van dat knetter spul wat op je tong knettertquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:34 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Ik ook niet
En ook niet van knetter
Ik zal jouw een lomp.. wacht dit gaat nergens heenquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben lomp, hou je bek en ontopic met je kadaver.
Dat wel. Maar het was meer persoonlijkquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
van dat knetter spul wat op je tong knettert
Ontopic TS stinkt nu nog ergerquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:36 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Dat wel. Maar het was meer persoonlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Kusjonsquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik zal jouw een lomp.. wacht dit gaat nergens heen
oke ik hou me al stil ome horkjen
quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ontopic TS stinkt nu nog ergerOntopic ja: TS, minder eieren eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Schattie patattiee O+ :@" - richolio
quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ontopic TS stinkt nu nog ergerDie kut van jou ook! Met je tosti draden tussen je lip visSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dying whore's cancer heater!!!!!!
jij stinkt vast ook , net als tsquote:
Zo ben ik geboren, ik zou het waarderen als je daar niet mee spot.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij stinkt vast ook , net als ts
Jij weet heul niet hoe mijn kut ruikt jochiequote:Op woensdag 30 juli 2014 22:39 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Die kut van jou ook! Met je tosti draden tussen je lip vis
oh oke. sorryquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zo ben ik geboren, ik zou het waarderen als je daar niet mee spot.
Nee, die stinktquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh oke. sorrykusje op je neus?
Laat ruiken dan die flamoes van jequote:Op woensdag 30 juli 2014 22:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jij weet heul niet hoe mijn kut ruikt jochie
je weet toch dat alle vrouwen op fok kerels zijn hequote:
Ja, en jouw gleuf ruikt naar een 3 weken oud dood varken in de zonquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je weet toch dat alle vrouwen op fok kerels zijn he
ben je retarded? of lees je gewoon niet?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:47 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja, en jouw gleuf ruikt naar een 3 weken oud dood varken in de zon
Wow!quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben je retarded? of lees je gewoon niet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |