijken?
2 weken geleden voor het eerst gedaan.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:57 schreef Parlay het volgende:
[..]![]()
Die wil ik ook nog eens maken, doe je het helemaal origineel of gewoon van de slager?
Ik wist het.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
2 weken geleden voor het eerst gedaan.
Gewoon een kale schnitzel kopen. Sla hem plat. Zout en peper erop.
Eerst door de bloem. Dan door de ei. Dan door verpulverde beschuit. Weer door de ei en weer door de verpulverde beschuit. Daarna hem een beetje aandrukken met een vork zodat de beschuit er goed opzit.
Een pan vullen met 1,5 a 2 cm zonnebloemolie, een stukje boter erdoor. Als het goed heet is maar niet te heet de schnitzel erin. 2 a 3 minuten. 1 of 2 keer omdraaien (als hij niet helemaal onder het vet ligt). Als je hem eruithaalt even op een keukenpapiertje leggen.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wist het.
Jij legt nog meer uit dan ik.![]()
Dat klopt, daar ben ik nog heel slecht in.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Maar jij zoekt de verkeerde momenten uit om iets uit te leggen.
Mooi man, ik weet hoe ik het moet maken maar ik kom er eigenlijk niet aan toe. Maar het is geslaagd dus? En wat doe je er dan bij?quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
2 weken geleden voor het eerst gedaan.
Gewoon een kale schnitzel kopen. Sla hem plat. Zout en peper erop.
Eerst door de bloem. Dan door de ei. Dan door verpulverde beschuit. Weer door de ei en weer door de verpulverde beschuit. Daarna hem een beetje aandrukken met een vork zodat de beschuit er goed opzit.
Een pan vullen met 1,5 a 2 cm zonnebloemolie, een stukje boter erdoor. Als het goed heet is maar niet te heet de schnitzel erin. 2 a 3 minuten. 1 of 2 keer omdraaien (als hij niet helemaal onder het vet ligt). Als je hem eruithaalt even op een keukenpapiertje leggen.
Niks. Ik ben niet zo'n kok. Ik vind het al heel wat dat dit lukt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:08 schreef Parlay het volgende:
[..]
Mooi man, ik weet hoe ik het moet maken maar ik kom er eigenlijk niet aan toe. Maar het is geslaagd dus? En wat doe je er dan bij?
Huh, wat? Hij heeft het prima en beknopt uitgelegdquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wist het.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Niks. Ik ben niet zo'n kok. Ik vind het al heel wat dat dit lukt.
Hij is wel beter in uitleggen ja.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:10 schreef Parlay het volgende:
[..]
Huh, wat? Hij heeft het prima en beknopt uitgelegd![]()
Weet ik gelijk dat hij het echt heeft gedaan![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wist het.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:10 schreef Parlay het volgende:
[..]
Huh, wat? Hij heeft het prima en beknopt uitgelegd![]()
Weet ik gelijk dat hij het echt heeft gedaan![]()
Wat leg jij uit dan?quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij is wel beter in uitleggen ja.![]()
Ik maak er vaak gewoon een zooi van.
Nee je kan goed uitleggen maar jij gaat uitleggen als je persoonlijk aangevallen wordt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij is wel beter in uitleggen ja.![]()
Ik maak er vaak gewoon een zooi van.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee je kan goed uitleggen maar jij gaat uitleggen als je persoonlijk aangevallen wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |