Ze was bij De Slimste Mensquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:53 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
Je bent hier zeven jaar te laat mee
Nee,quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Prima milf zolang ze dr bek dicht houdt
Laat me raden; je zat een programma van haar te kijken, geen vuiltje aan de lucht en alles koek en ei.quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:40 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Laat me raden; je zat een programma van haar te kijken, geen vuiltje aan de lucht en alles koek en ei.
Je dacht dat het een doodnormale Nederlandse vrouw was tot de aftiteling begon waarbij je een buitenlandse naam zag.
Toen werd het zwart voor je ogen omdat het niet paste in je autistische brein, klopt dat?
Was vroeger en zelfs nu gewoon een mooi "wief"zoals ze in de provincie zouden zeggen.quote:
Met zo'n redenatie kun je niemand met een buitenlandse naam een irritant vinden, zonder een verkapte racist te zijn. Zegt meer over jouw manier van denken, dan de mijne.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:40 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Laat me raden; je zat een programma van haar te kijken, geen vuiltje aan de lucht en alles koek en ei.
Je dacht dat het een doodnormale Nederlandse vrouw was tot de aftiteling begon waarbij je een buitenlandse naam zag.
Toen werd het zwart voor je ogen omdat het niet paste in je autistische brein, klopt dat?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |