Ik ben nog in shock, wil jij mij knijpen?quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:12 schreef Voxs het volgende:
Hele dag al in mijn hoofd
Was de sc-visite gezellig?
En dan het "zo dan, hihi, oeps even wat kwijl binnenboord houden" lachje daarna.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja.
Eruit lijkt moeizamer dan erin ook.
Ik heb ook een zweepjequote:Op donderdag 31 juli 2014 00:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben nog in shock, wil jij mij knijpen?
live viel het tegenquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:12 schreef Voxs het volgende:
Hele dag al in mijn hoofd
Was de sc-visite gezellig?
Zweepje is veel beter maar niet te hardquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb ook een zweepjeMag dat ook?
damm moet ik terug lezen?
haha..zweepjes moeten hardquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zweepje is veel beter maar niet te hard![]()
![]()
Ik weet niet of het boeiend was, het was wel veel. Dus je moet zelf maar kijken of je wilt terug lezen.
Ja sorry.. Maar nu op ..quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ja, eerst gedag zeggen en dan weer blijven.
Wortelmeisje en de stoel met elkaar vergelijken is wel een beetje een bijzondere gedachtegang. Wel een leuke! Dat soort gifjes vind ik leuk. Dat je even moet kijken voor je het doorhebt. Of gifjes met een loop.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:12 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan het "zo dan, hihi, oeps even wat kwijl binnenboord houden" lachje daarna.
Sommige gifjes zijn leuk om vaak achter elkaar te kijken.
Die stoel ook. Al heb je wel vrij snel door hoe "het zit", maar daarna heb ik me nog zitten verbazen hoe knap het is om een stoel zo te maken dat je dat vanaf een bepaalde hoek zo ziet.![]()
Maar goed, veel te serieus, ik zal komkommermeisje even opsnorren.
hehehehehehehehhe sklquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:15 schreef Jian het volgende:
Slaapverwekkende KLB-onnozelen al weg, of denken ze nog steeds dat ze in een SC zitten die over Utopia gaat?
En doe die achterlijke OP eens aanpassen, commerciële verwijzingen naar flikkersites zijn niet toegestaan volgens mij![]()
Jah, ik ben chagrijnig want die Captain America is de 3e flutfilm op rij die ik zit te kijken.Wat een kutfilm
quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wortelmeisje en de stoel met elkaar vergelijken is wel een beetje een bijzondere gedachtegang. Wel een leuke! Dat soort gifjes vind ik leuk. Dat je even moet kijken voor je het doorhebt. Of gifjes met een loop.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:15 schreef Voxs het volgende:
[..]
haha..zweepjes moeten hard
Ik zal mijn best doen
ehm ik krijg al een indruk denk ik..teruglezen doe ik alleen als niet me meer boeit
Wrom niet?quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:17 schreef Jian het volgende:
Ik heb trek in koffie, ma ja, je gaat om kwart over 12 toch geen koffie zitten drinken
Ow kut, te vroeg gejuicht, sorry, niet janken hoor, denk aan je mascara, het was niet zo bedoeld.quote:
Yolo. Neem een kop koffie.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:17 schreef Jian het volgende:
Ik heb trek in koffie, ma ja, je gaat om kwart over 12 toch geen koffie zitten drinken
Jawel hoor. waarom niet?quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:17 schreef Jian het volgende:
Tis hoe laat je wakker wordt of hoe laat je je naar bed gaat of nog wakker wilt blijven ... Maar persoonlijk nee ..quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:17 schreef Jian het volgende:
Divergent, Captain America en...quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:15 schreef Jian het volgende:
Slaapverwekkende KLB-onnozelen al weg, of denken ze nog steeds dat ze in een SC zitten die over Utopia gaat?
En doe die achterlijke OP eens aanpassen, commerciële verwijzingen naar flikkersites zijn niet toegestaan volgens mij![]()
Jah, ik ben chagrijnig want die Captain America is de 3e flutfilm op rij die ik zit te kijken.Wat een kutfilm
Jah, ik kreeg commentaar op m'n oude UI, te intimiderend vinden sommige mensenquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wrom niet?
En wie is dat in je UI?? Ik herkende je niet
Divergent. Is dat niet van die YA boeken?quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Divergent, Captain America en...
toch niet Joe? Die vond ik echt goed. Een 8.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, ik kreeg commentaar op m'n oude UI, te intimiderend vinden sommige mensenEn dat past natuurlijk helemaal niet bij de nieuwe aimabele ik. Dus ik denk, nou vooruit dan maar. Johnny Frusciante, aimabele gitarist. True Story
Oh, je hebt je persoonlijkheid aangepast? Alleen op FOK! of IRL ook?quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, ik kreeg commentaar op m'n oude UI, te intimiderend vinden sommige mensenEn dat past natuurlijk helemaal niet bij de nieuwe aimabele ik. Dus ik denk, nou vooruit dan maar. Johnny Frusciante, aimabele gitarist. True Story
Ja, Joe heb heb ik ook gezien, die was nice. Nee, The Expendables 3, jezus christus, die was ook verrot hoorquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Divergent, Captain America en...
toch niet Joe? Die vond ik echt goed. Een 8.
Ja Isa begon hier ook al over een Divergent boek. Dat het beter was dan de film omdat daar van alles in wordt overgeslagen. Anyway, ben niet eens halverwege gekomen met de film. Leuk voor pre-pubers. Misschien.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
Divergent. Is dat niet van die YA boeken?
Sopt half teenage america over.
Deze moet je kijkenquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, Joe heb heb ik ook gezien, die was nice. Nee, The Expendables 3, jezus christus, die was ook verrot hoor
Welnee, dat kan ik toch helemaal niet, ik doe gewoon net alsof, vinden ze leukquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, je hebt je persoonlijkheid aangepast? Alleen op FOK! of IRL ook?
Geschreven voor young adult's, vanaf 16 jaar is die markt. Soms zit er wat leuks tussen, maar vaak te infantiel. Dystopian is nu helemaal hot. Twillight ( niet dystopian maar hopte op de vampierentrend in romance), Hunger games, Divergent, Mortal instruments..als zoete broodjes over de toonbanken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja Isa begon hier ook al over een Divergent boek. Dat het beter was dan de film omdat daar van alles in wordt overgeslagen. Anyway, ben niet eens halverwege gekomen met de film. Leuk voor pre-pubers. Misschien.
Scheelt weer wat downloaden dan.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, Joe heb heb ik ook gezien, die was nice. Nee, The Expendables 3, jezus christus, die was ook verrot hoor
Ik niet. Je oude UI graag.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Welnee, dat kan ik toch helemaal niet, ik doe gewoon net alsof, vinden ze leuk
Ja je bent een in en in slecht mens natuurlijk.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh gelukkig.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Non Stop vond ik ook niet veel. Under The Skin vond ik persoonlijk ook een deceptie, kon me geen moment boeien. Boyhood ken ik niet, die moet ik nog even googelen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Scheelt weer wat downloaden dan.
Stond toch al niet hoog op de verlanglijst.
Ik vond van de laatste tijd Under The Skin wel intrigerend. Wel een "filmhuis film".
Non Stop vond ik echt vreselijk. Te sneu.
Ik wil "Boyhood" graag zien, maar kan 'm nog niet binnenhengelen.
De film bestrijkt 12 jaar, en de acteurs hebben 12 jaar lang scenes gespeeld!
Nou ik schreef dat vanmiddag ook al, maar The Hunger Games vind ik echt different league dan Divergent.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Geschreven voor young adult's, vanaf 16 jaar is die markt. Soms zit er wat leuks tussen, maar vaak te infantiel. Dystopian is nu helemaal hot. Twillight ( niet dystopian maar hopte op de vampierentrend in romance), Hunger games, Divergent, Mortal instruments..als zoete broodjes over de toonbanken.
Grumpy, .... Old? ik mag 40+ niet binnen hoor, nog lang niet, ...quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh gelukkig.
Maar hou er maar mee op, grumpy old men moeten er immers ook zijn....
Het is niks als zelfs de GOM al helemaal my little Pony Kumbaya gaan doen.
De boeken zijn geschreven voor 16 jarigen in Amerika..andere ideeën daar over wat de jeugd aanspreekt. Hunger games had idd kwaliteit, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Twillight.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou ik schreef dat vanmiddag ook al, maar The Hunger Games vind ik echt different league dan Divergent.
THG is ook voor ouderen wel aardig om naar te kijken m.i. Terwijl Divergend... vanáf 16?? Nou die film echt niet hoor. Hooguit tót.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Grumpy, .... Old? ik mag 40+ niet binnen hoor, nog lang niet, ...
Snap het wel van Under The Skin, maar ik hou wel van dat soort films, een beetje "in" dat sfeertje te gaan zitten, die donkere beelden van Schotland, die muziek, de SF..quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Non Stop vond ik ook niet veel. Under The Skin vond ik persoonlijk ook een deceptie, kon me geen moment boeien. Boyhood ken ik niet, die moet ik nog even googelen.
Ja, daar hou ik ook wel van,maar deze kon me gewoon niet bekoren. Non Stop was inderdaad bagger, meestal staan films met Liam Neeson me wel aan, maar dit was duidelijk een low-budget-drama!quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Snap het wel van Under The Skin, maar ik hou wel van dat soort films, een beetje "in" dat sfeertje te gaan zitten, die donkere beelden van Schotland, die muziek, de SF..
Non Stop, "niet veel" vind ik echt nog een compliment. Mag van mij een Razzie Award krijgen.
Heb vanavond Robobop 2014 binnengehaald. Toch effe kijken. Zal wel bagger zijn.
38 dusquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat vraag je toch niet, in elk geval nog geen 40 .... en volgend jaar ook nog niet
Duidelijk dat er nog veel valt te leren voor je 40equote:Op donderdag 31 juli 2014 00:45 schreef Jian het volgende:
[..]
[..]vrouwen die kunnen rekenen, daar reken je niet op, hè
Voor mij wijn graagquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, had je ons maar eerst dronken moeten voeren
Van jou wil ik altijd meer.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al bijgekomen of wil je meer
Ik wist dat iemand die grap ging maken. Maar dat jij het zou zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ken er wel meer dan 12, .... maar nee, die ken ik niet, oude film zag ik even snel.
Ik denk voordat Choco 'm maakt zal ik je dat plezier maar doen, zo roll ik nu eenmaal.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand die grap ging maken. Maar dat jij het zou zijn.
Ja, hij blijft je verrassen met z'n nieuwe UI en persoonlijkheid hè.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand die grap ging maken. Maar dat jij het zou zijn.
Wat is er toch met die UI, jij hebt toch ook een andere, je hebt jaren met die van Ian rondgelopenquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, hij blijft je verrassen met z'n nieuwe UI en persoonlijkheid hè.
Deze is ook van Ian.... die heeft hij ooit voor me gemaakt omdat m'n druppel een beetje saai was, en omdat iemand anders die druppel ook gebruikte...quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat is er toch met die UI, jij hebt toch ook een andere, je hebt jaren met die van Ian rondgelopen
Ja, die druppel weet ik ook nog welquote:Op donderdag 31 juli 2014 01:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze is ook van Ian.... die heeft hij ooit voor me gemaakt omdat m'n druppel een beetje saai was, en omdat iemand anders die druppel ook gebruikte...
Ja, die wil ik ook nog zien, ik verwacht volgende week wel een R5 of een screenerquote:Op donderdag 31 juli 2014 01:03 schreef Baconbus het volgende:
Er zijn geen films die ik wil zien behalve Dawn of the Planet of The Apes, maar daar is geen goede versie van.
Firstworldproblems
Deze heb ik ook een tijd gehadquote:Op donderdag 31 juli 2014 01:03 schreef Voxs het volgende:
Als we nu gaan klagen...ben je dan zo aimabel je UI te heroverwegen?
Deze is al beterquote:
Ha! Soundgardenquote:
Die was van voor jouw tijdquote:
Ja, dat vond ik juist grappigquote:Op donderdag 31 juli 2014 01:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
Deze is al beterDie vorige heeft zo'n rare knik in zijn nek
Ach onderweg is er altijd wel wat te vinden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat dan, heb je een bos bloemen over ofzo?
En ik dacht: Dat kan niet comfortabel zijnquote:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:10 schreef Jian het volgende:
Nou vooruit, deze dan maar, die kent Piet_Piraat zelfs
quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Misschien is hij wel naar Syrië, aan het vechten met zijn broeders.
Dat doet me denken aan vliegdromenquote:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ha! Soundgarden
Vandaag muziek geluisterd van ver verleden..uitstapje langs de herinneringslaan
Maar ook deze en massive attack, rage against, bodycount etcquote:
Zweefvliegen is wel tof.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Vliegdromen zijn cool, vooral als ze lucide zijn dan zijn ze echt übercool
quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Vliegdromen zijn cool, vooral als ze lucide zijn dan zijn ze echt übercool
Het is altijd fijn om jezelf te zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:16 schreef Voxs het volgende:
[..]ooh zo fijn en zeker als je ook nog te gekke moves maakt
Buitelingen..even armen maaien en rondtollenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Met zweefvliegtuigen gaat het altijd wel goed, je hoort zelden wat over een crash daarmee.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Buitelingen..even armen maaien en rondtollen![]()
Lucide dromen is één van de meest spectaculaire dingen die je kan meemaken vind ikquote:Op donderdag 31 juli 2014 01:16 schreef Voxs het volgende:
[..]ooh zo fijn en zeker als je ook nog te gekke moves maakt
Nou..being is bewilderingquote:Op donderdag 31 juli 2014 01:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is altijd fijn om jezelf te zijn.
Ja gaaf, die heb ik 2 keer gehad.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Lucide dromen is één van de meest spectaculaire dingen die je kan meemaken vind ik
Ik gelukkig wel vaker.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:22 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja gaaf, die heb ik 2 keer gehad.
Ik ook.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoezo? hoe lang heb je dat ding gebruikt dan? Ik ken die oude druppel echt wel
quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:20 schreef Baconbus het volgende:
Nog even geduld, een jaar of langerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lange? Wat ik me er van kon herinneren toen ik wakker werd was hij vrij kort net zoals alle dromen.quote:
Eens.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Lucide dromen is één van de meest spectaculaire dingen die je kan meemaken vind ik
Slaap lekker.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Eens.
Tijd om te slapen. Fijne nacht nog allen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Eens.
Tijd om te slapen. Fijne nacht nog allen
[ afbeelding ]
Ook lange ja. Ik droom bijna altijd lang en als ik tussendoor wakker word, ga ik vaak ook weer verder met mijn droom.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Lange? Wat ik me er van kon herinneren toen ik wakker werd was hij vrij kort net zoals alle dromen.
Je kunt het trainen hè. Toen ik me er echt actief mee bezig hield lukte het me wel 3 a 4 x per week. Nu heb ik het alleen zo nu en dan.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:22 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja gaaf, die heb ik 2 keer gehad.
quote:
Dank, jullie ookquote:
Zwetsert.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Die nieuwe captain America schijnt wel tof te zijn ...
Er zijn zoveel slechte series, dat de goede moeilijk te vinden zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, je kan op het moment beter even een goede serie pakken
Dat heb ik ook wel eens gelezen. Ik heb er wel eens aan gedacht om iets op te nemen en het dan af te spelen als je slaapt. Maar zodat je om om de paar minuten maar steeds 1 woord hoort. Bijvoorbeeld: Rihanna, BH, of om een avonturendroom te stimuleren: Tsunami. Zou dat werken?quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Je kunt het trainen hè. Toen ik me er echt actief mee bezig hield lukte het me wel 3 a 4 x per week. Nu heb ik het alleen zo nu en dan.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gelezen. Ik heb er wel eens aan gedacht om iets op te nemen en het dan af te spelen als je slaapt. Maar zodat je om om de paar minuten maar steeds 1 woord hoort. Bijvoorbeeld: Rihanna, BH, of om een avonturendroom te stimuleren: Tsunami. Zou dat werken?
Dat zal je zelf ook wel hebben: Elk geluid gebruik je in een droom. Heb je nooit gehad dat als je vroeger een fluitketel hoorde en je wakker werd dat je je een heel verhaal rond een fluitketel kon herinneren?quote:
Je hoeft bij lucide dromen niet van te voren iets te bedenken, je moet ervoor zorgen dat op het moment dat je gaat dromen, wat dan ook, je je bewust wordt dat je droomt, daarna kun je creëren wat je maar wil, levensecht met jezelf aan de controle knoppen, of wat voor knoppen dan ook...quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gelezen. Ik heb er wel eens aan gedacht om iets op te nemen en het dan af te spelen als je slaapt. Maar zodat je om om de paar minuten maar steeds 1 woord hoort. Bijvoorbeeld: Rihanna, BH, of om een avonturendroom te stimuleren: Tsunami. Zou dat werken?
quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat is juist het moeilijkste onderdeel: Je bewust zijn dat je droomt. Misschien als je een lange periode overdag steeds denkt "ik droom, dit is niet echt" dat die gedachte 's nachts terug komt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Je hoeft bij lucide dromen niet van te voren iets te bedenken, je moet ervoor zorgen dat op het moment dat je gaat dromen, wat dan ook, je je bewust wordt dat je droomt, daarna kun je creëren wat je maar wil, levensecht met jezelf aan de controle knoppen.
Het zou wel een probleem kunnen worden als je echt dan gaat denken dat je droomt terwijl je wakker bent en dan van het dak afspringt of zo.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:41 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat is juist het moeilijkste onderdeel: Je bewust zijn dat je droomt. Misschien als je een lange periode overdag steeds denkt "ik droom, dit is niet echt" dat die gedachte 's nachts terug komt.
Ja tof fenomeen is dat. Ik besef me regelmatig dat ik droom en moet soms zelfs lachen hoe bizar een droom is, maar sturen kan ik het niet. Wil ik ook niet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Je hoeft bij lucide dromen niet van te voren iets te bedenken, je moet ervoor zorgen dat op het moment dat je gaat dromen, wat dan ook, je je bewust wordt dat je droomt, daarna kun je creëren wat je maar wil, levensecht met jezelf aan de controle knoppen, of wat voor knoppen dan ook...
Waarom reageer jij zo vaak op jezelf? Je kan een post ook editten he?quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het zou wel een probleem kunnen worden als je echt dan gaat denken dat je droomt terwijl je wakker bent en dan van het dak afspringt of zo.
Dat is een concept inderdaad, er bijvoorbeeld een gewoonte van maken dat je je vinger steeds door objecten probeert heen te steken, door de muur, door de deur, door je autoruit ...... dat lukt natuurlijk niet, totdat je droomt en het als gewoonte tijdens je droom ook doet, .... dan prik je opeens door die muur heen en dan komt het besef dat je droomt en dan.......quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:41 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat is juist het moeilijkste onderdeel: Je bewust zijn dat je droomt. Misschien als je een lange periode overdag steeds denkt "ik droom, dit is niet echt" dat die gedachte 's nachts terug komt.
Meerdere persoonlijkheden die snel veranderen en dan hier tegen elkaar gaan praten.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarom reageer jij zo vaak op jezelf? Je kan een post ook editten he?
Vaak? Ik zou het alleen jammer vinden dat er inmiddels al 3 nieuwe berichten staan en niemand het leest.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarom reageer jij zo vaak op jezelf? Je kan een post ook editten he?
Vind je leuk he?quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Meerdere persoonlijkheden die snel veranderen en dan hier tegen elkaar gaan praten.
Als je lucide bent kun je ook gaan sturen, dat is gewoon een kwestie van doen, je kan op een gegeven moment alles. Kinderen die van balkons afspringen opvangen met een lichtstraal uit je handen is kinderspel tijdens een lucide droom. Vliegen moet je leren, maar dat gaat vrij snelquote:Op donderdag 31 juli 2014 01:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja tof fenomeen is dat. Ik besef me regelmatig dat ik droom en moet soms zelfs lachen hoe bizar een droom is, maar sturen kan ik het niet. Wil ik ook niet.
Volgens mij verwerk ik vrij veel in mijn dromen en dat lijkt me goed. Zo had ik vandaag een nachtmerrie over kinderen die kwijt waren, van balkons afsprongen hun bal achterna en nog wat dingen waar ik van in paniek raakte. Dat moet er dan denk ik uit ofzo. Ik kan heel vaak mijn dromen herleiden naar gebeurtenissen.
Ok, nu haak ik af.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:46 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb wel eens gelezen dat een goede manier is om te testen of je lucide droomt om het licht aan te zetten in je droom.
Er zijn vele trucjes, je kunt ook tijdens het in slaap vallen proberen af te tellen, met 1 ik droom, 2 ik droom etc. grote kans dat je terwijl je aan het dromen slaat nog steeds telt en je je opeens bewust wordt dat je droomt .... ook hier baart oefening kunst.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:46 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb wel eens gelezen dat een goede manier is om te testen of je lucide droomt om het licht aan te zetten in je droom.
Maar waarom zou ik willen vliegen?quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je lucide bent kun je ook gaan sturen, dat is gewoon een kwestie van doen, je kan op een gegeven moment alles. Kinderen die van balkons afspringen opvangen met een lichtstraal uit je handen is kinderspel tijdens een lucide droom. Vliegen moet je leren, maar dat gaat vrij snel
Maar kan je dan ook iemand als Brad Pit tevoorschijn toveren waar je stoute dingen mee gaat doen?quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:49 schreef ChocoFan het volgende:
Als ik in een nachtmerrie zit ga ik vaak een soort van schuilkelder in, open een deur en ga daarna met een leuke droom verder. Ik heb dan dus het besef dat ik de nachtmerrie niet meer wil maar wakker worden doe ik ook niet. Heel apart en gebeurt best vaak.
Dromen is vaak verwerking dus inderdaad een functie, maar als het me weer gelukt is om een lucide droom te hebben, voel ik me toch altijd net iets fijner.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar waarom zou ik willen vliegen?
Volgens mij heeft dromen een functie. Waarom zou je daar aan willen frotten vraag ik me dan af.
Af en toe een keertje kan geen kwaad denk ik. Maar continu lijkt me niet gezond. Wat is de meerwaarde? Of kan je er voor kiezen wanneer je gewend bent aan lucide dromen? Zo van ok, ik zit nu in een droom en ik kan alles veranderen maar ik kies ervoor om dat vandaag niet te doen?
Want als ik het zou kunnen zou ik denk ik geheel naar realiteit een luie lucide dromer zijn.
Je zou het bijna onderbouwen met een quote.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom, tis geen hogere wiskunde of mambojambo hoor Piet, iedereen kan het .... ook jij
Waarom?quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dromen is vaak verwerking dus inderdaad een functie, maar als het me weer gelukt is om een lucide droom te hebben, voel ik me toch altijd net iets fijner.
Nee, zo werkt het dan weer niet bij mij. Ik heb wel controle over bepaalde dingen maar dat dan weer niet. Ik droom heel veel en heel vaak en heel raar ook soms.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maar kan je dan ook iemand als Brad Pit tevoorschijn toveren waar je stoute dingen mee gaat doen?
Ik snap er nu al niets meer van.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je zou het bijna onderbouwen met een quote.
Het heeft een functie zeg je, eens, maar je droomt toch ook gewoon, meestal wel meerdere keren per nacht en wat nou als er eentje bij zit die je lucide beleeft. En waarom zou je willen vliegen? Omdat het veel toffer is dan lopenquote:Op donderdag 31 juli 2014 01:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar waarom zou ik willen vliegen?
Volgens mij heeft dromen een functie. Waarom zou je daar aan willen frotten vraag ik me dan af.
Af en toe een keertje kan geen kwaad denk ik. Maar continu lijkt me niet gezond. Wat is de meerwaarde? Of kan je er voor kiezen wanneer je gewend bent aan lucide dromen? Zo van ok, ik zit nu in een droom en ik kan alles veranderen maar ik kies ervoor om dat vandaag niet te doen?
Want als ik het zou kunnen zou ik denk ik geheel naar realiteit een luie lucide dromer zijn.
Mooie dromen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:56 schreef sararaats het volgende:
Dromenm'n favoriet onderwerp.
Maar slapen anders ben ik straks een humeurige kokosnoot
Omdat ik bijna altijd nachtmerries heb, dus als het me dan lukt om uit die nachtmerrie te komen in mijn slaap, dan word ik een stuk beter wakker.quote:
En dat dus ook.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Omdat het hartstikke ontspannend is, je krijgt er een kick van
Mijn dromen zijn altijd super intens, ik zou ze zelf niet beter kunnen bedenken. En ook niet willen. Maar ik weet dat die mogelijkheid er is. Waarom doe jij het niet meer?quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Het heeft een functie zeg je, eens, maar je droomt toch ook gewoon, meestal wel meerdere keren per nacht en wat nou als er eentje bij zit die je lucide beleeft. En waarom zou je willen vliegen? Omdat het veel toffer is dan lopen
Iedereen verwerkt dingen op zijn eigen manier.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:00 schreef sararaats het volgende:
Voor ik naar dromenland ga even dit.
Mijn dromen zijn meestal goed sinds ik alleen woon. Ondertussen 12 jaar.
Ik heb vroeger veel meegemaakt en verwerkte dat ook in dromen tot nachtmerries aan toe.
Is gezond volgens m'n psychotherapeute.
Mijn hersens hebben het al druk genoeg in wakkere staat. Ik begrijp niet hoe het ontspannend zou kunnen zijn. Ik besef me dus regelmatig dat ik droom en daar heb ik dan vrede mee. Zelfs als het een nachtmerrie is.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Omdat het hartstikke ontspannend is, je krijgt er een kick van
Ach wat is het probleem wanneer je wakker wordt en er is niets aan de habd.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn hersens hebben het al druk genoeg in wakkere staat. Ik begrijp niet hoe het ontspannend zou kunnen zijn. Ik besef me dus regelmatig dat ik droom en daar heb ik dan vrede mee. Zelfs als het een nachtmerrie is.
Het gebeurt mij nog wel, maar als je je er intensief mee bezig houdt dan kun je de frequentie opvoeren, maar daar moet je wel wat voor doen, bijhouden wat je gedroomd hebt, je overdag ermee bezig houden etc. Kost gewoon tijd.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn dromen zijn altijd super intens, ik zou ze zelf niet beter kunnen bedenken. En ook niet willen. Maar ik weet dat die mogelijkheid er is. Waarom doe jij het niet meer?
Dromen kunnen me vaak tot uren na het wakker worden nog bijblijven, inclusief het gevoel in zo'n droom.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach wat is het probleem wanneer je wakker wordt en er is niets aan de habd.
Dat is vaak het vervelendst aan dromen, als je met een rot gevoel blijft rondlopen, daarom zijn lucide dromen soms wel fijn. Je hebt dan toch een soort van controle en als je wakker word en dat nog weet dan gaat de dag meestal ook een stuk fijner.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dromen kunnen me vaak tot uren na het wakker worden nog bijblijven, inclusief het gevoel in zo'n droom.
Leuk om te lezen. Sowieso een reply van meer dan twee regels op dit tijdstip is al een verademing.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Het gebeurt mij nog wel, maar als je je er intensief mee bezig houdt dan kun je de frequentie opvoeren, maar daar moet je wel wat voor doen, bijhouden wat je gedroomd hebt, je overdag ermee bezig houden etc. Kost gewoon tijd.
En jouw dromen zijn intens, ja, maar die worden niet minder intens bij lucide dromen. Nachtmerries werd hier net gezegd. Eén van mijn eerste lucide dromen was een achtervolginsdroom, iedereen kent dat bijna wel. Iets zit achter je aan, je voelt de angst en je rent en rent. Tijdens die droom werd ik me bewust dat ik droomde, ..... ik bleef gewoon in de droom, maar de angst was weg. Alles was levensecht, maar ik liep "het monster" dat me achtervolgde gewoon tegemoet en knalde hem met een paar vuurstralen uit mijn handen aan gort ...... Yes
Je kan elke droom kiezen? Volgens mij ben ik alleen bewust van het dromen bij het in slaap vallen (hier stond eerst inslapen) en het wakker worden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is vaak het vervelendst aan dromen, als je met een rot gevoel blijft rondlopen, daarom zijn lucide dromen soms wel fijn. Je hebt dan toch een soort van controle en als je wakker word en dat nog weet dan gaat de dag meestal ook een stuk fijner.
Kon ik maar elke droom kiezen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je kan elke droom kiezen? Volgens mij ben ik alleen bewust van het dromen bij het in slaap vallen (hier stond eerst inslapen) en het wakker worden.
Nee, ik doe niet zo zeer aan waar dromen vandaan komen al is dat soms wel evident. Ik beleef/onderga het gewoon omdat ik het interessant/leuk/prettig vind. Er zijn soms ook wel mindere kanten aan hoor, dat dan weer wel,maar die kun je ook leren beheersen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Leuk om te lezen. Sowieso een reply van meer dan twee regels op dit tijdstip is al een verademing.
Ja een dromendagboek, deed je dat? Is ook wel tof om de betekenis van dromen te zien denk ik? Er zullen vast patronen in zitten. Als je een dag met zweet in je kisten hebt gewerkt of een dag besteed aan belastingaangifte.
Kan jij herleiden waar je dromen vandaan komen?
Vuurstralen, ik weet niet, ik heb gewoon niet zoveel met superpowers denk ik.
Regelmatig maak ik mee dat ik blij ben om wakker te worden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet zo zeer aan waar dromen vandaan komen al is dat soms wel evident. Ik beleef/onderga het gewoon omdat ik het interessant/leuk/prettig vind. Er zijn soms ook wel mindere kanten aan hoor, dat dan weer wel,maar die kun je ook leren beheersen.
Na een paar dagen ben ik ze wel helemaal kwijt, gelukkig maar.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kon ik maar elke droom kiezen.
Inslapen![]()
Inmiddels weet ik wel wat ik niet en wel moet doen voor het slapen gaan zoals welke films kijken maar ik heb vaker geen controle dan wel controle in mijn dromen/nachtmerries.
En helaas onthoud ik teveel dromen en vind er vaak herhaling plaats.
Dat vind ik juist super interessant, waarom droom ik over dingen. En dan niet dat zweverige als je droomt over water dus je denkt dat je gaat verdrinken, maar gewoon. Vaak ligt het zo voor de hand. En daarom vind ik dromen tof. En slaap ik zo graag.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet zo zeer aan waar dromen vandaan komen al is dat soms wel evident. Ik beleef/onderga het gewoon omdat ik het interessant/leuk/prettig vind. Er zijn soms ook wel mindere kanten aan hoor, dat dan weer wel,maar die kun je ook leren beheersen.
Ja, dat heeft iedereen wel, maar niet tijdens een lucide droom, daar wil je altijd zo lang mogelijk in blijven, niets kan je namelijk bedreigen daarin.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Regelmatig maak ik mee dat ik blij ben om wakker te worden.
Voor mij is het (zo nu en dan) beide.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Na een paar dagen ben ik ze wel helemaal kwijt, gelukkig maar.
[..]
Dat vind ik juist super interessant, waarom droom ik over dingen. En dan niet dat zweverige als je droomt over water dus je denkt dat je gaat verdrinken, maar gewoon. Vaak ligt het zo voor de hand. En daarom vind ik dromen tof. En slaap ik zo graag.
Voor mij is dromen verwerking, geen pretpark.
Ik kan soms wel even een beetje wakker worden uit een droom en het dan zo tof vinden dat ik terug ga.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat heeft iedereen wel, maar niet tijdens een lucide droom, daar wil je altijd zo lang mogelijk in blijven, niets kan je namelijk bedreigen daarin.
Klopt en klopt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:26 schreef liesje1979 het volgende:
Omdat prachtige stem.
Gek mens verder.
Maar je gebruikt wel een klein deel van je hersenen. Ik probeerde in een lucide droom iemand te overtuigen dat dit een droom was door heel hoog te springen maar ik was niet zo slim om te realiseren dat die persoon ook een figment of my imagination was.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat heeft iedereen wel, maar niet tijdens een lucide droom, daar wil je altijd zo lang mogelijk in blijven, niets kan je namelijk bedreigen daarin.
Dromen daarentegen zijn wel een stuk goedkoperquote:Op donderdag 31 juli 2014 02:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ga dan liever aan de paddenstoelen, cactussen of LSD.
Voor mijn gevoel meer beheersbaar dan de dromen.
In mijn geval niet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Dromen daarentegen zijn wel een stuk goedkoper
Dat is ook lucide, als je dat gevoel vast kan houden dan kan je ook in je droom zelf er even uitstappen als het te heftig wordt. Of sturen uiteindelijk als je dat wil.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan soms wel even een beetje wakker worden uit een droom en het dan zo tof vinden dat ik terug ga.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:46 schreef Parlay het volgende:
[..]
Dat is ook lucide, als je dat gevoel vast kan houden dan kan je ook in je droom zelf er even uitstappen als het te heftig wordt. Of sturen uiteindelijk als je dat wil.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:46 schreef Parlay het volgende:
[..]
Dat is ook lucide, als je dat gevoel vast kan houden dan kan je ook in je droom zelf er even uitstappen als het te heftig wordt. Of sturen uiteindelijk als je dat wil.
quote:
Zin om meerdere mensen naar de maan te schoppenquote:
Ach jee, ik had ook zo'n bui maar gaat weer een stuk beter. Laat ons je vermaken en beter voelen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:58 schreef Parlay het volgende:
[..]
Zin om meerdere mensen naar de maan te schoppenMet jou?
Ik zit al........kom maar opquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ach jee, ik had ook zo'n bui maar gaat weer een stuk beter. Laat ons je vermaken en beter voelen.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wil je...
[ afbeelding ]
Of...
[ afbeelding ]
Of...
[ afbeelding ]
Hallo, ik ben Laura, ik weet dat je liever door wil klikkenquote:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:08 schreef Parlay het volgende:
[..]![]()
Meer iets met een onbewoond eiland, heb je dat?Wel lief dat je meedenkt
Tja, niet alles kan goed gaan.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Uiteindelijk loopt dat verkeerd af.
Muziek?quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb je niet iets waar je blij van wordt om te delen?
Fact.quote:
Zo werkt de natuur.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tja, voordat er ineens allemaal schaars geklede dames voorbij komen.
Bij vrouwen niet, ik word niet warm of koud van een blote man. Choco misschien welquote:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:46 schreef Parlay het volgende:
[..]
Bij vrouwen niet, ik word niet warm of koud van een blote man. Choco misschien wel
Jij bent van de bierbuiken?quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Maar dan niet van die gastjes die ik hier plaats.
quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Dat nou ook weer niet, maar dat hele gespierde vind ik niet zo mooi. Althans, daar word ik niet warm of koud van.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:51 schreef Braindead2000 het volgende:
Lekker een Wiener Schnitzel gemaakt.
Nouquote:
quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:51 schreef Braindead2000 het volgende:
Lekker een Wiener Schnitzel gemaakt.
Die kwam ik pas ook tegenquote:
Hard to pleasequote:
Utopia, was da?quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer dat utopia tegenvalt is er altijd nog YT,
Klinkt boeiend, kan ik dat ergens kijken?quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een plek waar mensen iets vanuit het niets gaan opbouwen toch?
Dat is zo'n beetje altijd dusquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer dat utopia tegenvalt is er altijd nog YT,
Want de Uto die ik ken is heeeeeel anders.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een plek waar mensen iets vanuit het niets gaan opbouwen toch?
quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klinkt boeiend, kan ik dat ergens kijken?
2 weken geleden voor het eerst gedaan.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:57 schreef Parlay het volgende:
[..]![]()
Die wil ik ook nog eens maken, doe je het helemaal origineel of gewoon van de slager?
Ik wist het.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
2 weken geleden voor het eerst gedaan.
Gewoon een kale schnitzel kopen. Sla hem plat. Zout en peper erop.
Eerst door de bloem. Dan door de ei. Dan door verpulverde beschuit. Weer door de ei en weer door de verpulverde beschuit. Daarna hem een beetje aandrukken met een vork zodat de beschuit er goed opzit.
Een pan vullen met 1,5 a 2 cm zonnebloemolie, een stukje boter erdoor. Als het goed heet is maar niet te heet de schnitzel erin. 2 a 3 minuten. 1 of 2 keer omdraaien (als hij niet helemaal onder het vet ligt). Als je hem eruithaalt even op een keukenpapiertje leggen.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wist het.
Jij legt nog meer uit dan ik.![]()
Dat klopt, daar ben ik nog heel slecht in.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Maar jij zoekt de verkeerde momenten uit om iets uit te leggen.
Mooi man, ik weet hoe ik het moet maken maar ik kom er eigenlijk niet aan toe. Maar het is geslaagd dus? En wat doe je er dan bij?quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
2 weken geleden voor het eerst gedaan.
Gewoon een kale schnitzel kopen. Sla hem plat. Zout en peper erop.
Eerst door de bloem. Dan door de ei. Dan door verpulverde beschuit. Weer door de ei en weer door de verpulverde beschuit. Daarna hem een beetje aandrukken met een vork zodat de beschuit er goed opzit.
Een pan vullen met 1,5 a 2 cm zonnebloemolie, een stukje boter erdoor. Als het goed heet is maar niet te heet de schnitzel erin. 2 a 3 minuten. 1 of 2 keer omdraaien (als hij niet helemaal onder het vet ligt). Als je hem eruithaalt even op een keukenpapiertje leggen.
Niks. Ik ben niet zo'n kok. Ik vind het al heel wat dat dit lukt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:08 schreef Parlay het volgende:
[..]
Mooi man, ik weet hoe ik het moet maken maar ik kom er eigenlijk niet aan toe. Maar het is geslaagd dus? En wat doe je er dan bij?
Huh, wat? Hij heeft het prima en beknopt uitgelegdquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wist het.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Niks. Ik ben niet zo'n kok. Ik vind het al heel wat dat dit lukt.
Hij is wel beter in uitleggen ja.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:10 schreef Parlay het volgende:
[..]
Huh, wat? Hij heeft het prima en beknopt uitgelegd![]()
Weet ik gelijk dat hij het echt heeft gedaan![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wist het.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:10 schreef Parlay het volgende:
[..]
Huh, wat? Hij heeft het prima en beknopt uitgelegd![]()
Weet ik gelijk dat hij het echt heeft gedaan![]()
Wat leg jij uit dan?quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij is wel beter in uitleggen ja.![]()
Ik maak er vaak gewoon een zooi van.
Nee je kan goed uitleggen maar jij gaat uitleggen als je persoonlijk aangevallen wordt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij is wel beter in uitleggen ja.![]()
Ik maak er vaak gewoon een zooi van.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee je kan goed uitleggen maar jij gaat uitleggen als je persoonlijk aangevallen wordt.
Miek. Je was er al even en toen weer niet en je hebt een plant met 2 toppen. Top man.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:14 schreef Miek37 het volgende:
Navond allegaar! Gaan we recepten uitwisselen? Ik trek net een flesje Prosecco open!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |