substantieel minder heb ik het gevoel. En nogmaals. ik vind het heerlijk om ergens in te kunnen knijpen of vast te kunnen houden.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:36 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Je hebt altijd van dat soort types, en die zijn er ook in de chubby categorieën.
Kijk dat hoor ik graagquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:37 schreef Californium het volgende:
[..]
substantieel minder heb ik het gevoel. En nogmaals. ik vind het heerlijk om ergens in te kunnen knijpen of vast te kunnen houden.
Kan de man in de OP je dan ook bevallen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:37 schreef Californium het volgende:
[..]
substantieel minder heb ik het gevoel. En nogmaals. ik vind het heerlijk om ergens in te kunnen knijpen of vast te kunnen houden.
Te dun bij vrouwen vind ik ook niet mooi! Enne even genoeg posts krijgen, dan zal ik es kijken of ik wat kan bijdragen aan KPDquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:20 schreef Buurpoes het volgende:
Liever lekker knuffelbaar.
Beetje overgewicht is voor mij geen probleem (al snap ik wel dat t voor je gezondheid niet goed is).
Dun vind ik gewoon lustdodend.
Overigens is er in kpd een maatje-meer-heren-topic.
Dit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:07 schreef vera166 het volgende:
Dun/mager bij vrouwen en het liefst helemaal afgetraind als het gaat om mannen.
Maar dat zijn voorkeuren en ik wijs mensen niet om die reden af tenzij ze moddervet zijn want dat vind ik smerig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |